Hyvä jouluun mennessä odotan sinua siellä voi hyvin rakas krut aikalais palstalainense vois sopia pirtaani
Hyvä jouluun mennessä odotan sinua siellä voi hyvin rakas krut aikalais palstalainense vois sopia pirtaani
se vois sopia pirtaani
Boney M jooLauletaanko teillä jouluna feliz navidad?
Ne jotka viettävät joulun Espanjassa niin se saattaa näyttää vaikka tältäkin:Boney M joo
Miten?se vois sopia pirtaani
Mulla olis joulu pilalla, jos joutuisin sen viettämään jonkun Jesuksen kanssa Espanjassa...Ne jotka viettävät joulun Espanjassa niin se saattaa näyttää vaikka tältäkin:
sellakkapoisoningÄlä osta niitä kiiltäviä omenoita ikinä
En ole itsekään tehnyt aikoihin mut olis laatikollinen niitä pätkiä sulatettavaksiteetkö itse ne kynttilät?
Voisit päivittää otsikonkin.Meinasibjo unohtua taas, 95 yötä
Voisit päivittää otsikonkin.
Löysin laatikon, jossa oli 1 uusi jonka olen unohtanut vuosien taa. Laitoin jo pöydälle ja voikin olla ainoa tälle talvelleItse en peitä kinkun makua sinappiin, mutta muille haen sitä oikeaa sinappia. Ja joka vuosi saan ostaa vain yhden uuden joulukoristeen. Vielä en tiedä mikä se on
Juhannuskokko kootaan keväällä siksi kun vanhat veneet eivät pidä vettä. Viisas syyNyt on jumalaut syyskuu!! Koittakaa nyt vähän kerätä itsenne! Vai alatteko te myös kaivamaan grillejä ulos ja kokoamaan juhannuskokkoa helmikuussa!?
Oletko suntio?Alkuperäinen kirjoittaja krut post: 34351297:se vois sopia pirtaani
Posti lisää niihin omat tarransaJoulukortit, ite aina askartelen itse ne
Levolacia iso pullo kotipalvelun kautta. Ei ole joululahja vaan täysin turha reseptilääkeLaittakaa tähän Jouluun kuuluvia juttuja, niin yritän päivittää aloitusviestiin puutelistaa ja kokoilla muita juttuja ettei mikään mene sitten Jouluna vikaan
On se lahja sellaiselle ihmiselle, joka kärsii vaikeasta ummetuksesta.Levolacia iso pullo kotipalvelun kautta. Ei ole joululahja vaan täysin turha reseptilääke
Ne oli sisältä mätöjä kaikki. Kalliita koristeita kylläAlkuperäinen kirjoittaja vierailija post: 34351104:Älä osta niitä kiiltäviä omenoita ikinä
Onko kinkku omasta lätistä?meillä kans kinkku on ilman sinappia, ite kukin lisää sitä jos haluaa
sinapin teen tietenki ite