Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen jotenkin tosi onnellinen, että Käärijön ja Tommyn video ollutkaan homoeroottinen. Eli Jere on uskollinen Bojanille ❤
Ihan hölmöä tämmöinen ajatus, tiedän, mutta täällä ymmärretään ❤

Mango
 
vierailija
Kiitos varoituksesta, herkkämieliset kuten minä voivat miettiä milloin on oikea hetki sukeltaa draamaan. Ja ihana että edelleen kirjoitat noita. Välillä sitä miettii, montako sataa B&K tarinaa jaksaa lukea, mutta näköjään ei ole ylärajaa.

Sain juuri tunnukset ja käytin eilisen illan lukemalla lätkäficciä. Miten se voi olla niin ihana?

Sitten vain työläppäriä ja aamutv:tä auki.

Sissi
Se lätkäficci todellakin on ihana 😍
 
vierailija
Todella hyvä musavideo, ihan kuin leffa jota haluaisi katsoa enemmän ja harmitti kun se loppui Hieno kemia/energia K&T.
Ihan huikea energia. 🤩🤩🤩 Kestää kyllä katselua. Ja kuuntelua. Itse biisistäkin tuli esille uusia ulottuvuuksia, tykkään erityisesti siitä lopun aggressiivisuudesta.

Sissi (montako kertaa päivässä pitää kysellä kelloa? tiedän muutenkin että tähän menee liikaa aikaa)
 
vierailija
Mä olen jotenkin tosi onnellinen, että Käärijön ja Tommyn video ollutkaan homoeroottinen. Eli Jere on uskollinen Bojanille
Ihan hölmöä tämmöinen ajatus, tiedän, mutta täällä ymmärretään

Mango
En kehtaa missään muualla tunnustaa tätä ajatusta, mutta sama. Eihän siinä mitään järkeä ole, varsinkin kun kyseessä on vain musiikillinen yhteistyö toisen artistin kanssa. Mutta jotenkin alkoi niin kovasti ärsyttää tämä K/T-pakotus muualla, että olin huojentunut, kun musavideo ei sitten ronski ollutkaan. Epäilin koko ajan, ettei se sitä olisikaan, mutta kyllähän noilla ennakkomateriaaleilla vähän sellaista vaikutelmaa luotiin.
 
vierailija
Tuo klubitusficci on kyllä kunnon slow burn, 11 lukua takana, ei ole edes pussattu eikä kumpikaan osapuoli ole ilmeisesti edes myöntänyt itselleen olevansa ihan lätkässä.
Niimpä! En tykkää lukea mitään suoraan toimintaan vaan juttujakaan, mutta oikeesti tuo 11 lukua eikä oikeestaan mitään oo tosiaan tapahtunut... Oon lukenut sitä vaan nyt sen takia kun ei oo viime päivinä oikein mitään muutakaan uutta tullut
 
vierailija
En kehtaa missään muualla tunnustaa tätä ajatusta, mutta sama. Eihän siinä mitään järkeä ole, varsinkin kun kyseessä on vain musiikillinen yhteistyö toisen artistin kanssa. Mutta jotenkin alkoi niin kovasti ärsyttää tämä K/T-pakotus muualla, että olin huojentunut, kun musavideo ei sitten ronski ollutkaan. Epäilin koko ajan, ettei se sitä olisikaan, mutta kyllähän noilla ennakkomateriaaleilla vähän sellaista vaikutelmaa luotiin.
Ymmärrän oikein hyvin. Toisaalta olisiko ollut hyvä Bojan jutun kannalåtakin, jos K olisi mennyt homoeroottiseen suuntaan enemmän.
 
vierailija
Itse en oikein tiennyt mitä odottaa musiikkivideolta, mietin että sieltä voi tulla mitä tahansa ja olin varautunut että pysyisin ainakin tämän päivän pois vauvalta kun sinnehän ois tietenkin heti kaikki trollit hyökänneet... No tykkäsin kuitenkin videosta, se on hyvin toteutettu kyllä! Ja tokihan sinne vauvalle nytkin on joitain "valittajia" eksynyt että K puhu livessä tosi vähän B:Stä ja neki tyyliin väärällä äänen sävyllä
 
vierailija
Video oli tosi hieno ja tyylikäs ja vastasi odotuksiani 🔥🔥🔥

Kuulun ehkä vähemmistöön, koska mulle olisi kyllä kelvannut homoerotiikkakin, vaikka en shippaa K&T:tä. Jotkut teaserit antoivat ymmärtää tulossa olevan vähän vahvempaa eroottista vivahdetta, mutta hyvä oli näinkin.

Ymmärrän myös, miksi K kehotti vanhempia katsomaan videon ensin. Kyllä mua olis pienenä jäänyt vaivaamaan videon muutamat kohtaukset.

K:n eilinen live oli kyllä aika kamala, kestin katsoa noin vartin, sitten oli pakko häipyä 🤪😄 Ainoa hyvä kohta oli se, kun K esitteli reisiään, jotka näytti melkein yhtä hyviltä kuin B:llä, tatska vaan puuttuu 🥵

Missasin melkein kaikki Bojan-viittaukset, mutta onneksi niihin pääsee vielä palaamaan.

Ficeistä: mikäs ton klubificin nimi on? En muista nähneeni sellaista AO:lla.

Joymuffin: mahtavaa draamaa sun uusimmassa tekstissä! Lukijana voin samastua Bojanin turhautumiseen 🥰

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Video oli tosi hieno ja tyylikäs ja vastasi odotuksiani

Kuulun ehkä vähemmistöön, koska mulle olisi kyllä kelvannut homoerotiikkakin, vaikka en shippaa K&T:tä. Jotkut teaserit antoivat ymmärtää tulossa olevan vähän vahvempaa eroottista vivahdetta, mutta hyvä oli näinkin.

Ymmärrän myös, miksi K kehotti vanhempia katsomaan videon ensin. Kyllä mua olis pienenä jäänyt vaivaamaan videon muutamat kohtaukset.

K:n eilinen live oli kyllä aika kamala, kestin katsoa noin vartin, sitten oli pakko häipyä Ainoa hyvä kohta oli se, kun K esitteli reisiään, jotka näytti melkein yhtä hyviltä kuin B:llä, tatska vaan puuttuu

Missasin melkein kaikki Bojan-viittaukset, mutta onneksi niihin pääsee vielä palaamaan.

Ficeistä: mikäs ton klubificin nimi on? En muista nähneeni sellaista AO:lla.

Joymuffin: mahtavaa draamaa sun uusimmassa tekstissä! Lukijana voin samastua Bojanin turhautumiseen
I don't dance (tonight you love somebody)
on se klubificci
 
vierailija
vierailija
!!!❤❤ en malta odottaa ensi viikkoa, nyt jotenkin lähtenyt oma shippaukseni taas laukalle ja kaikki nämä videot mitä tänne laitettu ja nuo ficcit ja nyt vielä tämä icip musavideo. Hullu kai sitä on mutta tulen vain itse niin iloikseksi tästä!
 
vierailija
En kehtaa missään muualla tunnustaa tätä ajatusta, mutta sama. Eihän siinä mitään järkeä ole, varsinkin kun kyseessä on vain musiikillinen yhteistyö toisen artistin kanssa. Mutta jotenkin alkoi niin kovasti ärsyttää tämä K/T-pakotus muualla, että olin huojentunut, kun musavideo ei sitten ronski ollutkaan. Epäilin koko ajan, ettei se sitä olisikaan, mutta kyllähän noilla ennakkomateriaaleilla vähän sellaista vaikutelmaa luotiin.
Minusta tuo Are you korun käyttäminen videolla oli jotenkin merkittävää. Onko tämä taas sitä, kun yrittää löytää pienistäkin jutuista tukea omille toiveille. Kai se koru oikeasti oli videolla?
 

Yhteistyössä