Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo voivoi. Saattaa tässä kohtaa tuntea itsensä vähän vanhaksi keikalla, en mä ainakaan jaksa alkaa kirkumaan siellä kurkku suorana.
Olen kyllä pettynyt, että B /jokerit on tällaiseen ryhtynyt. Tuo kirkumisidea on siis aivan älytön. Toivottavasti kaikki uudet kappaleet eivät ole tätä lajia. Sitten kai täytyy vaan kuunnella niitä vanhoja. Tämä kappale pudottaa Bojania mun mielessä lähemmäs tavallista kuolevaista, mikä saattaa olla ihan hyvä juttu toisaalta.
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Voin ihan rehellisesti sanoa että en todellakaan ala kirkumaan yhdelläkään keikalla vaikka B seisoisi desibelimittarin kanssa naaman edessä. :D Ensikuulemalta ei oikein innostanut se SSOL muutenkaan. Noin muuten näytti Oslon keikalla olevan ihan söpö nuorisotalotunnelma. Tukholmassa varmaan tulee olemaan sama juttu. Toivottavasti Tavastian K-18 on vähän aikuisempaan makuun jossain mielessä. Ai niin ja Tampere on myös K18 vaikka sinne ei ole lippuja.
 
vierailija
Elän kyllä yhä siinä toivossa, että JO:n muut kappaleet tulevalla albumilla eivät ole englanniksi. Mä ihastuin bändiin nimenomaan sloveenin kielen ja noiden kahden ekan levyn soundin takia. Ei SSOL mun mielestä kehno ole, mutta en nyt tämän liveversion perusteella siitä erityisemmin myöskään innostunut.
 
vierailija
Elän kyllä yhä siinä toivossa, että JO:n muut kappaleet tulevalla albumilla eivät ole englanniksi. Mä ihastuin bändiin nimenomaan sloveenin kielen ja noiden kahden ekan levyn soundin takia. Ei SSOL mun mielestä kehno ole, mutta en nyt tämän liveversion perusteella siitä erityisemmin myöskään innostunut.
Niinpä.. Yleensä JO:n biisien parhaat versiot saadaan juuri liveversioina...
 
vierailija
I watched on and off as the sound was so bad. Yeah, I saw the set list mayhem and I'm trying to figure out what happened. Did a fan fake the setlist and publish it, or are the guys messing with us!???
The leading theory is that that is the real set list for Finland, where K will be, and the boys didn't bother printing a different one for the other countries, but didn't realize that some people in the audience can see it.
So it might just have been a really bad and silly mistake. :C
 
vierailija
I think the setlist was real, there are two theories I guess.. they just were careless and used the same setlist that is meant for Finland.. or they did it on purpose just to have fun but wouldn't think so.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Joksut ei jääneet hengailemaan fanien kanssa keikan jälkeen Oslossa, vaan lähtivät heti. Miten lie Suomessa? Toki heillä on tiukka aikataulu, kun huomiseksi pitää ehtiä Tukholmaan. Toisaalta siihen voi vaikuttaa myös muut syyt, että kanssakäymistä fanien kanssa on nyt rajattu.

Mä olen tyytyväinen, jos eivät jäisi. Kun eivät voi kaikille sitä huomiota antaa, niin kurjaa, että osa sitä sitten saa. Ehkä itsekäs mielipide, mutta jotenkin fanien palveleminen tuossa on vaan niin plääh.
 
vierailija
LOL yes, sorry everyone, I am learning.
The idiot bot asks me stuff like "How many letters are in word FATHER" I say 6 and it tells me I'm wrong. LOL Almost threw my laptop out the window.
Yes, you will have to check the Finnish word/sentence to answer correctly. This board is a bit more annoying to use, but at least it's open all night. You can also find another old B&K chain here, related to gardening...
 
  • Rakkaus
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä