Sanna manaa itsensä erityiseen paikkaan heIvetissä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En ole koskaan ymmärtäny tuota lausetta.
Ihmistä tulee tukea riippumatta siitä, onko hän mies vai nainen.

Tai "nainen on naiselle susi." Pöh, jos mä kritisoin niin en mä kato sukupuolta.
 
Emmä aasialaisnaisia inhoa. He vaan kuuluvat söpöille aasialaismiehille eikä kääntämään jonkun yli-ikäisen länsimaisen kaljamahapapan vaippoja ja täyttämään sen dosettia.
Kas näin
Enkö minä kävisi "söpöstä" aasialaismiehestä. :unsure: Minulla on muutama prosentti aasialaista perimää, kuten juuri toisessa ketjussa totesin:
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: setis ja Echo
Enkö minä kävisi "söpöstä" aasalaismiehestä. Minulla on muutama prosentti aasialaista perimää, kuten juuri toisessa ketjussa totesin:
Kaikkensa se yrittää...
 
  • Haha
Reactions: setis
Enkö minä kävisi "söpöstä" aasalaismiehestä. Minulla on muutama prosentti aasialaista perimää, kuten juuri toisessa ketjussa totesin:
Tein myös DNA-testin, skandinaavisuutta on toiseksi eniten suomalaisuuden jälkeen, sitten jotain ihan pientä prossaa Baltiasta.

Oma Y-DNA lännestä paljasti minussa viikinkien verenperimää, kivasti se onkin tehonnut pariin tsainaan 🤭🥰
 
Emmä aasialaisnaisia inhoa. He vaan kuuluvat söpöille aasialaismiehille eikä kääntämään jonkun yli-ikäisen länsimaisen kaljamahapapan vaippoja ja täyttämään sen dosettia.
Kas näin
Mikseivät tulisi tänne kääntelemään, kun saavat siitä aivan ruhtinaallisen korvauksen kotimaansa tuloihin verrattuna.

Ja hyvässä lykyssä löytävät jostain lähistöltä elokuvien tyyliin setiksen kaltaisen sporttisen ”tennisopen/metsänvartijan/bodyguardin” tms. jotka toteuttaa kovassa ja kovan 🤭 puutteessa elävien tsainaprinsessojen salaiset toiveet 🥰
 
vierailija
Sun jos kenen olisi syytä harjoittaa itsekritiikkiä.
Tuo miesoletettu on itse saatana.
Juttunsa ovat sairaita, ja ei maksa vaivaa lukea luihun viestejä ja kommentoida niitä. Piruparka vetää perässään uskollista hoviaan. Luultavasti hemmo alkaa heti linkittää pää punaisena hiilihanko, sarvipää ym. kuvia ja linkkejä. Onhan se palstalle vaihtelua ikuisiin aasialaishempukoihin verrattuna.
Hyvä Sanna! laita Instagramisi laulamaan.
Persut-Demarit 6-0. Persutulos, hallitus alas!
 
Tuo miesoletettu on itse saatana.
Juttunsa ovat sairaita, ja ei maksa vaivaa lukea luihun viestejä ja kommentoida niitä. Piruparka vetää perässään uskollista hoviaan. Luultavasti hemmo alkaa heti linkittää pää punaisena hiilihanko, sarvipää ym. kuvia ja linkkejä. Onhan se palstalle vaihtelua ikuisiin aasialaishempukoihin verrattuna.
Hyvä Sanna! laita Instagramisi laulamaan.
Persut-Demarit 6-0. Persutulos, hallitus alas!
Ei minulla muuta hovia ole, mutta sinä olet uskollinen hovinarrini. Kiitos siitä. 🤗

 

Yhteistyössä