Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää on mun referaatti! :'D Huomautan vielä että en katsonut liveä vaan kokosin tietoni muiden kommenteista. Järkevät osuudet vain sattuivat koskemaan enimmäkseen Bojania, hmm...
Ai niinkö, löysin sun kommentin kun hain lisätietoa liven sisällöstä. Mä en nimittäin oikein jaksanut kuunnella sitä..🙂Jere oli niin väsynyt, että sen aivot pystyivät käsittelemään vain kaikkein tärkeimpiä asioita.
 
vierailija
Millä palstalla?
Toi ketju luotiin aiemmin tänään ICIP-odotusta varten, sieltä löytyy nyt aika hyvin kommentteja livestä. Lisäksi katselin tumblrin käärijä-tägiä.
 
vierailija
Olin tien päällä liven aikana, ja yhteys katkesi koko ajan. Ehdin vain kuulla, että 'Joker Out comes next week to Finland, but I am not there'. Tuli aika ikävä olla. Mutta tuohonko siis ei pidä perustaa?
Itellä meni tää kohta ohi kun pätkäs live siinä mutta ilmeisesti sitten kuitenkin sanoi myös että tuun ehkä? No kuitenkin höpötteli Boitsusta aika paljon ja sano myös menevänsä B:n kansaa vessaan ensi viikolla 🤣
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Mä en nyt tekisi yhtään mitään tulkintoja suuntaan tai toiseen tuon liven perusteella, oli niin väsynyt Jere-raasu. Ennemmin luotan Bojanin parin viikon takaiseen sanaan siitä, että K esiintyy heidän kanssaan. Ensi viikollahan se sitten nähdään mitä tapahtuu.
 
vierailija
Tuli surullinen olo tästä
Bojan my man, not come today, not anymore.
En tiedä... sitten se Joker Out come I'm not there.
’Not anymore’ viittasi minusta siihen kun live alkoi olla loppupuolella, tai siihen ettei B ole enää ig:ssä eikä voi näin ollen liveen osallistua.

Jälkimmäisen heiton jälkeen sanoi suomeksi että ”en tuu tai ehkä tuun”. Minun korvaan kuulosti hämäykseltä.
 
vierailija
  • Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Tässä se pätkä, jossa K kaipailee Bojania. Toi not anymore lopussa tulee kyllä jännään sävyyn, ihan kuin ei ole hänestä kiinni että välejä jäähdytelty julkisesti.

Niin en tiedä aika jännä. Mutta Bojanin lähtö instasta sai julkisesti välit jäähtymään. Ääh olis jo äkkiä ens viikko.
Joo ja olen aasi kun vielä valvon.
 
vierailija
Eikö K sanonut ensin että maybe next time Bojan will join live ja sitte sano tuon Bojan my man, not come today, not anymore? Siis että ei voi liittyä liveen kun ei oo enää instassa? Pitäs olla Boitsu että ymmärtäis tuota Käärija languagea :D
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Naurattaa vähäsen, että tuo toinen ketju perustettiin täksi yöksi, kun arveltiin että tulee niin paljon K/T-juttua ja shippaustakin, niin ei tänne voi tulla puhumaan siitä. Ja sitten T ei edes tule liveen ja Jere höpöttää Bojanista ties kuinka monta random kertaa. Sitten keskustelu onkin sitä, että kaikki ylianalysoi Jeren väsyneillä aivoilla ja käärijänenglannilla tehtyjä vitsejä. Mahtava ilta! :D

Ai että, en malta odottaa JOn keikkoja Suomessa ja K/B-jälleennäkemistä! 😍
 
vierailija
Naurattaa vähäsen, että tuo toinen ketju perustettiin täksi yöksi, kun arveltiin että tulee niin paljon K/T-juttua ja shippaustakin, niin ei tänne voi tulla puhumaan siitä. Ja sitten T ei edes tule liveen ja Jere höpöttää Bojanista ties kuinka monta random kertaa. Sitten keskustelu onkin sitä, että kaikki ylianalysoi Jeren väsyneillä aivoilla ja käärijänenglannilla tehtyjä vitsejä. Mahtava ilta!

Ai että, en malta odottaa JOn keikkoja Suomessa ja K/B-jälleennäkemistä!
Tämä ilta oli parempi kuin odotin. Tästä puuttui vain I love you Bojan, come to Finland, with me. Absurdia.
 
vierailija
Uuden ficcini ensimmäinen luku on nyt julkaistu. Tarinan nimi on Netflix and Chill, mutta tässä chill tarkoittaa aika eri asiaa kuin yleensä, eikä tunnelmaa voi kuvata erityisen chilliksi - tässä on rajumpaa draamaa kuin missään aiemmassa ficissäni. https://archiveofourown.org/works/50083885/chapters/126472687

- Joymuffin (ja MRS=3 sopivasti)
Kiitos varoituksesta, herkkämieliset kuten minä voivat miettiä milloin on oikea hetki sukeltaa draamaan. Ja ihana että edelleen kirjoitat noita. 💚 Välillä sitä miettii, montako sataa B&K tarinaa jaksaa lukea, mutta näköjään ei ole ylärajaa.

Sain juuri tunnukset ja käytin eilisen illan lukemalla lätkäficciä. Miten se voi olla niin ihana?

Sitten vain työläppäriä ja aamutv:tä auki.

Sissi
 

Yhteistyössä