vierailija
Kohta on taas poikien pallurat vierekkäinMeinasin saada just sydärin kun näin Bojanin palluran aktiivisena Instassa ilman, että olin lukenut siitä ensin täältä!!!
Kohta on taas poikien pallurat vierekkäinMeinasin saada just sydärin kun näin Bojanin palluran aktiivisena Instassa ilman, että olin lukenut siitä ensin täältä!!!
Possujuna. Niin ja muistuteltiin täällä aiemmin Kta siitä lupaamastaan pususta lavalla.Mitäs veikkaatte tän päiväisteb ljubam lausumisten ja lempeiden katseiden ja lavahipaisujen jälkeen, millanen näiden veijaireiden show tulossa huomenna? Onko vielä tiiviimpää menoa läheisesti kuin keskiviikkona? (Seuraava on vitsi: tokihan se, miten voivat purkaa paineita tänään vielä, vaikuttaa siihen, minkä verran paineita pyörii sisällä huomenna)
Miksi en löydä sitä. Hetken näin jonkun stoorin, mutta en enää.Meinasin saada just sydärin kun näin Bojanin palluran aktiivisena Instassa ilman, että olin lukenut siitä ensin täältä!!!
Toivottavssti ei poista taas kunhan on mainostanut ensin. Ei saa.BOJAN INSTASSA
Insta on hidas rekisteröimään.Miksi en löydä sitä. Hetken näin jonkun stoorin, mutta en enää.
Ei. Insta vain on hidas.Bojan hävisi taas instasta
Juu ei hävinnyt minä en sen sivua uskalla edes sulkea. Insta vaan hidas.Ei. Insta vain on hidas.
Nyt löysin!Miksi en löydä sitä. Hetken näin jonkun stoorin, mutta en enää.
Saa, jos haluaa. Mikä vain hänestä parhaalta tuntuu.Toivottavssti ei poista taas kunhan on mainostanut ensin. Ei saa.
Ai tavaton, kyllähän se kieltämättä vähän siltä näyttää.Markin uusin stoori, K näyttää siltä kun aikois istua Bn syliin vähän jälkeen videon katkeamisen.
Eikös poikien pitänyt mennä hotellille nukkumaan?Huh huh. Tämä on jotain niin uskomatonta! Miten tässä pystyy nukkumaan kun koko ajan tulee jotain? Taivas!!!
Jos en NYT ala nukkumaan, en herää ajoissa hotelliaamiaiselle. On pakko nyt pitää taukoa...ihan kohta.Huh huh. Tämä on jotain niin uskomatonta! Miten tässä pystyy nukkumaan kun koko ajan tulee jotain? Taivas!!!
Tämähän on kuin viisukuplan aikoihin, kun pojat sai mellastaa vapaasti. Näin pitkää yhteistä aikaa ei ole viisujen jälkeen tainnut olla. Ilmaskos Bojankin vaan kaunistuu entisestään ja kukoistaa muutenkin. No voihan siihen tietty olla muitakin syitä.Ei helkkari menkää nyt kaikki eli Jokerit ja heidän crew plus K ja H nukkumaan niin mäkin pääsen joskus.