vierailija
Sellanen rauhallinen tilanne, et pystyy keskittymään asiaanMinusta ulkoilu sopisi hyvin tapaamiseen, mutta olen avoin myös ehdotuksille Mitä itse haluaisit?
🪺
Sellanen rauhallinen tilanne, et pystyy keskittymään asiaanMinusta ulkoilu sopisi hyvin tapaamiseen, mutta olen avoin myös ehdotuksille Mitä itse haluaisit?
🪺
Niin minustakin. Illalla on rauhallista ulkona, ei ole paljon porukkaa. Vai haluaisitko mieluummin nähdä jossain toisessa paikassa?Sellanen rauhallinen tilanne, et pystyy keskittymään asiaan
Kuulostaa upealta syysilmalta ja varmasti onnistunut lenkki. Kävitkö pyöräilemässä? Muisku sinulleKaipasin sinua upeassa aurinkoisessa syyssäässä kanssani kulkemaan. Pääskyt lenteli vielä peltojen yllä. Heitin 12km:n lenkin, mutta kanssasi olisin viipynyt kauemmin. Suukkoja päivääsi kulta.
Kävellen kävin. Minulla ei ole edes polkupyörää. Täytyy nauttia näistä säistä ennen kuin ne luvatut syyssateet saapuvat.Kuulostaa upealta syysilmalta ja varmasti onnistunut lenkki. Kävitkö pyöräilemässä? Muisku sinulle
Jostain tapailu täytyy aloittaa, ulkoilu, kahvit tms. Ei sitä nyt voi suin päin vaan hypätä petiin Sen aika on sitten joskus myöhemmin, jos etenee suhteeksi.En kaipaa lisää ystäviä tai hyvänpäiväntuttuja jorisemaan niitä näitä. Entisiinkään ei jaksa tai ehdi pitää yhteyttä. Kaipaan intohimoa, kosketusta, seksiä, fyysistä läheisyyttä. Jos sitä ei ole luvassa, nainen on minulle lähinnä yhdentekevä. Muut kaipailkoot jotain lenkkeilykaveria ja menkööt sitten yhdessä koiraa kusettamaan suhisevissa tuulipuvuissaan. Sellainen ei riitä minulle.
vaikka ulkona, jos ois toinen tilanne niin pyytäisin sut kotiin käymäänNiin minustakin. Illalla on rauhallista ulkona, ei ole paljon porukkaa. Vai haluaisitko mieluummin nähdä jossain toisessa paikassa?
Millä lailla toinen?vaikka ulkona, jos ois toinen tilanne niin pyytäisin sut kotiin käymään
Ja onko muutosta luvassa?Millä lailla toinen?
Olen kaksi kertaa seurustellut. Molemmat suhteet alkoivat niin, että ekana iltana mentiin sänkyyn muutaman tunnin tuntemisen jälkeen. Minulle se on normaali ja tuttu tapa. En todellakaan haaskaisi kuukausia aikaa naiseen, joka ei halua minua. Tai pidä seksistä. Sinun mielesi on lupa olla toinen.Jostain tapailu täytyy aloittaa, ulkoilu, kahvit tms. Ei sitä nyt voi suin päin vaan hypätä petiin Sen aika on sitten joskus myöhemmin, jos etenee suhteeksi.
Haluan odottaa ja tutustua ensin. Sillä tavalla saa paremman yhteyden toiseen ja on turvallinen olo. Suhteessa pitää olla muutakin kuin petipuuhat. Ei saa kestävää suhdetta aikaiseksi, niin kuin sinulle kävi.Olen kaksi kertaa seurustellut. Molemmat suhteet alkoivat niin, että ekana iltana mentiin sänkyyn muutaman tunnin tuntemisen jälkeen. Minulle se on normaali ja tuttu tapa. En todellakaan haaskaisi kuukausia aikaa naiseen, joka ei halua minua. Tai pidä seksistä. Sinun mielesi on lupa olla toinen.
Jossain kohtaa kylläJa onko muutosta luvassa?
Voitko kertoa hieman lisää? Olet niin salaperäinenJossain kohtaa kyllä
Missä kohtaa?Jossain kohtaa kyllä
No, sinusta tuntuu sitten tuolta. Minulle tuollainen ei todellakaan lisää turvallisuuden tunnetta, vaan epävarmuutta: eikö hän pidäkään minusta? Enkö kelpaa hänelle muuta kuin juttuseuraksi? Eikö hän halua minusta muuta kuin kaveria? Onko hän aseksuaali? Onko minussa jotain vikaa? Olisiko suhde seksitön tulevaisuudessakin? Onko hänellä taipumus käyttää seksiä ja pihtaamista aseena? Kuinka kauan pitäisi muka odottaa?Haluan odottaa ja tutustua ensin. Sillä tavalla saa paremman yhteyden toiseen ja on turvallinen olo. Suhteessa pitää olla muutakin kuin petipuuhat. Ei saa kestävää suhdetta aikaiseksi, niin kuin sinulle kävi.
No, nää nyt liittyy rahatilanteeseen aika lailla, ei mitään sen kummempaaVoitko kertoa hieman lisää? Olet niin salaperäinen
?Millä lailla toinen?
SäpsähdiT piti ollaSinä säpsähdin ihan aidostiihana.