Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mistä nyt tuulee?
Lupasit, että pidetään yhteyttä irl ja nähdään. Samanlaista puhetta joka päivä, mitään ei vaan tapahdu. Tajuatko miltä tuntuu odottaa päivästä toiseen... viikosta... kuukaudesta... vuodesta toiseen? Kauanko tätä pitää jaksaa? Entä jos lopetan tähän päivään? Olen tosissani. Olen niin loppu tähän. Oletko jotenkin psyykkisesti sairas, keskenkasvuinen?, narsisti?.....

vierailija
Lupasit, että pidetään yhteyttä irl ja nähdään. Samanlaista puhetta joka päivä, mitään ei vaan tapahdu. Tajuatko miltä tuntuu odottaa päivästä toiseen... viikosta... kuukaudesta... vuodesta toiseen? Kauanko tätä pitää jaksaa? Entä jos lopetan tähän päivään? Olen tosissani. Olen niin loppu tähän. Oletko jotenkin psyykkisesti sairas, keskenkasvuinen?, narsisti?.....
Haukut väärää puuta nyt. En ole hän. Minä olen laittanut hänelle viestejä, hän ei mulle

vierailija
Tosis toi ei ole sun kaivattu

vierailija
Olen sanonut aiemmin monta kertaa, että olen valmis lopettamaan tämän, haluan elämältä enemmän ja parempaa kuin palstakeskustelua ja jatkuvia tyhjiä lupauksia. Olen tähän mennessä tullut aina takaisin, koska olet sanonut että asiat muuttuu. Mitään ei vaan koskaan tapahdu. Tämä ei ole sinulle niin tärkeää, koska on turvallinen ok elämä. Miksi itse jäisin tällaiseen? Joskus loppu tulee tähänkin, jopa minun osalta.

vierailija
Tämä on sulle rakas vaimoni

Behm feat Olavi Uusivirta: Viimeinen tanssi.

en ole sinulle vihainen, en edes pettynyt . Rakastan sinua kaikesta huolimatta.
En vain pysty tähän enää.

päästän sinut luokse parempien toisten.
Rakkaudella Niina.

Yhteistyössä