Haaveena vauva 2024

Tein eilen illalla (dpo9, 4päivää siirrosta, 11. Päivää ovitrellestä) testin, kun mulla on ollut tapana tykätä testata nega ovitrellen jälkeen. Esikoisen jälkeen kaikki kemialliset ja ku+km on näkynyt vasta aikaisintaan dpo12 (esikoinen näkyi aikanaan dpo9) joten ajattelin et nyt on loistava aika testata nega ennen ku testailee sit muutamien päivien päästä uudelleen. Mut siis siihen testiin piirtyikin toinen viiva 😳😭🥰 https://aijaa.com/EgROF7 niin haalea etten ole varma erottaako sitä kukaan tuosta kuvasta mutta selkeä haamu kuitenkin jota ei tarvitse siristellä. En vielä testannut uudelleen mutta 🤞🏻🤞🏻 että tää nyt lähtee tästä vahvistumaan. On ainakin ajoissa jo tullut viiva.
 
Tein eilen illalla (dpo9, 4päivää siirrosta, 11. Päivää ovitrellestä) testin, kun mulla on ollut tapana tykätä testata nega ovitrellen jälkeen. Esikoisen jälkeen kaikki kemialliset ja ku+km on näkynyt vasta aikaisintaan dpo12 (esikoinen näkyi aikanaan dpo9) joten ajattelin et nyt on loistava aika testata nega ennen ku testailee sit muutamien päivien päästä uudelleen. Mut siis siihen testiin piirtyikin toinen viiva https://aijaa.com/EgROF7 niin haalea etten ole varma erottaako sitä kukaan tuosta kuvasta mutta selkeä haamu kuitenkin jota ei tarvitse siristellä. En vielä testannut uudelleen mutta että tää nyt lähtee tästä vahvistumaan. On ainakin ajoissa jo tullut viiva.
Kyllä mäkin tuossa jotain näen! Toivotaan että lähtisi vahvistumaan! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Frija ja Tiukuna
@tähkä94, tätä itsekin mietin. Eilen ei koko päivänä vuotoa, nyt tänään vessaköynnillä tuli vaaleanpunaista vuotoa pyyhiessä taas.. Ei oo kyllä aiemmin ollut tällaista, vuodan yleensä reippaasti enemmän. Tässä linkki testiin jonka tein 4 päivää sitten, juuri ennen vuoden alkamista.


En ollut varma onko viivanpaikka vai haamu. Täytynee testata uudestaan. Odottelen varmuuden vuoksi jokusen päivän. Mullahan alkoikin vuoto tosi ajoissa, kp 27, yleensä 28-31.

Ihanaa @Tiukuna 😍😍
 
Pakko tulla tänne lietsomaan vähän plussa-aaltoa! Siis missä on kaikki elokuun plussanneet?! Vain yksi onnekas listalla ja eletään kuitenkin jo elokuun loppua 🫨 Jospa tää auttais kun vähän valittais tänne?

Tsemppiä kaikille ja paljon plussia
Elokuu hiljasta..--> Tämähän tarkoittaa sitä tietenkin, että syyskuussa räjähtää kunnon plussa-aalto!💥❤🔥💫
Toivotaan näin.🤞👍🥰
 
@tähkä94, tätä itsekin mietin. Eilen ei koko päivänä vuotoa, nyt tänään vessaköynnillä tuli vaaleanpunaista vuotoa pyyhiessä taas.. Ei oo kyllä aiemmin ollut tällaista, vuodan yleensä reippaasti enemmän. Tässä linkki testiin jonka tein 4 päivää sitten, juuri ennen vuoden alkamista.


En ollut varma onko viivanpaikka vai haamu. Täytynee testata uudestaan. Odottelen varmuuden vuoksi jokusen päivän. Mullahan alkoikin vuoto tosi ajoissa, kp 27, yleensä 28-31.

Ihanaa @Tiukuna
Haamuhan tuo on kyllä minun mielestä 😏
 
  • Tykkää
Reactions: marik91
ON, mulla on alkanut rinnat oleen kipeät eli vois hyvinki olla sitä että kierto alkais käynnistyy normaaliksi. Toivottavasti tää alkuviikko ois se ku alkais menkat tai jotain

Näin unta viiimeyönä et plussasin leffaviivat. Olin ihmeissäni koska mulla ei ollu ees menkat myöhässä


@marik91 Erikoiselta kuulostaa jos ei oo koskaan aiemmin ollut mitään vastaavaa. Ootko testannu vielä jos oisitkin raskaana kerta vuoto noin vähäistä
Toivotaan ettei menkkoja näkyis ja uni oiskin totta, että plussa sieltä tulis 🤩😍
 
Tein eilen illalla (dpo9, 4päivää siirrosta, 11. Päivää ovitrellestä) testin, kun mulla on ollut tapana tykätä testata nega ovitrellen jälkeen. Esikoisen jälkeen kaikki kemialliset ja ku+km on näkynyt vasta aikaisintaan dpo12 (esikoinen näkyi aikanaan dpo9) joten ajattelin et nyt on loistava aika testata nega ennen ku testailee sit muutamien päivien päästä uudelleen. Mut siis siihen testiin piirtyikin toinen viiva https://aijaa.com/EgROF7 niin haalea etten ole varma erottaako sitä kukaan tuosta kuvasta mutta selkeä haamu kuitenkin jota ei tarvitse siristellä. En vielä testannut uudelleen mutta että tää nyt lähtee tästä vahvistumaan. On ainakin ajoissa jo tullut viiva.
Haamun itsekin siellä nään! Toivotaan, että lähtee vahvistumaan!!😍😍😍
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
@tähkä94, tätä itsekin mietin. Eilen ei koko päivänä vuotoa, nyt tänään vessaköynnillä tuli vaaleanpunaista vuotoa pyyhiessä taas.. Ei oo kyllä aiemmin ollut tällaista, vuodan yleensä reippaasti enemmän. Tässä linkki testiin jonka tein 4 päivää sitten, juuri ennen vuoden alkamista.


En ollut varma onko viivanpaikka vai haamu. Täytynee testata uudestaan. Odottelen varmuuden vuoksi jokusen päivän. Mullahan alkoikin vuoto tosi ajoissa, kp 27, yleensä 28-31.
Kyllä siinä jotain näkyy. 👍
Tee uusi testi.
 
  • Tykkää
Reactions: marik91
Tiedän tuskan pitkistä kierroista. Ärsyttävää, kun mitään ei voi ennustaa ja tuntuu, että negan jälkeen uuteen kiertoon pääseminen ja taas uuden oviksen odottelu vie sata vuotta. 😩

ihanaa, täällähän on useampi haamulainen näkyvissä!! 😍 Toivottavasti lähtee vahvistumaan @Tiukuna ja @marik91 ❤

Ps. Huomaa että on piinapäivät menossa, kun palstalla tulee roikuttua pitkin päivää 😅
 
@tähkä94, tätä itsekin mietin. Eilen ei koko päivänä vuotoa, nyt tänään vessaköynnillä tuli vaaleanpunaista vuotoa pyyhiessä taas.. Ei oo kyllä aiemmin ollut tällaista, vuodan yleensä reippaasti enemmän. Tässä linkki testiin jonka tein 4 päivää sitten, juuri ennen vuoden alkamista.


En ollut varma onko viivanpaikka vai haamu. Täytynee testata uudestaan. Odottelen varmuuden vuoksi jokusen päivän. Mullahan alkoikin vuoto tosi ajoissa, kp 27, yleensä 28-31.

Ihanaa @Tiukuna
Onko rfsu testi ne antaa viivan paikkoja
 
vierailija
Heippa, olen pitkään seuraillut sivusta ja pakko päästä purkamaan omia ajatuksia. Meillä tulee nyt täyteen yk 12 tän kierron loputtua. Villi veikkaus, että samalla negalla jatketaan kuin aikaisemminkin, muutamaa haamua lukuunottamatta. 😔 Seuraavana onkin tiedossa lääkäriin soitto jos ottaisivat tutkimuksiin, meillä mies onneksi avoin hoitoihin lähtemiselle, mutta ahdistaa ittee jo valmiiksi mitä sielä tulee löytymään. 😱 Olen jonkun aikaa sitten lopettanut tupakoinnin ja kiinnostaisikin tietää kuinka monella tupakoinnin lopettaminen on auttanut raskautumaan?
 
Heippa, olen pitkään seuraillut sivusta ja pakko päästä purkamaan omia ajatuksia. Meillä tulee nyt täyteen yk 12 tän kierron loputtua. Villi veikkaus, että samalla negalla jatketaan kuin aikaisemminkin, muutamaa haamua lukuunottamatta. Seuraavana onkin tiedossa lääkäriin soitto jos ottaisivat tutkimuksiin, meillä mies onneksi avoin hoitoihin lähtemiselle, mutta ahdistaa ittee jo valmiiksi mitä sielä tulee löytymään. Olen jonkun aikaa sitten lopettanut tupakoinnin ja kiinnostaisikin tietää kuinka monella tupakoinnin lopettaminen on auttanut raskautumaan?
Moi!

Mä kommentoin sen verran, että lopetin itse viime vuoden elokuussa tätä raskautumista tai sen yritystä silmällä pitäen, joten ei suurempaa merkitystä oo tainnut olla kun yhä yritetään. Ei siitä tietysti haittaa ainakaan ole, mut en osaa sanoa kuinka suuri merkitys voi olla asiaan 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Frija
Tsemppiä teille kaikille joilla haasteita saada mies innostumaan tutkimuksista ❤⚘️

Voi olla että pelkäävät heissä olevan jotain vikaa eivätkä siksi ole halukkaita tutkimuksiin 😔 Ja mitä tässä lueskellut niin ihan yleisesti tuntuu olevan että useampi mies ei koe asioita samoin kun me naiset ja eivät niin stressaa vaan luottavat välillä turhankin paljon siihen että kyllä tulee raskaaksi jos on tullakseen 🙁🤔
 

Yhteistyössä