Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja jälleen kerran mietin, että kun se tulee mustakin niin selkeästi ja vahvasti läpi ruudusta, niin miltä se mahtaa tuntua seurassa olijoille, ja entä heille itselleen? Huh!! Ei ihme, että jokerit virnuilee pienesti ja välillä kyllästyneen tottuneesti, ja Etel katsoo niin innoissaan heidän jölleennäkemistä.
Eiköhän Etel katsonut ihan omaa jälleennäkemistään Bojanin kanssa....😏
 
vierailija
Siis toi poppoo on niin ihana yhdessä, että sydän sulaa. En päässyt keikoille, enkä nähnyt livejä, instassa kun en ole. Mutta olen fiilistellyt jälkipätkiä. Jos Jokerit tulee ens vuonna Suomeen, menen keikalle vaikka yksin. T. 49v fani
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Ja voi ei, oon aivan hymynä sykkyrällä:

Se suloinen screenshot, jossa K katsoo Bta alaviistosta ja B hellältä katseelta näyttävästi,
(https://twitter.com/alaksolee/status/1704948828229546433)
on just tuon ljuba hetken jälkeen!!!! Siis sen jälkeen suoraan, kun B on sanonut sen Kta hellästi katsoen!

Ei ihme, että se oli musta tunnelmaa täynnä tuo screenshot<3

(tässä klipissa n. kohta 00:28 jossa sanonu ja screenshot siitä: https://www.tumblr.com/bojansrippedsleeves/729103404107956224/are-you-and-ljubav?source=share)

Plääh, tuo "hellä" screenshot on sekunnin murto-osa -ilme ennenkuin B pyrskähtää nauruun. Ja Käärijä on yhtä eroottisesti latautunut B:tä kohtaan kuin Kari Salmelainen napakymppiherroja kohtaan. Näyttääkin ihan identtiseltä viiksissä ja pipossa 🤣🤣
 
vierailija
Sunny side of London kuunneltu. Hmm. Biisi on ihan ok, mutta minua vaivaa näissä levytyksissä tuo soundimaailma. Sitä ei olla mielestäni saatu niin hyväksi, kuin voisi toivoa. Soundi oli jotenkin kovalla tavalla metallinen, hiukan kalskea.
Minusta kappaleessa on ihan kivat sanat, se, mikä todella kuvaa lontoolaisia (vaikkei kappale nyt Bojanin mukaan heistä vain olekaan) on se, että siellä ei arvostella sinua. esim. Britanniassa voi ihan rauhassa ajaa täysin rämää pyörää, eikä kukaan nyrpistele. Huono esimerkki, mutta antaakseni idean.
Ja livenähän toi toimii.
Biisi alkaa ihanasti. Bojanin ääni sanoo tosi söpösti ”Welcome”. Niin kultainen noutaja -kulta hän taas, ettei!
Kohdat, joissa naiset huutaa, katkaisevat kappaletta hassusti, mutta onpahan ainakin omaperäinen idea.
Nyt oon niin väsynyt, etten jaksa kuunnella uudestaan, pitää saada vielä oarempien stereoiden ja autosta kokemus, että parantaako se sitä soundillista kokemusta yhtään :)
Mutta ihan ok kappale, kaipaisi minusta vain eri tuottajaa!
 

Yhteistyössä