vierailija
Tajuan sen kyllä. Miksi he sitten lavalla esittävät ihan muuta?K & B on ystäviä vain, koita nyt jo sinäkin tämä asia sisäistää.
Tajuan sen kyllä. Miksi he sitten lavalla esittävät ihan muuta?K & B on ystäviä vain, koita nyt jo sinäkin tämä asia sisäistää.
Mä kuulin huva sauna, vaikka mulla on tutkitusti huono kuulo (toisessa korvassa)Mä kuulin vaan, et "tulkaa saunaan". Kertookohan tää musta jotain tylsää ihmisenä
Lavalla on lavashow, jossa kuuluu vuorovaikuttaa muiden kanssa ja pitää hauskaa. Eihän siellä ole mitään ihmeellistä, tanssitaan yhdessä, annetaan poskipusu (hui kauhea!) ja lopuksi halataan.Tajuan sen kyllä. Miksi he sitten lavalla esittävät ihan muuta?
Oleto ikinä nähnyt ketään muita artisteja lavalla? Oikeasti kysyn. K&B lavalla on todella kesyä siihen verrattuna mitä monet tekevät. Se on show, esitystä! Luuletko että kaikki näyttelijätkin ovat oikeasti rakastuneita jos niin on elokuvassa-?Tajuan sen kyllä. Miksi he sitten lavalla esittävät ihan muuta?
We do remember but I think that for a woman to come on a boys' trip like this one is really lame.. I've never written or commented on her, but this I had to get off my chest.So! nicely lined up next to each other, everyone had a great feeling! None of them have a problem with it here, the truth should be remembered
Turpasauna? Ne sanoo "hyvä sauna", tosin pikemminkin huva saunaOh sori en tajunnut. Mutta siinä joku crewn jäsen kävelee käytävää pitkin (joku muu kuvaa takaa päin) ja avaa oven saunaan jossa huudetaan "turpasauna, turpasauna". Näkyy että joku istuu laiteilla oikeassa reunassa alasti (sivuttain kameraan). Ei näy mitään kriittistä, mutta tuskin tiesivät että kuvataan juuri tuolloin niin ymmärrän että poistui.
Oon. Haluatko listan? Kukaan ei ole siellä esittänyt yhtään mitään.Oleto ikinä nähnyt ketään muita artisteja lavalla? Oikeasti kysyn. K&B lavalla on todella kesyä siihen verrattuna mitä monet tekevät. Se on show, esitystä! Luuletko että kaikki näyttelijätkin ovat oikeasti rakastuneita jos niin on elokuvassa-?
Seli seli Älä nyt taas käytä noita "ajatustenluku kykyjäsi" täällä. Kuulostat epätoivoiseltaNe on kohteliaita. Eihän siitä kukaan oikeasti pidä.
She wasn't with them on the trip. K slept with Häärijä.I have never commented on the you know who, but I have to say this. She came on t
We do remember but I think that for a woman to come on a boys' trip like this one is really lame.. I've never written or commented on her, but this I had to get off my chest.
Good night everyone!
Täällä toinenEi helvata, onko gf siellä nyt kans? Juren uusin stoori.
Minä EN rakasta sinua!
Täällä yks sonni, joka yhä edelleen elää ja hengittää K/B kautta. Ei ole downeria näkyvissä.Eipä Jure poloinen arvannut millaisen downerin aiheuttaa naudoille.
You're not wrong. But I might do the same after seeing the footage of B&K together to be fair. Not sure I'd be ok with it (and also I have described both of my greatest loves of my life as my "brothers" at some point of the relationship so yeah...).I have never commented on the you know who, but I have to say this. She came on t
We do remember but I think that for a woman to come on a boys' trip like this one is really lame.. I've never written or commented on her, but this I had to get off my chest.
Good night everyone!
Mä kuulen kyllä selvästi r-kirjaimen. Ehkä ne huutaa bulbasaurusTurpasauna? Ne sanoo "hyvä sauna", tosin pikemminkin huva sauna
Lol Käärijä the slut sleeps with everyoneShe wasn't with them on the trip. K slept with Häärijä.
Ai sinäkö luulet, että tässä ketjussa on pidetty K:n ja B:n välistä poskipusua hui kauhiana? Äläs nyt siellä vääristele puolustaaksesi feikkaajaa.Lavalla on lavashow, jossa kuuluu vuorovaikuttaa muiden kanssa ja pitää hauskaa. Eihän siellä ole mitään ihmeellistä, tanssitaan yhdessä, annetaan poskipusu (hui kauhea!) ja lopuksi halataan.
Minusta K on säälittävä jouduttuaan tuohon leveäsuisen ansaan. Toivottavasti pääsee pyristelemään itsensä vapaaksi.Mulle tämä ei mitenkään vie pois sitä, että B ja K välillä on jotakin hyvin erityistä. En sano mitä, mutta on. Ja kohta kuullaan taas kuinka K on vi tun mul kku, eikö? Ennustan jo valmiiksi.
Juuri näin. On muiden kuin K:n ja B:n ongelma, jos eivät tätä ymmärrä.Näen Bojanin ja Jeren välillä syvää ystävyyttä ja kykyä näyttää avoimesti sen. Enkä puhu siitä, mitä lavalla tapahtuu. Se mitä tapahtui Liverpoolissa oli täysin aitoa. Silloin kukaan ei vetänyt mitään showta, koska heidän ystävyytensä muutenkin oli alkumetreillä. Siihen hyvään meininkiin ihastuin ja sama näyttää jatkuvan.