Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toki en tiedä mitä ajattelet näistä asioista, mutta tiedän ja ajattelen, ettei ihmiskunta ole syntynyt tänne sattumalta, eikä mikään muukaan elollinen itsestään, sitä vasten katsoen..
 
Itse taas pelkään erääseen mieheen törmäämistä. Hän yrittäisi tavatessa varmaan nolata. Ja säikytellä. Haluaa, että pysynkin poissa. Vaikea ymmärtää mikä tässä kaikessa oli takana, miksei hän voinut olla mukava ja empaattinen. Olisin tarvinnut vain mukavan ja empaattisen miehen. Sellaiselle miehelle haluaisin lähettää terveiset, ehkä kohdataan joskus.
Olisitko uskollinen tai tyytyisitkö yhteen, jos löydät mukavan ja empaattisen miehen?
 
Tiedätkö, jos miettii todennäköisyyksiä, niin eikö tää ole aika ihmeellinen juttu.. en osaa nähdä mitään tässä asiassa sattumana
Mietin vaan miten hänen kanssa kohdattiin ja sitten myöhemmin uudestaan jne
Suomi on aika pieni maa. Jos on vähänkään samanlaisia kiinnostuksen kohteita, on varsin todennäköistä, että törmää samaan ihmiseen useamman kerran vuosien varrella. Itse asiassa minullekin on käynyt niin ihastukseni kanssa. On pitänyt pakottaa itseni ajattelemaan, että ei se ollut mitään korkeimman johdatusta vaan pelkkää sattumaa, koska ihastus ei ole ollut molemminpuolista.
 
vierailija
Suomi on aika pieni maa. Jos on vähänkään samanlaisia kiinnostuksen kohteita, on varsin todennäköistä, että törmää samaan ihmiseen useamman kerran vuosien varrella. Itse asiassa minullekin on käynyt niin ihastukseni kanssa. On pitänyt pakottaa itseni ajattelemaan, että ei se ollut mitään korkeimman johdatusta vaan pelkkää sattumaa, koska ihastus ei ole ollut molemminpuolista.
Ehkä siinä oli joku muu tarkoitus sitten, kohtaamisia tapahtuu eri syistä varmasti
 

Yhteistyössä