Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

2.:15 kuuluuko tuon ljuba-sanan jälkeen jonkun jokerin (Krisin?) hengähdys? Meinaan semmonen hyvällä huokaus uloshengitys:D joku huokaus siellä kyllä kuuluu!
 
vierailija
Kaksoissielut.
Jos jotakuta kiinnostaa
 
vierailija
Bn ilmeistä vielä: musta sen are you vitsin jälkeen Blle semmonen itseensä/tilanteeseen tyytyväisen näköinen (saalistaja) ilme, vino hymy tai virne, joka oli mm siinä käytäväpusu-kävelyssä (ja mun mielestä myös Tavastian eilisellä keikalla, vähän ennen ku K unohti sanat ja sen jälk ku B oli koskenu Kn olkapäätä. Linkkiä en tähän suoraan löydä). Vähän niinkuin, että hän sai huomiota Klta ja hän on erityisasemassa Kn suhteen<3 niinkuin todellankin onkin! Oikeutetusti!

Mitö aattelette?;D

2:08 kohdassa: https://www.youtube.com/watch?v=VcmfETtvcOA
Jep, sama ilme. Mutta vaikea sanoa, oliko sama tunne, ehkäpä :) Mutta itse kiinnitin nyt huomiota tuohon kysymykseen: are you going to make a song together? Bojan katsoi Kärtsää suht kysyvästi minusta? Onko siis niin, että Bojan jo odottaa, että biisi tehtäisiin, mutta Kärtsä ei ehdi tai jotain? K oli vielä sanomaisillaan jonkun syyn, mikä estää, mutta jätti sitten siihen.
 
vierailija
Jep, sama ilme. Mutta vaikea sanoa, oliko sama tunne, ehkäpä Mutta itse kiinnitin nyt huomiota tuohon kysymykseen: are you going to make a song together? Bojan katsoi Kärtsää suht kysyvästi minusta? Onko siis niin, että Bojan jo odottaa, että biisi tehtäisiin, mutta Kärtsä ei ehdi tai jotain? K oli vielä sanomaisillaan jonkun syyn, mikä estää, mutta jätti sitten siihen.
Tai sitten Klla on joku oma osuus SSOLin studioversiossa ja siksi tuli toi tunnelma.
 
vierailija
K:n stoorit tulee kanssa joskus vähän jäljellä. Saattaa näkyä mutta oikeasti kuvattu vaikka pari tuntia ennen. En tiedä onko sillä huono netti vai miten sillä aina some menee oudosti :D
 
vierailija
Millainen se Alexandran ljuban arvuutteluhetki oli? Jotenkin epöilen, ettei siinä toisteltu kolmea kertaa rakkautta edestakaisin toisten edessä hellästi silmiin tuijotellen.

En - pääse - yli - tästä. Ja tähän aikaan:O
 
vierailija
Jep, sama ilme. Mutta vaikea sanoa, oliko sama tunne, ehkäpä Mutta itse kiinnitin nyt huomiota tuohon kysymykseen: are you going to make a song together? Bojan katsoi Kärtsää suht kysyvästi minusta? Onko siis niin, että Bojan jo odottaa, että biisi tehtäisiin, mutta Kärtsä ei ehdi tai jotain? K oli vielä sanomaisillaan jonkun syyn, mikä estää, mutta jätti sitten siihen.
Sehån sanoi K next year niinku aina 🤣
 

Yhteistyössä