Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Korjatkaa jos olen väärässä, ainakin muistaakseni Valkeakosken keikalla K puhui tulevasta icip-musavideosta, että vanhempien pitäisi katsoa video ennen kuin päättävät saavatko lapsensa nähdä sen ja että musavideolla hän ”vain ilmaisee itseään”.
Eikö se ollut että "toteuttaa itseään"? Oiskohan jollain tallessa linkki siihen klippiin?
 
vierailija
Nauratti noi Kärtsärin kiitokset! 😂 Vain are youuu jäi puuttumaan Slovenian kohdalta. 😁 Ihanata ihanata, vaikkakin kovasti olisin toivonut, että matka olisi suuntautunut enemmän balkanille päin. 😎
 
vierailija
Joo, ja Vauvalla väännettiin tuosta kun monen mielestä itsensä ilmaisu tarkoittaa jotain leikkimistä/pelleilyä sen sijaan että olisi oikeasti niitä juttuja, siinä missä yleisesti kyllä itsensä ilmaisemisella tarkoitetaan nimenomaan, nimensä mukaisesti, oman itsen eri puolten tuomista esiin. Eri asia mitä Jere tuolla on tarkoittanut, se toki jää vähän hämärän peittoon. (MRS=3)

- Joymuffin
Mun mielestä sielläkin oli vain yksi henkilö, joka kylläkin useampaan kertaan selitti, että ymmörsi asian noin, että olisi vain "leikkimistä". Ja aika monta hlöä, jotka vastailivat, että yleensä itsensä toteuttamisella tarkoitetaan ihan muuta.
 
vierailija
No, siinä tapauksessa slovenialainen tumblrissa on eri mieltä kanssasi. Jeren kielitaito ylipäätään on aika hatara, mutta ihana että yrittää.
Osaan itse lausua sloveenia ja tiedän myös, miten suomalainen oletusarvoisesti lausuisi sloveenia, mitä slovenialainen taas ei osaa samalla lailla arvata. :) Vaikka tuossa nyt ei ollutkaan mitään erityisen vaikeita sanoja.
 
vierailija
Vauvalla kanssa slovenialainen sanoi, että lausui hyvin, mutta merkitys, että rakastaa yhtä ihmistä ennemmin, on joku virallisempi muoto, jota B käyttää konserteissa, J ei ole varmaan tiennyt/kääntäjä käytössä?
 
vierailija
Joo, ja Vauvalla väännettiin tuosta kun monen mielestä itsensä ilmaisu tarkoittaa jotain leikkimistä/pelleilyä sen sijaan että olisi oikeasti niitä juttuja, siinä missä yleisesti kyllä itsensä ilmaisemisella tarkoitetaan nimenomaan, nimensä mukaisesti, oman itsen eri puolten tuomista esiin. Eri asia mitä Jere tuolla on tarkoittanut, se toki jää vähän hämärän peittoon. (MRS=3)

- Joymuffin
Termi oli itsensä toteuttaminen ja siis kyllä, sillä tarkoitetaan yleensä sen sisimmän minän toiveiden mukaista tekemistä, mutta itseäni hämäsi se, että jos K todella tekisi niin, niin miksi asiasta piti sanoa?
Siis jos itse toteuttaisin itseäni esim hevosia hoitamalla, vaikka siitä ei saisi rahaa tms niin en mä selittelisi muille, että mä tykkään vaan toteuttaa itseäni. Se kuulostaisi siltä, että jotain vikaa niissä hevosissa on tai/ja minussa, kun teen tätä.
Ei kai homotkaan yleensä sano, että toteutan tässä itseäni? Ei. Ne vain ovat homoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Termi oli itsensä toteuttaminen ja siis kyllä, sillä tarkoitetaan yleensä sen sisimmän minän toiveiden mukaista tekemistä, mutta itseäni hämäsi se, että jos K todella tekisi niin, niin miksi asiasta piti sanoa?
Siis jos itse toteuttaisin itseäni esim hevosia hoitamalla, vaikka siitä ei saisi rahaa tms niin en mä selittelisi muille, että mä tykkään vaan toteuttaa itseäni. Se kuulostaisi siltä, että jotain vikaa niissä hevosissa on tai/ja minussa, kun teen tätä.
Ei kai homotkaan yleensä sano, että toteutan tässä itseäni? Ei. Ne vain ovat homoja.
Minusta se kuulosti siltä, että hän yritti selittää jotain missä olisi ollut jokin pointtikin, mutta ei sitten onnistunut kuitenkaan ja ehkä sieltä tuli vain ulos se, mitä hän oikeasti tarkoitti ennemmin kuin selitys. :)

- Joymuffin
 

Yhteistyössä