Luotan Ekkoon kuin vuoreen. Muuta ei tarvitaMene vain, sinä voit antaa jopa puolitusinaa tähtiä.
Luotan Ekkoon kuin vuoreen. Muuta ei tarvitaMene vain, sinä voit antaa jopa puolitusinaa tähtiä.
Olet tehnyt viisaan valinnan.Luotan Ekkoon kuin vuoreen. Muuta ei tarvita
nyt saattas olla just hyvä aika tehä määräaikanen sopimusHelkutti! Taas pitäisi uusia sähkösopimus.
Kannattaa ehdottomasti hankkia kolme sähkönkulutuspaikkaa niin uusimisriesa on useammin kuin kerran vuodessa.
*se päätä seinään hakkaava hymiö*
nyt saattas olla just hyvä aika tehä määräaikanen sopimus
kandee guuklaa hinnat ite eikä luottaa valmiisiin vertailuihin
esim. oomilla olis 8,999,56 c/kWh alv 24%
Mut perusmaksu on 4,50 senttiä ja kyseessä työkämppä minkä sähkönkulutus ei järin iso ole.
esim. oomilla olis 8,99
mutta jos tosiaan kulutus on pieni niin nuilla sadasosilla ei ole juur merkitystä
oliskohan kellään sellasta tarjousta jossa olis alhanen perusmaksu...
joo, sopimus purkaantuu muutossaJos joku tarjoaisi vaikka puolen vuoden nextoryt tai muun kirjapalvelun ilmaiseksi ni ottaisin oitis!
Etenkin ku jo päätin että tuosta muutetaan. Sopparista pääsee helposti eroon.
yleensä tiiän kaikestakaiken mutta ny meni osaamisalueen ulkopuolelle
oon viimeks pessy pyykkiä poikamiessä ja sillon pyykki pestiin muuripadassa ja huuheltiin avennossa
Oon aina tienny, ettet sinäkään kaikkia tiijä.yleensä tiiän kaikestakaiken mutta ny meni osaamisalueen ulkopuolelle
oon viimeks pessy pyykkiä poikamiessä ja sillon pyykki pestiin muuripadassa ja huuheltiin avennossa
joo, nuissa akkaväen hommissa on mulla isoja aukkoja tietämyksessäOon aina tienny, ettet sinäkään kaikkia tiijä.
Kukapa niistä kaikkea tietää. Tietänevätkö itekkään.joo, nuissa akkaväen hommissa on mulla isoja aukkoja tietämyksessä
Mää en ainakaan. Näemmä.Kukapa niistä kaikkea tietää. Tietänevätkö itekkään.
Tuota vähä pelekäsinki. Älä pelekää, emminä levitä tietova siittä.Mää en ainakaan. Näemmä.
tuskin, ne tekee yleensä samoin kuin niiden mutsit on tehny ajattelematta asiaa sen enempääKukapa niistä kaikkea tietää. Tietänevätkö itekkään.
tuskin, ne tekee yleensä samoin kuin niiden mutsit on tehny ajattelematta asiaa sen enempää
poikkeus vahvistaa säännönJaiks.
mä olen yrittänyt, päinvastoin, olla tekemättä niin.
poikkeus vahvistaa säännön
mulla piti joskus viime vuosituhannella melkein kovveutua kun yritin saada emannuudelle päähän, että ei sen tartte tehä kaikkea niinku sen mutsi oli tehny
miten lajitoveri haksahti nuin pahastiMä taas olin kilahtaa miehelle kun se tossa taannoin jostain siivousjutusta (koskien koronaa ja hygieniaa) yritti selittää ja puolustella jotain eksältä oppimaansa älyttömyyttä sillä että eksä oli hyvä siivooja koska sen äitikin oli ja samalla toi onnistui unohtamaan että mulla on ne siivoojan ammattipaperit ihan tältä vuosikymmeneltä eikä edelliseltä vuosituhannelta
Höh, mun tietämykseni siivoomisesta perustuu ikivanhaan perimätietoon, joka toteaa yksselitteisesti että vesi on paskan lääke.Mä taas olin kilahtaa miehelle kun se tossa taannoin jostain siivousjutusta (koskien koronaa ja hygieniaa) yritti selittää ja puolustella jotain eksältä oppimaansa älyttömyyttä sillä että eksä oli hyvä siivooja koska sen äitikin oli ja samalla toi onnistui unohtamaan että mulla on ne siivoojan ammattipaperit ihan tältä vuosikymmeneltä eikä edelliseltä vuosituhannelta
miten lajitoveri haksahti nuin pahasti
a)sekaantuu akkain röihin
b) kehuu eksää
kyä jokamiehen pitäs tietää että eksästä puhutaan aina että se oli hullusekopäänarsisti
Höh, mun tietämykseni siivoomisesta perustuu ikivanhaan perimätietoon, joka toteaa yksselitteisesti että vesi on paskan lääke.