Ei se mitään. Kiitos päivityksestä!Kiitos kun sanoit, ja anteeksi! ekaa kertaa kun rohkaistuin ton päivittämään, niin tottakai joku moka tuli
Ei se mitään. Kiitos päivityksestä!Kiitos kun sanoit, ja anteeksi! ekaa kertaa kun rohkaistuin ton päivittämään, niin tottakai joku moka tuli
Ei hätää, minusta tuntuu et aina on joku vinksallaan kun minä päivitän.Kiitos kun sanoit, ja anteeksi! ekaa kertaa kun rohkaistuin ton päivittämään, niin tottakai joku moka tuli
Meillä on kanssa kohta 3v esikoinen! Tervetuloa mukaanHei vaan! Haluaisin liittyä mukaan keskusteluun jos vielä mukaan mahtuu Täällä toisesta lapsesta haaveilee 34v nainen. Meillä kohta 3v esikoinen ja miestä olen viimeisen vuoden ajan suostutellut toiseen lapseen ja vihdoin viime kuussa hän ilmoitti olevansa valmis Olen ahkerasti lukenut tätä keskustelua ja toivonut milloin pääsisin mukaan liittymään. Esikoisen kanssa en millekään keskustelupalstoille yritysaikana ennättänyt koska ehkäisyn pois jätön jälkeen tein 2 viikon päästä positiivisen raskaustestin. Tällä kertaa ei napannut yk1, koska tänään alkoi menkat. Mutta innolla uuteen kiertoon ja siten uuteen mahdollisuuteen!
Jospa miehesi tarvitsee vielä vähän aikaa sulatteluun ja kohta tekee jo alotteita itsekin Oletko itse koittanut puhua miehelle vauva-asiasta mitään?Moikka! Olen sivusta seurannut keskustelua, ja voisin hypätä mukaan. Minut voi lisätä yrittävien listalle, @Masunen, yritys aloitettu 06/2023, 2. lapsi.
Olen 35v, ja meillä ennestään kohta 3v. lapsi. Itse olen aina toivonut, että saisin vähintään 2 lasta. Mies kuitenkin ilmoitti esikoisen ollessa 1v ettei varmaankaan halua enää toista lasta. Nielin pettymykseni ja ajattelin, että annan asialle aikaa. Olin kuitenkin hänelle kertonut, että haaveilen toisesta lapsesta, en painostanut. Aihe on ollut todella tulenarka. Kerran kysyessäni mieheltä, onko jotain mistä hän haluaisi puhua, hän yllätyksekseni tokaisi että voidaan yrittää toista lasta. Tämä tuli ihan puskista. Näin sitten mies jätti ehkäisyn pois, itse olin lopettanut pillerit jo vuosi takaperin. MUTTA. Olen ollut vähän yksikseni tämän vauvahaaveen kanssa, koska mies ei ole puhunut asiasta mitään, ja viime kuun talletukset tapahtuivat kaikki minun aloitteestani. Tuntuu että yritän ihan yksin. Esikoista yrittäessä projekti oli hauska yhteinen juttu. Nyt en ole edes kehdannut puhua kierrostani miehelle, ettei hän luule että nyt väkipakolla haluan saada äkkiä sen vauvan. Ettei hän tuntisi oloaan painostetuksi ja perääntyisi
Tänään alkoi kp 28 vuotaa vaaleanpunaista tuhrua, joten sieltä ne kuukautiset varmaankin on alkamassa. En tule vielä kiertolistoille.
Sori tämä pitkä vuodatus! Hirmuisesti onnea plussanneille ja tsemppiä meille kaikille
Ihana kun on muitakin keillä on tulossa lapsille useamman vuoden ikäero! Tuntuu että omassa kaveripiirissä kaikki on raskautuneet uudelleen esikoisten ollessa noin 1v ja alan olla ainut jolla on vain yksi lapsi.Meillä on kanssa kohta 3v esikoinen! Tervetuloa mukaan
On: eilen illalla alkoi alavatsakivut. Mitään oireita ei muuten ole, joten menkat varmaan tekee tuloaan
Tervetuloa, haluatko liittyä listalle? Voisin lisätä.Hei vaan! Haluaisin liittyä mukaan keskusteluun jos vielä mukaan mahtuu Täällä toisesta lapsesta haaveilee 34v nainen. Meillä kohta 3v esikoinen ja miestä olen viimeisen vuoden ajan suostutellut toiseen lapseen ja vihdoin viime kuussa hän ilmoitti olevansa valmis Olen ahkerasti lukenut tätä keskustelua ja toivonut milloin pääsisin mukaan liittymään. Esikoisen kanssa en millekään keskustelupalstoille yritysaikana ennättänyt koska ehkäisyn pois jätön jälkeen tein 2 viikon päästä positiivisen raskaustestin. Tällä kertaa ei napannut yk1, koska tänään alkoi menkat. Mutta innolla uuteen kiertoon ja siten uuteen mahdollisuuteen!
Jospa miehesi tarvitsee vielä vähän aikaa sulatteluun ja kohta tekee jo alotteita itsekin itsekin aikanaan jätin ehkäisyn miehen harteille koska en enää halunnut syödä ylimääräisiä hormoneja ja olin kuitenkin halukas toiseen lapseen jos vaan puolisoni on. En ole minäkään tarkemmin kierron vaiheista miehelle kertonut, mutta toki hän saattaa jotain arvata kun viime kuussa yhtäkkiä yhtenä viikkona olin joka ilta esikoisen mentyä nukkumaan houkuttelemassa häntä petipuuhiin
Kiitos voisin liittyäTervetuloa, haluatko liittyä listalle? Voisin lisätä.
Mulla ainakin näkyy flossa ovis positiivista testiä seuraavana päivänä. Mutta jos laittaa "ovistesti: oma tapani" niin näyttää ovista samalle päivälle.Mut voi laittaa piinailemaan huomiselle dpo0.
Flo on päivittynyt ja nyt kun olin laittamassa positiivisen oviksen niin se ei laittanut ovispäivää huomiselle vaan tälle päivälle , täytyy siis laittas plusss vasta huomiselle kun se on noin muuttunut??
Minulla sama kokemus, olen ainoa jolla ei vielä toista ole esikoisen vauvaryhmästä.Ihana kun on muitakin keillä on tulossa lapsille useamman vuoden ikäero! Tuntuu että omassa kaveripiirissä kaikki on raskautuneet uudelleen esikoisten ollessa noin 1v ja alan olla ainut jolla on vain yksi lapsi.
Näin mullakin ennen tehnyt, nyt vaan eri tavalla jostain syystä.Mulla ainakin näkyy flossa ovis positiivista testiä seuraavana päivänä. Mutta jos laittaa "ovistesti: oma tapani" niin näyttää ovista samalle päivälle.
Täällä kanssa esikoinen täyttää kohta 3v ja toista yritetään nytIhana kun on muitakin keillä on tulossa lapsille useamman vuoden ikäero! Tuntuu että omassa kaveripiirissä kaikki on raskautuneet uudelleen esikoisten ollessa noin 1v ja alan olla ainut jolla on vain yksi lapsi.
Värin voi vaihtaa mustasta pisarasta, näkyy kirjoitus laatikon ylä reunassa. Jos kiertosi on tiedossa ja haluat mukana seurailla niin kiertopäivät ja piinapäivät voidaan kirjata ylös. Mutta tuokin tieto jo riittää.Kiitos voisin liittyä
Eli @idapieni, ya 8/2023, 2. lapsi
Tarvitsiko jotain muuta tietoa? vielä vähän harjoittelen tätä palstailua. En esim keksinyt miten saa tuon tekstin punaiseksi.
Erikoista - mullakin tosiaan näyttää ovista plussasta seuraavalle päivälle.Näin mullakin ennen tehnyt, nyt vaan eri tavalla jostain syystä.
Itse en oo merkinnyt toista ovisplussaa, jos on tullut peräkkäisinä päivinä, koska tosiaan flo sitten siirtää sitä ovispäivää. Vähän omia olojakin kuulostellut milloin ovis tuntuu niin sen mukaan laittanut flohon.Hei ovistietäjät, tikuttajat ja Flon käyttäjät! Miten tätä ovulaation ajankohtaa pitäisi tulkita Tikkutesti eilen näytti positiiviselta, ja digitestistä tänään hymynaama. Olisko näiden perusteella kuitenkin tänään DPO 0? Kun kirjasin molemmat Flo:hun niin se poisti eilisen testikirjauksen. Eli Flo:n mukaan DPO 0 olis sittenkin huomenna. Oma järki (ja joku vanha ketju jonka googlettamalla löysin) sanois että eka plussa olis se mitä kannattais uskoa, vaikka toisaalta tikkuja on hankalampi tulkita.
Harmillisesti oli mies reissussa edelliset päivät, mut tänään päästiin kuitenkin saman peiton alle Varmaan huomenna uudelleen, vaikka se ehkä oviksen kannalta myöhäistä olisikin.