Paljon onnea.On tää vahvistunut ja Digi on myös +
Mulla ei kyllä oo vuotopäivien määrä yhteydessä kierron pituuteen. Pääosin kestää 5pv +1-3pv tiputtelua, mutta on ollu yks esim. 22pv:n kierto ja sen jälkeen vuoto kestäny 8pv. Itse päättelisin niin että vuodon määrä on suoraan yhteydessä kohdun limakalvon paksuuteen, joka myös jotenkin vaikuttaa niihin päiviinkin että miten nopeasti se poistuu kohdusta Joku paremmin tietävä voi korjataTe, joilla kierto on 26-28pv, kuanko kuukautiset pääsääntöisesti kestää? (jos vaikka erittelee vähän mahdollisesta tiputteluvuodosta)? Mietin että onko porukalla yleensä lyhemmät kk, jos on lyhempi kierto. Itsellä jos on poikkeuksellisesti esim 4-5pv lyhempi kierto kun tavallisesti, myös vuoto on vain 2 tai 3 päivää. Tavallisesti muuten 4-5pv, + 1-2pv tiputtelua. Nyt kuitenkin näyttää taas jäävän niukaksi vuoto (kp3 ja loppuu jo), ja mietin enteileekö se jotain... Oli kyllä muutenkin nyt oudot kuukautiset.
Mulla on kanssa sellanen kokemus että vuodon pituus ei vaihtele kierron pituuden mukaan. Oli sitten 24 tai 28 päiväinen kierto niin vuodan sen 6 päivääTe, joilla kierto on 26-28pv, kuanko kuukautiset pääsääntöisesti kestää? (jos vaikka erittelee vähän mahdollisesta tiputteluvuodosta)? Mietin että onko porukalla yleensä lyhemmät kk, jos on lyhempi kierto. Itsellä jos on poikkeuksellisesti esim 4-5pv lyhempi kierto kun tavallisesti, myös vuoto on vain 2 tai 3 päivää. Tavallisesti muuten 4-5pv, + 1-2pv tiputtelua. Nyt kuitenkin näyttää taas jäävän niukaksi vuoto (kp3 ja loppuu jo), ja mietin enteileekö se jotain... Oli kyllä muutenkin nyt oudot kuukautiset.
Minulla on ollut tosi säännöllinen 28 päiväm kierto, ja vuotopäiviä 3-4 + pientä tiputtelua yhtenä päivänä.Te, joilla kierto on 26-28pv, kuanko kuukautiset pääsääntöisesti kestää? (jos vaikka erittelee vähän mahdollisesta tiputteluvuodosta)? Mietin että onko porukalla yleensä lyhemmät kk, jos on lyhempi kierto. Itsellä jos on poikkeuksellisesti esim 4-5pv lyhempi kierto kun tavallisesti, myös vuoto on vain 2 tai 3 päivää. Tavallisesti muuten 4-5pv, + 1-2pv tiputtelua. Nyt kuitenkin näyttää taas jäävän niukaksi vuoto (kp3 ja loppuu jo), ja mietin enteileekö se jotain... Oli kyllä muutenkin nyt oudot kuukautiset.
Ei tiputteluvuotoa. Pääsääntöisesti 5 päivää kestää, mutta välillä on 3 päivässä ohi.Te, joilla kierto on 26-28pv, kuanko kuukautiset pääsääntöisesti kestää? (jos vaikka erittelee vähän mahdollisesta tiputteluvuodosta)? Mietin että onko porukalla yleensä lyhemmät kk, jos on lyhempi kierto. Itsellä jos on poikkeuksellisesti esim 4-5pv lyhempi kierto kun tavallisesti, myös vuoto on vain 2 tai 3 päivää. Tavallisesti muuten 4-5pv, + 1-2pv tiputtelua. Nyt kuitenkin näyttää taas jäävän niukaksi vuoto (kp3 ja loppuu jo), ja mietin enteileekö se jotain... Oli kyllä muutenkin nyt oudot kuukautiset.
6-7pv kestää. Kierto 25-28pv.Te, joilla kierto on 26-28pv, kuanko kuukautiset pääsääntöisesti kestää? (jos vaikka erittelee vähän mahdollisesta tiputteluvuodosta)? Mietin että onko porukalla yleensä lyhemmät kk, jos on lyhempi kierto. Itsellä jos on poikkeuksellisesti esim 4-5pv lyhempi kierto kun tavallisesti, myös vuoto on vain 2 tai 3 päivää. Tavallisesti muuten 4-5pv, + 1-2pv tiputtelua. Nyt kuitenkin näyttää taas jäävän niukaksi vuoto (kp3 ja loppuu jo), ja mietin enteileekö se jotain... Oli kyllä muutenkin nyt oudot kuukautiset.
Kiitos kun sanoit, ja anteeksi! ekaa kertaa kun rohkaistuin ton päivittämään, niin tottakai joku moka tuli@suunnaton lentäjä mulla on dpo3. Jäänyt lisäämättä päivä.