vierailija
Eiks tää story nyt varmistanu et k yrpää nimenomaan ei saada. Tai siis kun on toi cockblock.Aa, hyvä, että lisäsit! Se mukaan myös!
Ja sit nukkumaan
Eiks tää story nyt varmistanu et k yrpää nimenomaan ei saada. Tai siis kun on toi cockblock.Aa, hyvä, että lisäsit! Se mukaan myös!
Turpasauna = Tappelu, se että antaa turpiin jollekin. YUPin yks albumi myös. Kai se tuossa oli vain rytmikäs sanaleikki, kun kerran oltiin ulkkarien kanssa saunassa. Me ennen opetettiin aina Suomessa keikalla käyville metallibändeille HIRVENK*** RPÄ. Sitä tyypit onnessaan huuteli.Mikä on turpasauna?
No ei ole sanonut näin parisuhteeseen liittyen.Muut artistit pystyvät ihan normaali-ihmisten tavoin kertomaan, ovatko parisuhteessa. K on vielä itse sanonut, että haluaa sumuttaa asiassa fanejaan.
Gf otti kyllä just vähän ennen tilin sulkua gif stooreja, missä keikaili tyytyväisenä himassaan kameralle Bf:n tpaita päällä ja taustalla Bf tukka takana. Voinu tulla noottiakin.......Tämä. K arvasi jo UMK:n aikana mitä tulee käymään, koska sama on köynyt kaikille julkusuuteen pamahtaneille ihmisille. Siksi gf:n insta meni yksityiseksi vaikka oli ennen sitä ollut julkinen. Ja selvästi K ei halua yksityiselämäänsä julkisuuteen, piste.
Niin, sitten? Tiedät että haluaa olla puhumatta siitä, joten se siitä. Miksi sumuttaminen olisi jotenkin huono asia? Muut voivat tehdä niin kuin haluavat.Muut artistit pystyvät ihan normaali-ihmisten tavoin kertomaan, ovatko parisuhteessa. K on vielä itse sanonut, että haluaa sumuttaa asiassa fanejaan.
On sanonut. On sanonut, ettei kertoisi, vaikka olisi parisuhteessa. You tubessa, Klangi- kanavan haastattelussa.No ei ole sanonut näin parisuhteeseen liittyen.
Kyllä merkityssisällöltään vastaavasti onNo ei ole sanonut näin parisuhteeseen liittyen.
No miksi epärehellisyys yleensä on huono asia? Mietipä sitä.Niin, sitten? Tiedät että haluaa olla puhumatta siitä, joten se siitä. Miksi sumuttaminen olisi jotenkin huono asia? Muut voivat tehdä niin kuin haluavat.
Esitit asian niin, kuin K olisi sanonut sumuttavansa. Siis käyttänyt sitä sanaa.On sanonut. On sanonut, ettei kertoisi, vaikka olisi parisuhteessa. You tubessa, Klangi- kanavan haastattelussa.
Ja että "on parempi antaa fanien luulla, et tosta voisin saada miehen" Ja siteeras Cheekin samaa taktiikkaaOn sanonut. On sanonut, ettei kertoisi, vaikka olisi parisuhteessa. You tubessa, Klangi- kanavan haastattelussa.
No sumuttamistahan se on, jos esittää sinkkua, jos ei ole!Esitit asian niin, kuin K olisi sanonut sumuttavansa. Siis käyttänyt sitä sanaa.
Ei sitä kyllä tähän voi perustaa. Tämän perusteellahan häntä kutsutaan valehtelijaksi, kun tekee niin.Luen tätä teidän settiä enkä kyllä yhtään ihmettele, miksi se K haluaa pitää asian yksityisenä.
Ja yksityishenkilön haukkuminen sekä arvostelu alkoi sillä sekunilla. Sitä tarkoitan.Ei sitä kyllä tähän voi perustaa. Tämän perusteellahan häntä kutsutaan valehtelijaksi, kun tekee niin.
Ja että se lisää suosiota. (=myyntiä) Joten turha asetella liikaa mitään sääliteltävän ja suojeltavan viittaa pisnismiehen harteille. Monipiippuisia juttuja nämä.Ja että "on parempi antaa fanien luulla, et tosta voisin saada miehen" Ja siteeras Cheekin samaa taktiikkaa
Kova. Ja kuuma.Demoni sivusta kuvattuna.
Ihanasti muotoiltu ja kauniisti sanottu<3 samaa oon aatellu, että usein liu'utaan täälläkin ja varsinkin vauvalla joko tai / toisensa poissulkeviin vaihtoehtoihin. Ihmisissä ja ihmissuhteissa on niin monia viboja ja sävyjä.Oon vähemmistössä täällä mutta mä oon onnellinen K:n puolesta että sillä on gf ja bromance yhtä aikaa ja paljpn hyviä ystäviä. Onnenpekka. En oikein ymmärrä tätä joko tai -ajattelua, mikä täällä vallitsee. Ihmissuhteet on kaikki erilaisia. Mä nautin tästä huumasta ainakin ihan täysiä. Kaikkea hyvää kaikille<3 Nyt pakko nukkua.
Hän on kertonut, ettei halua paljastaa suhdestatustaan. Se ei ole valehtelua. Fanit tietävät, että hän ei halua paljastaa sitä. Se on rehellisyyttä. Eikä se faneille kuulukaan. Nykyään somessa on niin paljon tietoa julkkiksista, että faneilla tulee tuollainen asenne idolia kohtaan; että kaikki hänen tietonsa kuuluu sinulle. EI KUULU. Ja hän on kertonut ettei halua paljastaa suhdestatustaan,. Jos se häiritsee sinua, fanita jotakuta joka kertoo olevansa suhteessa tai sinkku.No sumuttamistahan se on, jos esittää sinkkua, jos ei ole!
Johtuu vain siitä, kun K larppaa olevansa sinkku ja suutelevansa Bojania muka tunteilla.Ja yksityishenkilön haukkuminen sekä arvostelu alkoi sillä sekunilla. Sitä tarkoitan.
Aito, paljastit tällä viimeistään itsesi nyt.Johtuu vain siitä, kun K larppaa olevansa sinkku ja suutelevansa Bojania muka tunteilla.