Apua, laittakaa nyt joku sitä stooria. Näkyykö siinä jotain kriittistä vahingossa vai miksi poistui??
Joo, nyt mullakin oli poistunut. Noh, ehdin sen tallentaa. Vaikkei siinä ollut MITÄÄN nähtävää.It's not.
DD nauran täällä ääneen! Ja myöhäinen hei, hauskaa nähdä sinua täälläkin!!Do you hear that sound?
It's fanfics writing themselves!!!
No niin minäkin nyt.Ai kauhee mä kuulen vaan että ne huutaisi k yrpää saadaan
Mä aloin heti miettiä, kun Bojan sanoi keikalla, että pääsevät saunaan. Luulitteko te, että ne laittaa sinne housut jalkaan?Siellä ne on hikisinä alasti yhdessä. Juuuuu ihan kasuaalisti tässä mietiskelen asiaa....
Oh sori en tajunnut. Mutta siinä joku crewn jäsen kävelee käytävää pitkin (joku muu kuvaa takaa päin) ja avaa oven saunaan jossa huudetaan "turpasauna, turpasauna". Näkyy että joku istuu laiteilla oikeassa reunassa alasti (sivuttain kameraan). Ei näy mitään kriittistä, mutta tuskin tiesivät että kuvataan juuri tuolloin niin ymmärrän että poistui.Ääh ei näy tumputtomalle
Ihan naurettavaa. Juu, todelliset poikaystävät.Juu on mukana, päättäjäisbileet.
Ja Jertsun oravakäkätystä lopuksiNäyttää siellä joku pitkäreisi olevan, ilman housuja!
K & B on ystäviä vain, koita nyt jo sinäkin tämä asia sisäistää.Ihan naurettavaa. Juu, todelliset poikaystävät.
Mulle tämä ei mitenkään vie pois sitä, että B ja K välillä on jotakin hyvin erityistä. En sano mitä, mutta on. Ja kohta kuullaan taas kuinka K on vi tun mul kku, eikö? Ennustan jo valmiiksi.Ihan naurettavaa. Juu, todelliset poikaystävät.
Kyllä se on TURPASAUNANo niin minäkin nyt.
Niinpä! hienosti olivat rivissä vierekkäin, kaikilla mahtava fiilis! Kenelläkään heillä ei ole ongelmaa asian kanssa täällä pitäisi totuus muistaaK & B on ystäviä vain, koita nyt jo sinäkin tämä asia sisäistää.
Jännä, että tää klippi oli vähän "valoisampi, kuin oman puhelimeni instan. Näkyi vähän lisää. Mutta ei mitään liikaa todellakaan näin pohjoismaalaisen mittapuun mukaan.currently listening to: käärijä whimpering audio~♡
did somebody wanted a sauna vid?? 📸: mark_pircwww.tumblr.com
gf:n vieressä. Näkyy peukalosormusMissä Bojan on tossa kilistelyvideossa? Tunnistaako kukaan käsistä? Kauas on laitettu Kärppylistä.... Ettei nyt vaan olisi taas liian lähekkäin.
Ai kauhee mä kuulen vaan että ne huutaisi k yrpää saadaan
Onnen tyttö. Noitten kahden välissä. Kyllä mullekin kelpaisi.gf:n vieressä. Näkyy peukalosormus