Kyl näistä uusista missiehdokkaista vaan tuo tsainapimu on kaunein

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lännessä nainenkin voi elättää itseään ja perhettään
Tasan ei käy onnen lahjat. Rutiköyhillä aasialaisalueilla esim. Filippiineillä se ei ole mahdollista. Annien viimeisessä työpaikassaan hän tienasi 13 h työvuorossaan asiakaspalvelussa elintarvikemyyjänä 3 €/pv, vain 1 vapaapv/vko. Aikaa siitä on reilusti alle 10 v.

Muilla ”taidoillaan” nainen löytää hyvässä lykyssä itselleen ja tuleville lapsille elättäjän. He suosivat erityisesti itseään vanhempia, myös kun kyse on paikallisista miehistä. Annien minimiraja olisi sinne jäädessään ollut +20 v itseään vanhempi.

Osaavatkohan nikit @Echo ja Alepa olla syyttämättä minua heidän perinteisestä parisuhdekulttuuristaan? 🤔

Vai tuleeko taas ❄️☃️❄️ tupaan? 🤣

Tasan ei käy onnen lahjat. Rutiköyhillä aasialaisalueilla esim. Filippiineillä se ei ole mahdollista. Annien viimeisessä työpaikassaan hän tienasi 13 h työvuorossaan asiakaspalvelussa elintarvikemyyjänä 3 €/pv, vain 1 vapaapv/vko. Aikaa siitä on reilusti alle 10 v.

Muilla ”taidoillaan” nainen löytää hyvässä lykyssä itselleen ja tuleville lapsille elättäjän. He suosivat erityisesti itseään vanhempia, myös kun kyse on paikallisista miehistä. Annien minimiraja olisi sinne jäädessään ollut +20 v itseään vanhempi.

Osaavatkohan nikit @Echo ja Alepa olla syyttämättä minua heidän perinteisestä parisuhdekulttuuristaan?

Vai tuleeko taas tupaan?
No tiedätpähän mikä on tsainamuijien oikea motiivi hengata vanhojen suomi-käpyjen kanssa...

No tiedätpähän mikä on tsainamuijien oikea motiivi hengata vanhojen suomi-käpyjen kanssa...
Jo vain sanoisi lappalainenkin. Win win molemmille osapuolille molempien vapaasta tahdosta.
Missä se ongelma voisi siis olla sun mielestä?

Itse en löydä sellaista, eikä muutkaan tietämäni alan miehet.

Love is in the air 😍😘

Jo vain sanoisi lappalainenkin. Win win molemmille osapuolille molempien vapaasta tahdosta.
Missä se ongelma voisi siis olla sun mielestä?

Itse en löydä sellaista, eikä muutkaan tietämäni alan miehet.

Love is in the air

No mä en tykkäis olla jonkun äijän kans joka on mun kans rahasta. Mutta ehkä se on joillekin kelpo perusta parisuhteelle. Hyvää yötä.

No mä en tykkäis olla jonkun äijän kans joka on mun kans rahasta. Mutta ehkä se on joillekin kelpo perusta parisuhteelle. Hyvää yötä.
Voit syyttää meistä luojaasi, se loi meidät ”niljakemiehet” sellaiseksi kuin ollaan oltu jo 200 K vuoden ajan vähintään ja ette te mammat edelleenkään ymmärrä elämän perusasioiden päälle mitään 🙄

Sleep well Ekko 😴

Mutta miten valitsisit, jos tarjolla olisi hyvätuloinen elättäjä ja elämäsi tästä hetkestä kuolemaan ilman häntä olisi todennäköisesti kituuttamista nälkärajalla?
Kituuttaisin nälkärajalla. Avioliitto on sen verran tärkeä asia, että puolison muut ominaisuudet ratkaisee ja motiivit oltava kunnossa.

Avioliitto on sopimus yhteisestä seksielämästä, taloudesta ja lapsista (jos sellaisia hankitaan). Kun nyt toteat talouden tarpeettomaksi, tärkeintä sinulle onkin seksi.
Onko sulle avioliitto vain rahaa ja seksiä? :rolleyes:

Onko sulle avioliitto vain rahaa ja seksiä?
Nuo ovat kaksi toimivan avioliiton peruspilaria. Avioliitto ei ole mikään sisustus- tai harrastuskerho.

Keskustelua olohuoneen tapeteista?
hm5.jpg

Yhteistyössä