Naiset vaan rupsahtaa ikävästi vanhetessaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ikävä juttu.
Kovin kehnosti on Samanthan käynyt. Onko hän transuuntumassa, nainen vaimona, tissit kadonneet ja olemus kuin lähiöbaarin Kakella.

ennen
9395b-14805135.jpg.webp

siinä välissä
samantha-fox-6074h-18912608.jpg.webp

nyt
samantha-fox-out-in-venice-beach-08-30-2023-6.jpg

Kovin kehnosti on Samanthan käynyt. Onko hän transuuntumassa, nainen vaimona, tissit kadonneet ja olemus kuin lähiöbaarin Kakella.

ennen

siinä välissä

nyt

Tiedätkö, mun nähdäkseni nä on vähän ikäviä juttuja. Aika kohtelee kaikkia vähän erilailla. Miehiä arvostellaan harvemmin iän tuomista muutoksista kuin naisia. En ihan tosissaan tiedä kenen etua tämä ajaa. Jotenkin tosi tyhmää jeesustelua. Se on ihan fine, ettei 60 vuotiaana näytä 20 vuotiaalle. Ei kuulukkaan.

Tiedätkö, mun nähdäkseni nä on vähän ikäviä juttuja. Aika kohtelee kaikkia vähän erilailla. Miehiä arvostellaan harvemmin iän tuomista muutoksista kuin naisia. En ihan tosissaan tiedä kenen etua tämä ajaa. Jotenkin tosi tyhmää jeesustelua. Se on ihan fine, ettei 60 vuotiaana näytä 20 vuotiaalle. Ei kuulukkaan.
Luin jutun Pirkko Arstilasta, joka juhli 85 v. syntymäpäiväänsä. Hän on kirjoittanut paljon normaalista suhtautumisesta ikääntymiseen.
Ihminen kantaa kaikki ikävaiheensa mielessään. Eivät valokuvat kerro millainen ihminen on mieleltään.
Tämän palstan miesoletetut ovat henkisesti jälkeenjääneitä ja katkeria. He haluavat vain satuttaa naisia. Toivottavasti heillä ei ole tyttäriä pilattavinaan.
Tämän palstan he ovat pilanneet jo kauan sitten. Ei kukaan järkevä ja fiksu nainen osallistu näin ala-arvoisiin keskusteluihin.

Mä luulen, että koko arvostelujuttu kytkeytyy miehiseen ajatukseen siitä, ettei ole mies eikä mikään ellei enää seiso. Ja siihen, että naista yhä -todella!- pidetään objektina tuossa yhteydessä ja on siis naisen ulkomuodon vika ellei ukolla pullistu.

Nainen taas... siis eihän yli viisikymppisen edes kuulu haluta. Ei siis ongelmaa toisinpäin.

Ja me ollaan 2000-luvulla. Mieti, mieti!

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Luin jutun Pirkko Arstilasta, joka juhli 85 v. syntymäpäiväänsä. Hän on kirjoittanut paljon normaalista suhtautumisesta ikääntymiseen.
Ihminen kantaa kaikki ikävaiheensa mielessään. Eivät valokuvat kerro millainen ihminen on mieleltään.
Tämän palstan miesoletetut ovat henkisesti jälkeenjääneitä ja katkeria. He haluavat vain satuttaa naisia. Toivottavasti heillä ei ole tyttäriä pilattavinaan.
Tämän palstan he ovat pilanneet jo kauan sitten. Ei kukaan järkevä ja fiksu nainen osallistu näin ala-arvoisiin keskusteluihin.
hianoo

teit jälleen kerran tunnustuksen ettet ole järkevä etkä fiksu
sehän on sanomattakin selvää meille

ethän sinä kykene olemaan lukematta ainuttakaan ketjua täällä
ja vaikka otsikon pitäisi varottaa
mutta olet koukussa inhoamiesi miesten kommentteihin
hupaisaa sinällään

Siltä se tuntuu jos korostetaan että vain naisen ulkonäöllä on merkitystä.

Missä on miesten ryppyvoiteet, vatsaa litistävät alushousut, perslihaksia tai hauiksia muotoilevat vaatteet, fillerit sinne ja tänne...
Naisten kuuluu olla kauniita. Sillä he houkuttelevat miehiä

Miesten taas vaan vahvoja ja karskeja. Kirveellä veistetyt naamat arpineen on vaan plussaa

Siksi!

Yhteistyössä