vierailija
...Tietenkin? Tämä on Suomi.. kaikkihan ovat saunassa alasti. Miksi siitä nyt pitää jotain pervoa tehdä? yökJa siellähän ollaan ihan alasti.
...Tietenkin? Tämä on Suomi.. kaikkihan ovat saunassa alasti. Miksi siitä nyt pitää jotain pervoa tehdä? yökJa siellähän ollaan ihan alasti.
Täällä toinen feikin halveksija. Kyllä maailmaan teeskentelyä mahtuu. En halua sitä enää ihailemiltani ihmisiltä.Miksi itse seuraat, jos et hyväksy sitä, että osa meistä inoaa feikkaamista?
Mitä räjähtämistä siinä on, mitään ei näy.Omg ne on alasti siellä saunassa! Onko siellä siis myös K? Some räjähtää tästä huomenna xD.
Enkuksi ehkä casual bulge?Hyi sinua ! Ai hitto pistit pahan!
Niin. Ois todella neitimäistä, jos ne ois miesporukalla siellä joissain uikkareissa? Oikeastiko joku ajatteli niin?...Tietenkin? Tämä on Suomi.. kaikkihan ovat saunassa alasti. Miksi siitä nyt pitää jotain pervoa tehdä? yök
Do you hear that sound?Markin stoori, siellä ovat pojat saunassa!
Et paljoa oo tainnu fandomissa hengailla? Ihan jo ajatus saunasta aiheuttaa kuohuntaa saatika videotodiste, että siellä on oltu alasti xD.Mitä räjähtämistä siinä on, mitään ei näy.
Tämä! Kiitos! on pitänyt jo kauan selittää tää termi ulkkis-shippaajakaverille ja nyt se vihdoinkin onnistuu.Enkuksi ehkä casual bulge?
Ai juu!Vai gei
Juurikin näin! Mä olin vielä keskiviikkona satavarma siitä, että K:ta ei lavalla nähdä. Ja sit alkoikin Käärijän syyskuun kiertueMä en kyllä jotenkaan voinut edes kuvitella, että kaikkea tämmöstä me vielä saatais Liverpoolin, ekan Tavastian ja koko kesän jälkeen. Eka olin ihan varma että ei K ole edes Suomessa vaan käörii massit Noan keikalta, ja sit aattelin että no ehkä se käy yhdellä keikalla lavalla vilkuttamassa. Mut mitå vielä, kiertuemanagerina painanut mukana ja kyl noi tän illan fanservicet vaan kruuna kaiken, sori siitä kaikille ankeuttajille.
Hehhehehe näkikö kukaan tarkkasilmäinen et mitä siellä vilahti vahingossa?Stoori poistui yhtä nopeasti kuin ilmestyi
On se yhä siellä.Stoori poistui yhtä nopeasti kuin ilmestyi
Oli jo twitterissäJoku varmaan ehti saunastoryn tallentamaan xD.
Suomalaiset ei varmaan kukaan, mutta ulkkarit on vähän eri.Kuinka moni täällä EI ole alasti saunassa?
Ei näy enää mulle.On se yhä siellä.
No enpä ole, joten jääpä tuollainen typerä räjähdyskin näkemättä. Onneksi.Et paljoa oo tainnu fandomissa hengailla? Ihan jo ajatus saunasta aiheuttaa kuohuntaa saatika videotodiste, että siellä on oltu alasti xD.