Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toivon, että Jere voi viettää aikaa Bojanin ja JO:n kanssa ihan ystävinä ilman, että pitää mennä lavalle yhdessä. Jotenkin tämä ei nyt toiminut ollenkaan samalla lailla kuin viimeksi. Ehkä siksi, että Jere on lomalla niin kuinn itse sanoi tai sitten ei vain olisi halunnut oikein mennä esiintymään.
Ei tätä voi vaan verrata, kun kyseessä oli koko bändi, eikä vain Bojan. Paikalla olleena voin kertoa sen kemian tuntuneen sisuskaluissa asti.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Korkeintaan jos se johtui siitä Norjan jutusta kun settilista vuosi ja jos siitä on ollut jossain discordissa tms jotain. Ja mun mielestä ei edes onneksi vienyt mitenkään showta vaan koko keikka oli tunnelmaltaan upea mikä oli hieno juttu. Vaikka näinhän et edes väittänytkään.
Joo molemmilla keikoilla olleena voin sanoa, että ei pelkoa, että K ois varastanut shown. Eikä siis millään pahalla K:ta kohtaan, vaan Jokerit vain olivat niin hyviä. Ja nähdä show omin silmin. Se oli kyllä niin 😍
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Toivon, että Jere voi viettää aikaa Bojanin ja JO:n kanssa ihan ystävinä ilman, että pitää mennä lavalle yhdessä. Jotenkin tämä ei nyt toiminut ollenkaan samalla lailla kuin viimeksi. Ehkä siksi, että Jere on lomalla niin kuinn itse sanoi tai sitten ei vain olisi halunnut oikein mennä esiintymään.
Tietysti K halusi esiintyä ystäviensä kanssa. Saattoi kokea kiusallisena huomion viemisen Jokereilta. Sen takia alleviivasi että kyseessä on Jokereiden keikka.
 
vierailija
Taidan olla yksin mielipiteineni, mutta minusta kemiaa oli niinkuin ennenkin. Ihan kuin olisivat jatkaneet siitä mihin viimeksi jäivät. Kärde ei himmaillut yhtään muuten kuin sen verran että halusi että kaikki muistavat että tåmä on JO keikka ei hänen. Siinä hän kunnioitti koko bändiä niinkuin artistit tekevät. Täytyy muistaa että siellä lavalla oli nyt muitakin.
Hiplailu,katseet,fuck you Bojan, maybe something more kaikki tuli niin luonnostaan. Jos esiintyy muillakin keikoilla luulen että nähdään enemmän.
Jos joku sitä pusua odotti, niin sitä en usko että tulee lavalla. Jos tunteita on kummallakaan enemmän siitä ei lähdetä showta tekemään. Ne hoidetaan sitten yksityisesti.
Et ole yksin. Täällä on nyt vaan pari (?) ankeuttajaa, joille ei todennäköisesti riitä koskaan mikään. Mutta ei anneta niiden pilata fiilistä! Ihania oli murut. ❤
 
vierailija
Tuli sellanen olo, että kumpikin on jatkanu omaa elämäänsä ja he ainaki on jättäny shippivaiheen taakseen. Toki ystäviä ovat edelleen, mutta olihan nuo kaikki kosketukset ja hiusten pörrötykset väkinäisiä. Saatto olla viimeinen kerta ku ovat yhdessä lavalla.
 
vierailija
Sehän sanoo siinä see you later... next year. Tyypillinen käärijä"vitsi". Ankeuttajia taas oikein paikalla. Itse olin tyytyväinen keikkaan ja kärtsä oli kiva lisä. Ei tuntunut väkinäiseltä. Se ccc oli hauska kevennys siihen väliin suomen faneille ja onhan niiden ystävyys nyt ylipäätään iso juttu. Käärijä oli ihan normi käärijä, mutta toki ei halunnut viedä huomiota liikaa itseensä ja parasta kun myös häärijä saapui paikalle. Musta oli kaikin puolin tosi onnistunut keikka. Jatkoilta videoita odotellessa
 
vierailija
Sitä vaan tässä mietin, ettei K Tavastialta lähtenyt mihinkään ennen keikan loppua vaan siellä odotti bäkkärillä. Ja Joksut tuli sille kahden keikan jälkeisissä adrenaalihöyryissä. Mahtaa olla hyvä meno 😉 Vähän leikkimielistä tönimistä ja halailua... Apua, ficciminäni saa pian vallan 🤭
 
vierailija
Mitä ikinä se olikin, on ollut tai on (tunteiden tasolla), niin ainakin tosi luontevasti koskettelevat toisiaan siellä täällä, ts. näyttää että kaipuu pieniin kosketuksiin siellä täällä on!

Tässä ennen brothers-juttua Kn käsi sujahtaa sujuvasti hetkeksi Bn vyötärölle:

 
vierailija
B:kin sanoi tuon botherzone-jutun.. Enne kuin K tuli ja B imitoi K:ta... Siinä kohtaa sanoi K:n äänellä "brother".. Eli varmaan kutsuvat toisiaan veljiksi henkilökohtaisessa elämässä. Söpöä että ovat niin nopeasti päässeet siihen.. Ja tuo että voivat tylyttää toisiaan pilke silmäkulmassa :)
 
vierailija
Tuli sellanen olo, että kumpikin on jatkanu omaa elämäänsä ja he ainaki on jättäny shippivaiheen taakseen. Toki ystäviä ovat edelleen, mutta olihan nuo kaikki kosketukset ja hiusten pörrötykset väkinäisiä. Saatto olla viimeinen kerta ku ovat yhdessä lavalla.
Minusta livenä nähneenä ne kosketukset näyttivät luontevilta ja siltä kuin eivät olisi malttaneet olla koskematta. Näytti siltä että oli hyvä olla lähellä, Bojan vaikutti välillä jopa liikuttuvan. Ihania olivat ja huikean hyviä myös jokerit!
 
vierailija
Vai ei ollut kemiaa? Tulkaapa prkl irrottamaan nuo kaksi toisistaan, kun pitäisi Tavalta lähteä ja nuo on täällä liimaantuneina. Stana ja tuon yhden ilmapallot posahtaa ihan justiinsa. Auttakaa naudat ja viekää mut Niuvaan.
T. Lasse
 
  • Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
vierailija
No siis, B roastasi sen jo ennen Kn lavalle saapumista. Eiköhän ollut siis sovittu juttu. Kosketuksista sen verran, että toivottavasti kukaan tällä palstalla oleva ei koske veljeensä noin.
:DD tää nauratti! Samaa ajattelen, mutten osaa oikeen eritellä! Osaatko tarkentaa, mikä susta kosketuksissa oli ei-veljellistä?

Musta se nuolaisu oli vähintään myös shown takia, mutta jotenkin ne pienet kosketukset (ja toistuvat) siellä täällä kertoivat mulle enemmän.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Tuli sellanen olo, että kumpikin on jatkanu omaa elämäänsä ja he ainaki on jättäny shippivaiheen taakseen. Toki ystäviä ovat edelleen, mutta olihan nuo kaikki kosketukset ja hiusten pörrötykset väkinäisiä. Saatto olla viimeinen kerta ku ovat yhdessä lavalla.
olen edelleen melko varma että viisuissa kyllä Bojan ainakin ihan oikeesti ihastui Käärijään/Jereen, ja ehkä Jerekin vähän vaikka ei sitä varmaan itselleenkään myöntänyt. Mutta nyt on selkeesti menty eteenpäin tästä ja ollaan toivottavasti ihan aidosti kavereita/ystäviä.Ja vaikka se ehkä vähän tylsältä tuntuu, kun shippiä aika voimakkaastikin eli, niin parempi näin, eihän mitään realistisia mahdollisuuksia muuhun ollut. Ja olin keikalla paikalla, siihen tämän analyysini nyt perustan.
 
vierailija
Sitä vaan tässä mietin, ettei K Tavastialta lähtenyt mihinkään ennen keikan loppua vaan siellä odotti bäkkärillä. Ja Joksut tuli sille kahden keikan jälkeisissä adrenaalihöyryissä. Mahtaa olla hyvä meno Vähän leikkimielistä tönimistä ja halailua... Apua, ficciminäni saa pian vallan
Jos oikeen saa vallan, niin kirjoittele enemmän, ja kerro sitten jos julkaiset:) Tästä aiheesta ois kyllä hauskaa lukea! Kiva kuvitelma:p
 
vierailija
Tiia Öhmanilta kuvia

 
vierailija
Oho, ei sanaakaan Jokereiden uudesta stoorista vaikka olin varma, että K on haukuttu täällä lyttyyn. Ihanat. 💚
Ennen kuin kukaan hermostuu, tuo tuskin on ensimmäinen kerta, kun ovet tänään tavanneet.
 
vierailija
Minusta tossa esiintymisessä ei ollut mitään epäkunnioittavaa ketään kohtaan. Käärijää oli pyydetty paikalle ja varmaan ovat sopineet, mille keikoille tulee.

K itse mainitsi olevansa vähän kännissä (ne PB:n bileet alla) ja unohti siksi sanoja. Musta yksi selitys on se, että yleensä on tutut taustat ja tuplaajat ja nyt erilaista kun veti bändin kanssa. Mutta hän ei itse nolostellut tilannetta ja Bojanilla tuntui olevan vaan ratkiriemukasta tuo toisen pikkumokailu.

Bojan oli muutenkin jotenkin ihana ja hauska tossa, kun käänsi ensin selän ja tuijotti suu auki tyhjyyteen ja kun kääntyi taas Käärijään päin ja oli tulossa mukaan laulamaan, niin oli ihan ihmeissään mitä kohtaa K lauloi (piti kai olla nyt lähden tanssimaan eikä kun kaadan päälleni shamppanjaa). Laitteli korvanappia korvaan kummissaan.

Ja sitten se puppykatse siinä lattialla istuessa 😍 sitä voisi tuijottaa aina. Se vaikutti niin aidolta. Tuli kesäkuu mieleen tuosta hetkestä. Muuten olikin esiintymistä faneille ja välillä varautunuttakin menoa, ehkä väärinkäsitysten välttä


Vaikka ystäviä enempää en usko heidän tällä hetkellä olevan (never say never eli tilanne voi muuttuakin vielä), niin toivon myös lisää videoita Suomen reissulta näiltä kahdelta.
 

Yhteistyössä