Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä on turpasauna?
Turpasauna = Tappelu, se että antaa turpiin jollekin. YUPin yks albumi myös. Kai se tuossa oli vain rytmikäs sanaleikki, kun kerran oltiin ulkkarien kanssa saunassa. Me ennen opetettiin aina Suomessa keikalla käyville metallibändeille HIRVENK*** RPÄ. Sitä tyypit onnessaan huuteli.

On myös turpakäräjöt = kun keskustellaan jostain pitkään ja vakavasti
 
vierailija
Tämä. K arvasi jo UMK:n aikana mitä tulee käymään, koska sama on köynyt kaikille julkusuuteen pamahtaneille ihmisille. Siksi gf:n insta meni yksityiseksi vaikka oli ennen sitä ollut julkinen. Ja selvästi K ei halua yksityiselämäänsä julkisuuteen, piste.
Gf otti kyllä just vähän ennen tilin sulkua gif stooreja, missä keikaili tyytyväisenä himassaan kameralle Bf:n tpaita päällä ja taustalla Bf tukka takana. Voinu tulla noottiakin.......
 
vierailija
Oon vähemmistössä täällä mutta mä oon onnellinen K:n puolesta että sillä on gf ja bromance yhtä aikaa ja paljpn hyviä ystäviä. Onnenpekka. En oikein ymmärrä tätä joko tai -ajattelua, mikä täällä vallitsee. Ihmissuhteet on kaikki erilaisia. Mä nautin tästä huumasta ainakin ihan täysiä. Kaikkea hyvää kaikille<3 Nyt pakko nukkua.
Ihanasti muotoiltu ja kauniisti sanottu<3 samaa oon aatellu, että usein liu'utaan täälläkin ja varsinkin vauvalla joko tai / toisensa poissulkeviin vaihtoehtoihin. Ihmisissä ja ihmissuhteissa on niin monia viboja ja sävyjä.

Samoin sekä-että ajatuksella ajattelen tän illan ccc-vedosta. Tiesivät laittavansa kysytyn shown pystyyn, mutta ei se tarkoita ollenkaan, etteivätkö olisi voineet nauttia siitä aidosti ja harvinaisena tilanteena tässä hetkessä. (Klla oli musta enemmän aidon näköisiä ja onnellisia hymyjä tässä vs Tommy jossa oli showmoodi vain päällä. Toki oma keikka, jättiyleisö ja idoli lavalla, täysin eri juttu, mutta hymyt olivat kyllä aivan eri luokkaa tässä.)
 
vierailija
No sumuttamistahan se on, jos esittää sinkkua, jos ei ole!
Hän on kertonut, ettei halua paljastaa suhdestatustaan. Se ei ole valehtelua. Fanit tietävät, että hän ei halua paljastaa sitä. Se on rehellisyyttä. Eikä se faneille kuulukaan. Nykyään somessa on niin paljon tietoa julkkiksista, että faneilla tulee tuollainen asenne idolia kohtaan; että kaikki hänen tietonsa kuuluu sinulle. EI KUULU. Ja hän on kertonut ettei halua paljastaa suhdestatustaan,. Jos se häiritsee sinua, fanita jotakuta joka kertoo olevansa suhteessa tai sinkku.
 

Yhteistyössä