Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
LOL yes, sorry everyone, I am learning.
The idiot bot asks me stuff like "How many letters are in word FATHER" I say 6 and it tells me I'm wrong. LOL Almost threw my laptop out the window.
Oh yeah, there is THAT problem :) Sorry! Kirahvi (7 letters) is Giraff and sisilisko (9) is a kind of reptile…
Tuoenrapinat sentence has 1 word (doesn’t ask letters but words) and what else..? 😂
What time it is = 4 words (kuinka paljon kello on)
 
vierailija
Elän kyllä yhä siinä toivossa, että JO:n muut kappaleet tulevalla albumilla eivät ole englanniksi. Mä ihastuin bändiin nimenomaan sloveenin kielen ja noiden kahden ekan levyn soundin takia. Ei SSOL mun mielestä kehno ole, mutta en nyt tämän liveversion perusteella siitä erityisemmin myöskään innostunut.
Nehän on jo sanonukin et ei oo pelkkä enkkualbumi tulossa et kyl siellä sitä sloveeniakin on. Nythän ne saa vähän testattua et kummalla kannattaa jatkaa vai jatkaako vaik molemmilla. Ite oon kyl enemmän sen sloveenin kannalla vaik enkun kieliset biisit oppiskin huomattavasti paremmin :D
 
vierailija
Joksut ei jääneet hengailemaan fanien kanssa keikan jälkeen Oslossa, vaan lähtivät heti. Miten lie Suomessa? Toki heillä on tiukka aikataulu, kun huomiseksi pitää ehtiä Tukholmaan. Toisaalta siihen voi vaikuttaa myös muut syyt, että kanssakäymistä fanien kanssa on nyt rajattu.

Luulen, että tämä on uusi normi. Oslosta Tukholmaan ei kuitenkaan niin pitkä ajomatka ole, ettei se kevyesti taittuisi yön aikana. Glasgow’sta ajaa kauemmin Lontooseen, ja jäivät siellä tapaamaan faneja.
 
vierailija
Luulen, että tämä on uusi normi. Oslosta Tukholmaan ei kuitenkaan niin pitkä ajomatka ole, ettei se kevyesti taittuisi yön aikana. Glasgow’sta ajaa kauemmin Lontooseen, ja jäivät siellä tapaamaan faneja.
Tätähän spekuloitiin palstalla joskus aiemmin, että bändin vuorovaikutus fanien kanssa tulee muuttumaan G keissin ja B:hen kohdistuneiden syytösten jälkeen ja näin näyttäisi myös tapahtuneen.
 
vierailija
Tätähän spekuloitiin palstalla joskus aiemmin, että bändin vuorovaikutus fanien kanssa tulee muuttumaan G keissin ja B:hen kohdistuneiden syytösten jälkeen ja näin näyttäisi myös tapahtuneen.
Vähän pelkäsin tätä, mutta ymmärrettävää. Tosin ei tämä tarkoita, että he lopettaisivat täysin fanien tapaamisen. En muista, mikä keikka se oli (kuukauden sisään kuitenkin?), jossa he olivat jonottaneita faneja menneet jututtamaan ennen soundcheckiä. Tosin tämä oli Sloveniassa.
 
vierailija
Tätähän spekuloitiin palstalla joskus aiemmin, että bändin vuorovaikutus fanien kanssa tulee muuttumaan G keissin ja B:hen kohdistuneiden syytösten jälkeen ja näin näyttäisi myös tapahtuneen.
Positiivisena nyt slovenialaiset alkuperäiset fanit eivät tarvitse tuntea että ulkomaalaiset fanit saa enemmän erikoiskohtelua ja tapaamisia kuin he.
 

Yhteistyössä