Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minäkin elättelen hataraa toivoa JO:n keikkalipusta Tampereelle ja yksin olen menossa jos sellaisen onnistun saamaan. Myös Käärijää olen menossa Treelle katsomaan yksin. Jos joku introvertti kiltti aikuinen K/B-shippaaja toivoo sinne seuraa, niin voisin ehkä uskaltautua tutustumaan. 😅 Täytyy ehkä palata tähän lähempänä.
 
vierailija
Minäkin elättelen hataraa toivoa JO:n keikkalipusta Tampereelle ja yksin olen menossa jos sellaisen onnistun saamaan. Myös Käärijää olen menossa Treelle katsomaan yksin. Jos joku introvertti kiltti aikuinen K/B-shippaaja toivoo sinne seuraa, niin voisin ehkä uskaltautua tutustumaan. Täytyy ehkä palata tähän lähempänä.
Täällä ilmottautuu yks kiltti introvertti K&B-shippaaja, joka on menossa yksin Pakkahuoneelle :D
 
  • Rakkaus
Reactions: Emma.1815
vierailija
No huhhuh! Sit vaikuttaa kyllä aika toivottomalta
Sain itse napattua Tavastian K-18 keikalle lipun niin että tarkistin LiputOn-sivun useita kertoja päivässä, jopa kerran tunnissa, se oli selaimella koko ajan auki ja latasin sen vain uudestaan. Pari viikkoa taisi mennä näin mutta lopulta onnisti. Kun sinne tulee lippu myyntiin, kestää varmaan jonkin aikaa ennen kuin viesti lähtee vahdin tilanneille, joten jos siihen väliin ehtii, niin sitten onnistaa. Tsemppiä, vielä on aikaa!
 
vierailija
Sain itse napattua Tavastian K-18 keikalle lipun niin että tarkistin LiputOn-sivun useita kertoja päivässä, jopa kerran tunnissa, se oli selaimella koko ajan auki ja latasin sen vain uudestaan. Pari viikkoa taisi mennä näin mutta lopulta onnisti. Kun sinne tulee lippu myyntiin, kestää varmaan jonkin aikaa ennen kuin viesti lähtee vahdin tilanneille, joten jos siihen väliin ehtii, niin sitten onnistaa. Tsemppiä, vielä on aikaa!
Mä olen vain odottanut sitä ilmoitusta sähköpostiin, mutta tietenkin voisi tarkistaa suoraan Liputtoman sivuilta. Miten mä en tuota tajunnut. Nyt sitten tiedän miten vietän seuraavat päivät. Liputtoman sivuja vahtien ja samalla B n kaulaliinaa neuloen.
 
vierailija
vierailija
Joksujen keikkahan on Olympiassa ja K:n Pakkahuoneella eli siis Käärijää. Oon mä menossa Joksujen kahelle keikalle, mut en Tampereelle Olympiaan yritin alunperin saada lippua ku Tampereella asun, mut matkustan nyt sit poikien perässä Helsinkiin ja Turkuun
😊👍Mä en uskalla näin viikonloppuyönä laittaa tänne s-postiani ja olen liian väsynyt nyt tehdäkseni uuden salaisen. (Vai olisiko sinulla olemassa valmiina salaista postia?) Yritetään palata tähän asiaan, huudella vaikka täällä palstalla. Mukava olisi saada keikkaseuraa!
 
vierailija
Mä en uskalla näin viikonloppuyönä laittaa tänne s-postiani ja olen liian väsynyt nyt tehdäkseni uuden salaisen. (Vai olisiko sinulla olemassa valmiina salaista postia?) Yritetään palata tähän asiaan, huudella vaikka täällä palstalla. Mukava olisi saada keikkaseuraa!
Ei oo vielä salaista spostia, mut palataan ihmeessä asiaan jossain vaiheessa :)
 
vierailija
Oliko nämä jo täällä? En ainakaan huomannut. Vauvalta löytyi pari tviittiä, joiden mukaan B ois tänään keikkapaikalla (ennen keikkaa kai) puhunut suomea joillekin:



Voihan toki olla, et se on vaan huudellut "Hei Suomi" ja "Oletteko valmiita juhlimaan?" plus vähän CCC:n alkua, mutta suloista silti
Suomen kielen oppiminen voi olla haastavaa jopa Bojanille. Jos on edes jotain taas sanonut suomeksi, ei hänellä huonot muistot voi täältä olla. Voi meidän Boitsua!
 
vierailija
Suomen kielen oppiminen voi olla haastavaa jopa Bojanille. Jos on edes jotain taas sanonut suomeksi, ei hänellä huonot muistot voi täältä olla. Voi meidän Boitsua!
Niinpä! 😍Oli hän tuolla keikkapaikalla kuulemma sanonut jotain myös italiaksi, mutta suomen kieli on toki vaikeudeltaan vähän eri luokkaa. Toivon mukaan hän esittelee kielitaitoaan ensi kuussa täällä. 🤩

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Ne soittivat Omamljeno Telon!!!!!!!!

Ja Ne Bi Smelin:

Plastika:

Samalla tilillä sserena_rizzo lisää klippejä, mm. Gola, Ona, A sem ti povedal
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞

Yhteistyössä