No laita tuumasta toimeksi Itselleni estetyksi tuleminen olisi helpotus.Parasta olis vaan laittaa esto ja poistaa yhteydet niin ei tarttis enää miettiä. Kyyti on ollut kylmää eikä ole enää mitään sanottavaa. Olis kiusallista tavata irl, pitäis esittää että on mukava nähdä.
Niin, sinä et tahtunut sellaista. Minähän olen vapaa eikä olisi esteitä.Ei tullut onnellista loppua meille.
Kuka olet?No laita tuumasta toimeksi Itselleni estetyksi tuleminen olisi helpotus.
Tarkotin siis kaikkea, elämä ylipäänsä, tietysti myös meidän välitAi mitkä fiilikset tästä kaikesta? Hmm...
Olisin tahtonut, enemmän kuin mitään. Miehen olisi pitänyt tulla vastaan.Niin, sinä et tahtunut sellaista. Minähän olen vapaa eikä olisi esteitä.
Sama täällä, mutta irl hänen toimintansa viestittää jotain muuta.Toivoisin irl yhteyttä, ystävyyttä.
Tavalla tai toisella, asia kerrallaan
Jos toinen vain tuntuu pakenevan yhteydestä, ei aikuista ihmistä voi pakottaa avautumaan.Näit, että toisella on hätää ja ongelma, muttei ollut kiinnostusta auttaa. Et vaivautunut edes kysymään, se kertoo kaiken. Sun pisteesi on laskenut simissäni nollaan.
Jos toinen on vain välinpitämätön ja kylmä niin eipä ketään voi pakottaa välittämään. Hän edelleen haluaa roikkua elämässäni ja se täytyy tulkita niin, että hän saa mielihyvää toisen hädästä. Molemmat sentään ymmärretään, että ei tämä rakkautta ole. Maassa makaavaa ei auteta potkimalla lisää.Jos toinen vain tuntuu pakenevan yhteydestä, ei aikuista ihmistä voi pakottaa avautumaan.
Olet varmaan kertonut hänelle mitä haluaisit? Jos et, niin eihän hän voi tietää, että kaipaat tukea. Uskot ihmisistä pahaa, koska haluat uskoa niin. Voit myös valita toisin ja olla uhriutumatta.Jos toinen on vain välinpitämätön ja kylmä niin eipä ketään voi pakottaa välittämään. Hän edelleen haluaa roikkua elämässäni ja se täytyy tulkita niin, että hän saa mielihyvää toisen hädästä. Molemmat sentään ymmärretään, että ei tämä rakkautta ole. Maassa makaavaa ei auteta potkimalla lisää.
Jos ei tiedä toisen tilanteesta eikä asiaan edes liity, ei tarvitse kommentoida ja syyttää uhriutumisesta. Siitä ei ole kyse. En avaa asiaa sinulle enempää.Olet varmaan kertonut hänelle mitä haluaisit? Jos et, niin eihän hän voi tietää, että kaipaat tukea. Uskot ihmisistä pahaa, koska haluat uskoa niin. Voit myös valita toisin ja olla uhriutumatta.
Ok. Ei se ollut syytös, vaan oletus.Jos ei tiedä toisen tilanteesta eikä asiaan edes liity, ei tarvitse kommentoida ja syyttää uhriutumisesta. Siitä ei ole kyse. En avaa asiaa sinulle enempää.
Minusta ulkoilu sopisi hyvin tapaamiseen, mutta olen avoin myös ehdotuksille Mitä itse haluaisit?Missä me voitas nähdä, ulkonako? Tai onko jotain muuta mitä haluaisit tässä kohtaa