Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oooh miten ihana keikka oli Valkeakoskella!🥰 K otti hienosti huomioon lapset kun siellä niitä pieniäkin oli jonkin verran, eikä kiroillut juurikaan. Yleisössä olleita saksalaisia kutsui persereiiksi ja heti perään sanoi i love you😁 Sit italialaisiakin oli ja he antoi pussin sormuksia ja K taas vahingossa kosi et do you marry me. Laitto sormuksen pikkurilliin ja mietti et minkähänlainen sitoumus sormus siinä on. Sit K sai niiltä ferrari-leikkiauton. Joku hollantilainenkin oli. Pääsin hyvälle etäisyydelle lavasta vaikka menin vasta kuuden aikaan. On se K karismaattinen ja voin sanoa että ihan hemmetin kaunis/komea/ seksikäs whatever🤩
Ei sitä edes tajua ennenkuin näkee sen. Ei ollut meikkiä juuri yhtään tai ei ollenkaan nyt. Veti n. tunnin keikan, kaikki hitit. Ei ollut kuin Daltonit lavalla, ei häärijää. Kertoi että 15.9. tulee uusi biisi ja sanoi vanhemmille, että katsokaa se musavideo ensin jotta häntä ei sitten joku marjatta syytä mistään..! Eli kovaa menoa on musavideolle tulossa😚 Ääh olikohan siinä tärkeimmät🥰🥰🥰
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Oooh miten ihana keikka oli Valkeakoskella! K otti hienosti huomioon lapset kun siellä niitä pieniäkin oli jonkin verran, eikä kiroillut juurikaan. Yleisössä olleita saksalaisia kutsui persereiiksi ja heti perään sanoi i love you Sit italialaisiakin oli ja he antoi pussin sormuksia ja K taas vahingossa kosi et do you marry me. Laitto sormuksen pikkurilliin ja mietti et minkähänlainen sitoumus sormus siinä on. Sit K sai niiltä ferrari-leikkiauton. Joku hollantilainenkin oli. Pääsin hyvälle etäisyydelle lavasta vaikka menin vasta kuuden aikaan. On se K karismaattinen ja voin sanoa että ihan hemmetin kaunis/komea/ seksikäs whatever
Ei sitä edes tajua ennenkuin näkee sen. Ei ollut meikkiä juuri yhtään tai ei ollenkaan nyt. Veti n. tunnin keikan, kaikki hitit. Ei ollut kuin Daltonit lavalla, ei häärijää. Kertoi että 15.9. tulee uusi biisi ja sanoi vanhemmille, että katsokaa se musavideo ensin jotta häntä ei sitten joku marjatta syytä mistään..! Eli kovaa menoa on musavideolle tulossa Ääh olikohan siinä tärkeimmät
Kiitos raportista! Kuulostaa että oli hyvä meno ja yllättävän paljon ulkkareita, ehkä kun on kohta taukoa tiedossa? Mikähän saksalaisissa närppii kun kutsui Kaivarillakin heitä perserei'iksi. :p
 
vierailija
Kiitos keikkaraportista! Olisipa saanut olla mukana🥰 (Lokakuussa sitten.) Ihmeellisen energisenä meidän duracell-pupumme jaksaa edelleen esiintyä tuolla lavalla kiivaan kesän jälkeen. Ja erityisen hienosti, välillä kieli sopivasti poskessa, huomio eri faneja.

Midsummer-ficin faneille tiedoksi, että jatko-osasta on julkaistu uusi luku, tuumin ahmaisevani sen tänään iltapalaksi:


Kävin myös julkaisemassa oman Aitta-ficcini. Kiitos kaikille, jotka kommentoivat sitä kesällä! Minulla näköjään kestää hieman prosessoida asioita, ja vasta nyt uskalsin sen laittaa esille tuonne AO3:een. 😅

-❤🌿
 
vierailija
Kiitos raportista! Kuulostaa että oli hyvä meno ja yllättävän paljon ulkkareita, ehkä kun on kohta taukoa tiedossa? Mikähän saksalaisissa närppii kun kutsui Kaivarillakin heitä perserei'iksi.
Joo yllättävän paljon niitä oli. Sit K kysyi joltain niistä et is this your first time here in...Valkeakoski? Ja nauroi perään et sehän se olisikin erikoista jos olisi aiemminkin ollut valkeakoskella😆. Sain paljon hyviä kuvia, ehkä saan jaettua niitä huomenna. Mut yksi mikä niin otti päähän oli ne, jotka piti isoa taulua ylhäällä eturivissä ollessaam. Blokkasi näkyvyyttä niin, että se pirun taulu oli useimmissa kuvissa. Näin muuten myös me twitter-teinit (raven?) ym. jotka usein on keikoilla.
 
vierailija
Kiitos raportista! Kuulostaa että oli hyvä meno ja yllättävän paljon ulkkareita, ehkä kun on kohta taukoa tiedossa? Mikähän saksalaisissa närppii kun kutsui Kaivarillakin heitä perserei'iksi.
No se, että K:n toinen vanhemmista taitaa olla joku vanha kommari, tai isovanhemmat sitten ainakin. Meinaan olin siellä keikalla kanssa ja ei siinä mitään, jos sanoo saksalaisia p*rsereijiksi, mutta kun tiedetään, että samaan aikaan on venäläinen gf, räppää stolisnaja-vodkasta ("en enää koskaan koske stoolikseen") eikä jonkun muun maan terävistä ja Putinista, että se on iso, niin se on aika pfff...
Tosin ei taida vetää sitä Putin-lainia Rock Rockissa aina.
Venäläiset on sata kertaa isompia p*rsereikiä, kuin saksalaiset.
Kun oli katsonut jäähallin keikan ja kesärauhan, niin tuntui, kuin tää ois ollut jo kolmas keikka, jolla olen. Eli ei tehnyt itseeni itse asiassa, hassua kyllä, sen isompaa säväystä, kuin ruudun kautta, taidan olla jo vanha. Tykkään siis K:n biiseistä, enkä osaa sanoa, mistä se johtuu, kun toi ei nyt tuntunut kovin kummoiselta. Kiva oli silti, että menin, olihan se vaihtelua koti-iltaan! Mutta olisin varmaan aidosti innostunut, jos se ois ollut tunnin stand up show Bojanin kanssa, eli taidan olla aika shippaaja kyllä...
Ja sekin varmaan vaikutti, että keikka oli ikärajaton. Eikä uutta biisiäkään nyt kuultu. Vähän ounastelinkin kyllä, ettei.
Joo, anteeksi, kun oon hirveä valittaja, mutta siis Valkeakoski lie K:llekin jonkinlainen välipala, show oli minusta jotemkin vähän "pieni", enkä siis pettynyt, odotinkin tuntevani suurinpiirtein juuri näin.
Ja K on antanut minulle ruudun välityksellä niitä suuriä tunteita, joista monet kertovat keikoilta. Tiedän kyllä, mistä siinä puhutaan. Käväisin nimittäin 3.6. Ideaparkin konsertissa, mutta niin myöhään, että kuulin vain Cha cha chan lopputahdit ja se teki minuun paljon lähtemättömämmän vaikutuksen jostain syystä, kuin keikka nyt. Mutta siis syy on minussa, ei Käärijässä.
Silloin olin sitä yhtä hymyä kun tulin pois rakennuksesta ja pitkään sen jälkeenkin
Mutta että sellaista. Sanoisin, ettette missanneet mitään, jos liveä ei tullut. .
 
vierailija
Valkeakoskelta:


 
vierailija
Valkeakoskelta:


Voih, nämä vaatiikin sisäänkirjautumisen.
 
vierailija
Kiitos keikkaraportista! Olisipa saanut olla mukana (Lokakuussa sitten.) Ihmeellisen energisenä meidän duracell-pupumme jaksaa edelleen esiintyä tuolla lavalla kiivaan kesän jälkeen. Ja erityisen hienosti, välillä kieli sopivasti poskessa, huomio eri faneja.

Midsummer-ficin faneille tiedoksi, että jatko-osasta on julkaistu uusi luku, tuumin ahmaisevani sen tänään iltapalaksi:


Kävin myös julkaisemassa oman Aitta-ficcini. Kiitos kaikille, jotka kommentoivat sitä kesällä! Minulla näköjään kestää hieman prosessoida asioita, ja vasta nyt uskalsin sen laittaa esille tuonne AO3:een.

-
Minulla samat iltapalasuunnitelmat :D

Tosi kiva että laitoit Aitta -ficin tuonne AO3, sillä on jo ikoninen maine näillä palstoilla, joten ansaitsee kyllä olla jossain arkistoituna ja helpommin löydettävissä! Vaikka kaikilla meillähän on varmaan se puhelimissamme screenshotteina, minulla ainakin!

Stella
 
vierailija
Minulla samat iltapalasuunnitelmat

Tosi kiva että laitoit Aitta -ficin tuonne AO3, sillä on jo ikoninen maine näillä palstoilla, joten ansaitsee kyllä olla jossain arkistoituna ja helpommin löydettävissä! Vaikka kaikilla meillähän on varmaan se puhelimissamme screenshotteina, minulla ainakin!

Stella
Nonih, ficciherkun jälkeen on hyvä mennä nukkumaan. Paitsi usein käy niin, että "luen vielä ton, ja jos nopeesti vaan vilkasen tota, jaaha tuostakin on tullut uus chapter..."

Ja kiva kuulla, kiitos!🤗

-❤🌿
 
vierailija
Oooh miten ihana keikka oli Valkeakoskella! K otti hienosti huomioon lapset kun siellä niitä pieniäkin oli jonkin verran, eikä kiroillut juurikaan. Yleisössä olleita saksalaisia kutsui persereiiksi ja heti perään sanoi i love you Sit italialaisiakin oli ja he antoi pussin sormuksia ja K taas vahingossa kosi et do you marry me. Laitto sormuksen pikkurilliin ja mietti et minkähänlainen sitoumus sormus siinä on. Sit K sai niiltä ferrari-leikkiauton. Joku hollantilainenkin oli. Pääsin hyvälle etäisyydelle lavasta vaikka menin vasta kuuden aikaan. On se K karismaattinen ja voin sanoa että ihan hemmetin kaunis/komea/ seksikäs whatever
Ei sitä edes tajua ennenkuin näkee sen. Ei ollut meikkiä juuri yhtään tai ei ollenkaan nyt. Veti n. tunnin keikan, kaikki hitit. Ei ollut kuin Daltonit lavalla, ei häärijää. Kertoi että 15.9. tulee uusi biisi ja sanoi vanhemmille, että katsokaa se musavideo ensin jotta häntä ei sitten joku marjatta syytä mistään..! Eli kovaa menoa on musavideolle tulossa Ääh olikohan siinä tärkeimmät
Kiitos 🙏
Kuulosti hyvältä keikalta🔥

Hämmästelen kyllä, että noin paljon ulkkiksia löysi tiensä Valkeakoskelle, se lienee vaatinut jo jonkin verran omistautumista 😄

Musiikkivideo taitaa olla melkoista tavaraa, kun K siitä varoittelee. Maltan tuskin odottaa 🤪

💡🤔❤🔥

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Kiitos
Kuulosti hyvältä keikalta

Hämmästelen kyllä, että noin paljon ulkkiksia löysi tiensä Valkeakoskelle, se lienee vaatinut jo jonkin verran omistautumista

Musiikkivideo taitaa olla melkoista tavaraa, kun K siitä varoittelee. Maltan tuskin odottaa
Näköjään allekirjoitin tuplasti 🙈 mut unohtui vielä sanoa, että loistavaa, että aitta-ficci on nyt myös AO3:ssa 🔥Olen kyllä aikoinaan kopsannut sen puhelimelle, mutta puhelimista ei koskaan tiedä joten se on hyvä olla tallessa monessa paikassa.

Nyt mulla alkaa olla monta ficciä rästissä mut mikäs sen parempaa. Malttaisimpa vain mennä edes jotenkin järkevään aikaan nukkumaan 🙈

💡🤔❤🔥
 
  • Tykkää
Reactions: ❤🌿❤
vierailija
No se, että K:n toinen vanhemmista taitaa olla joku vanha kommari, tai isovanhemmat sitten ainakin. Meinaan olin siellä keikalla kanssa ja ei siinä mitään, jos sanoo saksalaisia p*rsereijiksi, mutta kun tiedetään, että samaan aikaan on venäläinen gf, räppää stolisnaja-vodkasta ("en enää koskaan koske stoolikseen") eikä jonkun muun maan terävistä ja Putinista, että se on iso, niin se on aika pfff...
Tosin ei taida vetää sitä Putin-lainia Rock Rockissa aina.
Venäläiset on sata kertaa isompia p*rsereikiä, kuin saksalaiset.
Kun oli katsonut jäähallin keikan ja kesärauhan, niin tuntui, kuin tää ois ollut jo kolmas keikka, jolla olen. Eli ei tehnyt itseeni itse asiassa, hassua kyllä, sen isompaa säväystä, kuin ruudun kautta, taidan olla jo vanha. Tykkään siis K:n biiseistä, enkä osaa sanoa, mistä se johtuu, kun toi ei nyt tuntunut kovin kummoiselta. Kiva oli silti, että menin, olihan se vaihtelua koti-iltaan! Mutta olisin varmaan aidosti innostunut, jos se ois ollut tunnin stand up show Bojanin kanssa, eli taidan olla aika shippaaja kyllä...
Ja sekin varmaan vaikutti, että keikka oli ikärajaton. Eikä uutta biisiäkään nyt kuultu. Vähän ounastelinkin kyllä, ettei.
Joo, anteeksi, kun oon hirveä valittaja, mutta siis Valkeakoski lie K:llekin jonkinlainen välipala, show oli minusta jotemkin vähän "pieni", enkä siis pettynyt, odotinkin tuntevani suurinpiirtein juuri näin.
Ja K on antanut minulle ruudun välityksellä niitä suuriä tunteita, joista monet kertovat keikoilta. Tiedän kyllä, mistä siinä puhutaan. Käväisin nimittäin 3.6. Ideaparkin konsertissa, mutta niin myöhään, että kuulin vain Cha cha chan lopputahdit ja se teki minuun paljon lähtemättömämmän vaikutuksen jostain syystä, kuin keikka nyt. Mutta siis syy on minussa, ei Käärijässä.
Silloin olin sitä yhtä hymyä kun tulin pois rakennuksesta ja pitkään sen jälkeenkin
Mutta että sellaista. Sanoisin, ettette missanneet mitään, jos liveä ei tullut. .
Olipas eri kokemus meillä. Mulle eka kerta kun näin livenä ja teki suuren vaikutuksen. Varmaan saisin sydärin jos näkisin JOn...!
 

Yhteistyössä