Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En kyllä nähnyt mitään kemiaa heillä.. paitsi esiintymiseen liittyvää.
Sama. Lisäksi minusta oli noloa, että Jere tuli sinne ikään kuin bain näyttäytymään, eli ei ollut kunnossakaan. No, ketäpä se nyt haittasi, mutta oli se silti epäkunnioittavaa. Vaikka Bojan ois kärttänyt. Ärsyttää koko känninen Käärijä, rahvas se on, ei siitä pääse mihinkään.
 
vierailija
Sama. Lisäksi minusta oli noloa, että Jere tuli sinne ikään kuin bain näyttäytymään, eli ei ollut kunnossakaan. No, ketäpä se nyt haittasi, mutta oli se silti epäkunnioittavaa. Vaikka Bojan ois kärttänyt. Ärsyttää koko känninen Käärijä, rahvas se on, ei siitä pääse mihinkään.
MIKSI olet täällä shippipalstalla ankeuttamassa sitten?
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
En usko että K tulee muille keikoille. Sanoi tossakin että nähdään ens vuonna tms. Ah ihania noi videot kun pääsee kunnolla analysoimaan hiplailuja. Ei mua haittaa vaikka olis esittämistä, selvästi ovat tärkeitä toisilleen oli sitten millä tavalla vaan <3
 
vierailija
En usko että K tulee muille keikoille. Sanoi tossakin että nähdään ens vuonna tms. Ah ihania noi videot kun pääsee kunnolla analysoimaan hiplailuja. Ei mua haittaa vaikka olis esittämistä, selvästi ovat tärkeitä toisilleen oli sitten millä tavalla vaan <3
Siis kuka sanoi että nähdään ensi vuonna? B sanoi tämän myös ekalla keikalla jossa K ei ollut.
 
vierailija
Paikalla olleena mulle tuli just vaan sellainen olo, että Jere ei olis edes halunnut tulla tuonne. Oli jotenkin niin hätäistä menoa/esityksen makua, ei yhtään sellaista aitoa kemiaa nyt jotenkin. Ehkä vaan mun fiilis, mutta harmittaa jotenkin. Tuli sellainen olo että parempi kun olis ollut tulematta tuonne. Itse keikat molemmat oli kyllä tosi super, tykkäsin enemmän kuin olisin uskonut.
Jospa ei halunnut viedä huomiota JO:lta niin kuin itse sanoi?
Pitää jättää taas tämä palsta omaan arvoonsa niin kuin aiemminkin, on sen verran tylsiä ankeuttajia täällä. Se on moro. :D
 
vierailija
Sama. Lisäksi minusta oli noloa, että Jere tuli sinne ikään kuin bain näyttäytymään, eli ei ollut kunnossakaan. No, ketäpä se nyt haittasi, mutta oli se silti epäkunnioittavaa. Vaikka Bojan ois kärttänyt. Ärsyttää koko känninen Käärijä, rahvas se on, ei siitä pääse mihinkään.
Mä nään tän enemmän siten että jere ei halunnut tulla viemään showta. Olishan se ollu hauskaa jos koko bändi ois ollu mukana ccc ja vetäny junaa yms mut ehkä shippaus on verottanu. En osaa pukea sanoiksi mut joku tässä tuntui väkinäiseltä kun ei ollut ccc tunnelmaa ja ehkä halusi tehdä vain vastapalveluksen kun kutsui bojanin lavalle silloin kesäkuussa?
 
vierailija
No,mulle tuli kyllä hieman samanlainen olo, ja olin keikalla. En tosin kovin edessä, että en oikein nähnyt mutta kuulin. Tuo ..maybe something more kuulosti enemmän just siltä, että Jere tietää tosi hyvin, mitä heistä puhutaan ja mitä odotetaan ja sitä sitten annettiin. Oisin voinut elää ilman tuota epävireista CcC:tä oikein hyvin, koska Jokerit oli aivan mahtavia, ja siis niin nautin heidan musiikistaan. Bojan sanoi lopussa että see you next year ja jos he todella tulevat ensi vuonnakin, niin olen joka hemmetin keikan eturivissä. Huomenna vielä Turku. Ja toivon että ilman CCc:tä, sorry vaan Kärtsä.
Toivon että siellä on CCC ja K ihan vaan sun kiusaksi. 😍
 
vierailija
Taidan olla yksin mielipiteineni, mutta minusta kemiaa oli niinkuin ennenkin. Ihan kuin olisivat jatkaneet siitä mihin viimeksi jäivät. Kärde ei himmaillut yhtään muuten kuin sen verran että halusi että kaikki muistavat että tåmä on JO keikka ei hänen. Siinä hän kunnioitti koko bändiä niinkuin artistit tekevät. Täytyy muistaa että siellä lavalla oli nyt muitakin.
Hiplailu,katseet,fuck you Bojan, maybe something more kaikki tuli niin luonnostaan. Jos esiintyy muillakin keikoilla luulen että nähdään enemmän.
Jos joku sitä pusua odotti, niin sitä en usko että tulee lavalla. Jos tunteita on kummallakaan enemmän siitä ei lähdetä showta tekemään. Ne hoidetaan sitten yksityisesti.
 
vierailija
Sama. Lisäksi minusta oli noloa, että Jere tuli sinne ikään kuin bain näyttäytymään, eli ei ollut kunnossakaan. No, ketäpä se nyt haittasi, mutta oli se silti epäkunnioittavaa. Vaikka Bojan ois kärttänyt. Ärsyttää koko känninen Käärijä, rahvas se on, ei siitä pääse mihinkään.
Täällähän on pahempaa K:n herjaamista kuin vauvalla konsanaan. Että ihan epäkunnioittavaa?!
 
vierailija
Taidan olla yksin mielipiteineni, mutta minusta kemiaa oli niinkuin ennenkin. Ihan kuin olisivat jatkaneet siitä mihin viimeksi jäivät. Kärde ei himmaillut yhtään muuten kuin sen verran että halusi että kaikki muistavat että tåmä on JO keikka ei hänen. Siinä hän kunnioitti koko bändiä niinkuin artistit tekevät. Täytyy muistaa että siellä lavalla oli nyt muitakin.
Hiplailu,katseet,fuck you Bojan, maybe something more kaikki tuli niin luonnostaan. Jos esiintyy muillakin keikoilla luulen että nähdään enemmän.
Jos joku sitä pusua odotti, niin sitä en usko että tulee lavalla. Jos tunteita on kummallakaan enemmän siitä ei lähdetä showta tekemään. Ne hoidetaan sitten yksityisesti.
Et todellakaan ole yksin. Porukkaa Tumblrissa ja Discordissa ja minä ainakin ollaan samassa laivassa😂❤
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Toivon, että Jere voi viettää aikaa Bojanin ja JO:n kanssa ihan ystävinä ilman, että pitää mennä lavalle yhdessä. Jotenkin tämä ei nyt toiminut ollenkaan samalla lailla kuin viimeksi. Ehkä siksi, että Jere on lomalla niin kuinn itse sanoi tai sitten ei vain olisi halunnut oikein mennä esiintymään.
 

Yhteistyössä