Laittakaa tähän Jouluun kuuluvia juttuja, niin yritän päivittää aloitusviestiin puutelistaa ja kokoilla muita juttuja ettei mikään mene sitten Jouluna vikaan
Lauletaanko teillä jouluna feliz navidad?Meiän joulu on taas hieman erilainen.
Mutta kynttilät! Ja kinkku sinapilla.
(kunhan muistaa pakata oikeaa sinappia mukaan)
Oot kätevä käsistäs niin voisit tehdä ikuisen muiston kuuseen.hyvä muistutus, häätyy alkaa pikkuhiljaa jemmailemaan jouluruokia
vauvanruokia unohtamati...
Onneksi olkoon!hyvä muistutus, häätyy alkaa pikkuhiljaa jemmailemaan jouluruokia
vauvanruokia unohtamati...
Joulukortit, ite aina askartelen itse ne
meillä kans kinkku on ilman sinappia, ite kukin lisää sitä jos haluaaItse en peitä kinkun makua sinappiin, mutta muille haen sitä oikeaa sinappia. Ja joka vuosi saan ostaa vain yhden uuden joulukoristeen. Vielä en tiedä mikä se on
Ohjetta?meillä kans kinkku on ilman sinappia, ite kukin lisää sitä jos haluaa
sinapin teen tietenki ite
Älä osta niitä kiiltäviä omenoita ikinäYöks.
taitaa olla pikkksen liian paavillista Jumalan makuunKuinka voikaan olla niin kaunista ja koskettavaa laulantaa. Toinen on juliano ravanello. Viime joulun aikaan mäkin koin joulun tunnetta. Ehdotin silloin tapailu naiselle et oltaisi menty kirkkoon kuunteleen joulun laului ja kuoroi. Mut se halus mennä vaan viineille. Jos tänä jouluna uskaltais mennä kirkkoon kuunteleen esityksiä. Kirkko on kaunis paikka ja jumalan rakkaus on läsnä. Veikkaan että jumalakin tykkää tästä biisistä
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Hyvä musa joka tuo rakkautta ja kauneutta maailmaan on tuskin jumalan mielestä väärin. Krutti odotan sinua kirkkoon het koht. Edellisestä ripistäsi on kulunut jo tovi. Tut tut tut.taitaa olla pikkksen liian paavillista Jumalan makuun
teetkö itse ne kynttilät?Meiän joulu on taas hieman erilainen.
Mutta kynttilät! Ja kinkku sinapilla.
(kunhan muistaa pakata oikeaa sinappia mukaan)
en ole eläissäni käynyt ripilläHyvä musa joka tuo rakkautta ja kauneutta maailmaan on tuskin jumalan mielestä väärin. Krutti odotan sinua kirkkoon het koht. Edellisestä ripistäsi on kulunut jo tovi. Tut tut tut.
Noniin sitähän mä sanoin ettet oo aikoihin käynyt. Mutta käys katolilaisessa ripissäen ole eläissäni käynyt ripillä
olen lutikka
se olis mulle liian paavillistaNoniin sitähän mä sanoin ettet oo aikoihin käynyt. Mutta käys katolilaisessa ripissä
No mene edes messuunse olis mulle liian paavillista
se vois sopia pirtaaniNo mene edes messuun