vierailija
Haluatko kertoa?Olitko hermona ja miltä tuntui?
Haluatko kertoa?Olitko hermona ja miltä tuntui?
Hmmm…en kirjoita tätä millään pahalla. Tämä on ihan vilpitön kysymys:Haluatko kertoa?
Ei nyt millään pahalla mutta tyttis haluaa kokeilla ja haluan tehdä sen hänelle mahdollisimman mukavaksiHmmm…en kirjoita tätä millään pahalla. Tämä on ihan vilpitön kysymys:
Kun kirjoitin että en muista tuollaista niin miten ymmärsit asian?
Olitko selvinpäin?Hmmm…en kirjoita tätä millään pahalla. Tämä on ihan vilpitön kysymys:
Kun kirjoitin että en muista tuollaista niin miten ymmärsit asian?
Kirjoitin jo että en muista tuollaista.Ei nyt millään pahalla mutta tyttis haluaa kokeilla ja haluan tehdä sen hänelle mahdollisimman mukavaksi
Tyttöystäväni haluaa ja ehdotti sitä.Kirjoitin jo että en muista tuollaista.
Mutta, hyvä kun tarkensit!
Haluat siis tyttökaveria takaapäin, mainiota!
En tiedä tyttöystävästäsi mitään. Seksimieltymykset ovat todella henkilökohtaisia. En osaa sanoa miten tyttöystäväsi haluaa tulla otetuksi takaa.
Itse tykkään että otetaan rajusti. Mielellään silleen, että mies pitää kädellä mua, välillä kovastikin kurkusta, ja välillä kouriii rintoja ja pimppua.
En tarvitse mitään valmisteluja. Olen mallia aina valmis. Tai esileikiksi käy kun mies työntää kaluaan mun suuhun.
Tuota. Voi niinkin tehdä että makaa lusikka-asennossa ja ohjaa miehen seisokin pyllyvakoon. Siellä on paljon hermoja jotka voi antaa kivasti tuntumaa.Kirjoitin jo että en muista tuollaista.
Mutta, hyvä kun tarkensit!
Haluat siis tyttökaveria takaapäin, mainiota!
En tiedä tyttöystävästäsi mitään. Seksimieltymykset ovat todella henkilökohtaisia. En osaa sanoa miten tyttöystäväsi haluaa tulla otetuksi takaa.
Itse tykkään että otetaan rajusti. Mielellään silleen, että mies pitää kädellä mua, välillä kovastikin kurkusta, ja välillä kouriii rintoja ja pimppua.
En tarvitse mitään valmisteluja. Olen mallia aina valmis. Tai esileikiksi käy kun mies työntää kaluaan mun suuhun.
Haluatko kertoa?Rakasteletko itseksesi vain käsillä?
Sormilla joo. Koko kättä/käsiä en käytä, siis fistaa. En muuten ymmärrä tuota fistaamista ollenkaan.Haluatko kertoa?
Joskus joo.Huoh. Oletko itse ostanut kondomeja?
Mitä ajattelet kun sormeilet itseäsi? Hierotko vain ulkoa vai sormetatko ihan sisällä? Katsotko esim pokea tai kuunteletko jotain musiikkia?Sormilla joo. Koko kättä/käsiä en käytä, siis fistaa. En muuten ymmärrä tuota fistaamista ollenkaan.
On mulla joku pieni vibraattorikin, mutta harvemmin tulee käytettyä.
Jos on tarpeeksi kiihottunut niin liukkarit on valmiina, mutta voi toki liukariakin käyttää.Tuota. Voi niinkin tehdä että makaa lusikka-asennossa ja ohjaa miehen seisokin pyllyvakoon. Siellä on paljon hermoja jotka voi antaa kivasti tuntumaa.
Mutta jos oikeasti haluaa peputtaa niin minusta pitäisi kyllä antaa miehen tulla ihan sisään. Se tarvitsee valmisteluja liukkaria ellei mies ole ihan pienimunainen, ja muistaisit sen jos olisit tehnyt niin. Alussa se on vähän mutta paranee muutaman kerran jälkeen.
Hyviä seksikokemuksia. Molempia. Usein katson. En ole ikinä kuunnellut musiikkia masturboidessa. Pitäisi varmaan kokeilla.Mitä ajattelet kun sormeilet itseäsi? Hierotko vain ulkoa vai sormetatko ihan sisällä? Katsotko esim pokea tai kuunteletko jotain musiikkia?
Etkö kaipaa miestä joka sitten hoitelee sinut?Hyviä seksikokemuksia. Molempia. Usein katson. En ole ikinä kuunnellut musiikkia masturboidessa. Pitäisi varmaan kokeilla.
Nyt viimeakoina on käynyt asia mielessä.Etkö kaipaa miestä joka sitten hoitelee sinut?
No entä ne ns. vääränlaiset ihmiset, jotka häiriköi lenkkipolulla? Mitä ihmisiä ne on ja mitä ne on tehneet sinulle?Nyt viimeakoina on käynyt asia mielessä.
Säikäyttänyt lähinnä, nykyään on taas koira niin ei tarvitse säikkyä.No entä ne ns. vääränlaiset ihmiset, jotka häiriköi lenkkipolulla? Mitä ihmisiä ne on ja mitä ne on tehneet sinulle?
Keitä ne oli?Säikäyttänyt lähinnä, nykyään on taas koira niin ei tarvitse säikkyä.
Eos. Ihmisiä?Keitä ne oli?
Millä tavalla ne oli vääränlaisia?Eos. Ihmisiä?
Vaikutti siltä että oli pahat mielessä. Miks muuten tulla väkisin tekemään tuttavuutta vaikka selkeästi näytin siltä että keskityn omiin asioihin.Millä tavalla ne oli vääränlaisia?
Mitä pokea katsot?Vaikutti siltä että oli pahat mielessä. Miks muuten tulla väkisin tekemään tuttavuutta vaikka selkeästi näytin siltä että keskityn omiin asioihin.
Löysin, tai oikeammin, minulle vinkattiin uusi kategoria. Pari kertaa olen nyt katsonut japanialaisia ruuhkajunia/metroja/busseja.Mitä pokea katsot?