Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Liikuttaa kovasti jo aiemmin hehkuttamani "If I Had Another Chance Tonight" -ficin uusin osa. Se on vähän samantyyppinen kuin oma uusin ficcini, eli Bojan on perseillyt elämänsä, ihmissuhteensa ja uransa, mutta Jere haluaa auttaa hänet takaisin jaloilleen. Ja uusimmassa osassa fanit tuovat Käärijän keikalle Bojanille lahjoja ja rakastavia terveisiä pääteltyään, että Bojan on kuitenkin Jeren hoivissa. 😭https://archiveofourown.org/works/48373846

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: Emma.1815
vierailija
Liikuttaa kovasti jo aiemmin hehkuttamani "If I Had Another Chance Tonight" -ficin uusin osa. Se on vähän samantyyppinen kuin oma uusin ficcini, eli Bojan on perseillyt elämänsä, ihmissuhteensa ja uransa, mutta Jere haluaa auttaa hänet takaisin jaloilleen. Ja uusimmassa osassa fanit tuovat Käärijän keikalle Bojanille lahjoja ja rakastavia terveisiä pääteltyään, että Bojan on kuitenkin Jeren hoivissa. https://archiveofourown.org/works/48373846

- Joymuffin
Tämä taitaa olla se ficci, joka liikutti minut kyynelten partaalle jossakin vaiheessa. Pidän❤
 
vierailija
B: You did not call yesterday. Why not?
J: You had a gick. I thought you were tired.
B: No, I did not. I was lonely and a bit sad too.
J: Why sad? It was a really good gick. You looked amazing in your red skirt and everything went great.
B: Yes, but it would be nice, if you had told me that already in the evening.
J: Sorry. Only a couple of weeks and I'll whisper this in your ear right after the gick.
B: Oh. You certainly will do that.
J: Yes.
 
vierailija
B: You did not call yesterday. Why not?
J: You had a gick. I thought you were tired.
B: No, I did not. I was lonely and a bit sad too.
J: Why sad? It was a really good gick. You looked amazing in your red skirt and everything went great.
B: Yes, but it would be nice, if you had told me that already in the evening.
J: Sorry. Only a couple of weeks and I'll whisper this in your ear right after the gick.
B: Oh. You certainly will do that.
J: Yes.
😭❤ Syyskuu lähestyy...
 
vierailija
B: You did not call yesterday. Why not?
J: You had a gick. I thought you were tired.
B: No, I did not. I was lonely and a bit sad too.
J: Why sad? It was a really good gick. You looked amazing in your red skirt and everything went great.
B: Yes, but it would be nice, if you had told me that already in the evening.
J: Sorry. Only a couple of weeks and I'll whisper this in your ear right after the gick.
B: Oh. You certainly will do that.
J: Yes.
Ihana. Ja anteeksi, kiinnitin huomiota tuohon skirt-sanaan (piti ehkä olla shirt mutta ei haittaa). Bojan punaisessa satiinisessa kostohameessa! Yes, yes, it would be very good! 🔥🤩
 
vierailija
Kauheasti te motivoitte täällä ihmisiä kirjoittamaan puuttumalla virheisiin. Eipä taida tuonkaan tekijä enää tänne tuotoksiaan lähetellä. Ei ainakaan mua häirinneet skirt/shirt -virheet lainkaan.

Mun viesti kirjoittajalle on, että jatka vaan. Älä välitä kielipoliiseista. Tärkeintä on, että idea tulee ymmärretyksi, ja tässä se tuli.
 
Kauheasti te motivoitte täällä ihmisiä kirjoittamaan puuttumalla virheisiin. Eipä taida tuonkaan tekijä enää tänne tuotoksiaan lähetellä. Ei ainakaan mua häirinneet skirt/shirt -virheet lainkaan.

Mun viesti kirjoittajalle on, että jatka vaan. Älä välitä kielipoliiseista. Tärkeintä on, että idea tulee ymmärretyksi, ja tässä se tuli.
Skirt ja gick oli tossa varmaan Kääryleen englantia. Eli kirjoitettu tarkoituksella väärin. Huumoria.

Vai eikö?
 
vierailija
Kauheasti te motivoitte täällä ihmisiä kirjoittamaan puuttumalla virheisiin. Eipä taida tuonkaan tekijä enää tänne tuotoksiaan lähetellä. Ei ainakaan mua häirinneet skirt/shirt -virheet lainkaan.

Mun viesti kirjoittajalle on, että jatka vaan. Älä välitä kielipoliiseista. Tärkeintä on, että idea tulee ymmärretyksi, ja tässä se tuli.
Minä en ainakaan ikinä uskaltaisi / kehtaisi kirjoittaa tänne mitään minitarinaa julkisesti. Enkä ainakaan englanniksi. Kun käytän kieltä vain tosi harvoin, enkä kirjoita sillä oikeastaan koskaan, eivät kaikki sanat eikä kielioppikaan ole hallussa. Hattua nostan jokaiselle, joka uskaltaa edes yrittää. Täällä on niin kriittistä porukkaa.
 
vierailija
Bojan punaisessa hameessa olisi kyllä paras keikka-asu ikinä. En edes välitä millainen hame tai onko lyhyt tai pitkä.
Kauheasti te motivoitte täällä ihmisiä kirjoittamaan puuttumalla virheisiin. Eipä taida tuonkaan tekijä enää tänne tuotoksiaan lähetellä. Ei ainakaan mua häirinneet skirt/shirt -virheet lainkaan.

Mun viesti kirjoittajalle on, että jatka vaan. Älä välitä kielipoliiseista. Tärkeintä on, että idea tulee ymmärretyksi, ja tässä se tuli.
Anteeksi jos pahoitin jonkun kommentoimalla tuota skirt-sanaa. En tehnyt sitä pahantahtoisesti tai osoitellaksi kirjoittajaa, vaan minusta se oli hauska yksityiskohta. Ja sopi hyvin Käärijän inglishiin. Mieleeni tuli kuva Bojanista hameessa, ja hän rokkasi mielessäni tuon tyylin täysin ja siksi halusin myös kommentoida. Älä siis ota itseesi, tarinan kirjoittaja, vaan jatka ilman muuta tarinoiden jakamista. ❤ Itsekin teen jatkuvasti virheitä, ei se haittaa.
 
vierailija
Kauheasti te motivoitte täällä ihmisiä kirjoittamaan puuttumalla virheisiin. Eipä taida tuonkaan tekijä enää tänne tuotoksiaan lähetellä. Ei ainakaan mua häirinneet skirt/shirt -virheet lainkaan.

Mun viesti kirjoittajalle on, että jatka vaan. Älä välitä kielipoliiseista. Tärkeintä on, että idea tulee ymmärretyksi, ja tässä se tuli.
Älä nyt viitsi. Tuo oli hauska juttu eikä tarkoitus varmasti ollut moittia. Bojan hameessa on ihana ajatus.
 
vierailija
Minä en ainakaan ikinä uskaltaisi / kehtaisi kirjoittaa tänne mitään minitarinaa julkisesti. Enkä ainakaan englanniksi. Kun käytän kieltä vain tosi harvoin, enkä kirjoita sillä oikeastaan koskaan, eivät kaikki sanat eikä kielioppikaan ole hallussa. Hattua nostan jokaiselle, joka uskaltaa edes yrittää. Täällä on niin kriittistä porukkaa.
Tuossa ei ollut tarkoitus moittia kirjoittajaa vaan nostaa esiin hauska ajatus Bojanista hameessa. Käärijä tykkäisi varmasti, koska Bojan olisi hot. Kirjoita siis vaan rohkeasti!
 
vierailija
Kauheasti te motivoitte täällä ihmisiä kirjoittamaan puuttumalla virheisiin. Eipä taida tuonkaan tekijä enää tänne tuotoksiaan lähetellä. Ei ainakaan mua häirinneet skirt/shirt -virheet lainkaan.

Mun viesti kirjoittajalle on, että jatka vaan. Älä välitä kielipoliiseista. Tärkeintä on, että idea tulee ymmärretyksi, ja tässä se tuli.
Vastaan tähänkin, minä olin se joka nosti skirt-sanan, koska se oli mielestäni hauska yksityiskohta ja nosti mieleeni kuvan Bojanista hameessa. Ei siis ollut tarkoitus ollenkaan moittia tarinan kirjoittajaa, tarina oli ihana. Pyydän anteeksi huonoa huumorintajuani. Kirjoittakaa vaan jatkossakin!❤
 
vierailija
Kynnys kirjoittamiseen on monelle korkea, enkä sitä ihmettele.
Kun täältä / Vauvalta lukee minificcejä ja muita tekstejä, näkee selvästi, että tekstien takana on ammattikirjoittajia. Palstoilla pyörii varmaankin iso joukko toimittajia tai jopa kirjailijoita, mitä en tietenkään ihmettele. Anonyymi palsta antaa mahdollisuuden irrotella ehkä vähän erilaisissa aihepiireissä (no - aika harva esim. toimittajista varmaan ficcejä työkseen kirjoittaa :) ), mikä tuo varmasti lisäväriä omaan työhön.

Moni on myös tosi vaatimaton oman osaamisensa kanssa, vaikka juuri tällainen anonyymi palsta on aivan erinomainen paikka kehittää taitojaan kirjoittajana. Tärkeintähän on ajatus.
 
vierailija
Kynnys kirjoittamiseen on monelle korkea, enkä sitä ihmettele.
Kun täältä / Vauvalta lukee minificcejä ja muita tekstejä, näkee selvästi, että tekstien takana on ammattikirjoittajia. Palstoilla pyörii varmaankin iso joukko toimittajia tai jopa kirjailijoita, mitä en tietenkään ihmettele. Anonyymi palsta antaa mahdollisuuden irrotella ehkä vähän erilaisissa aihepiireissä (no - aika harva esim. toimittajista varmaan ficcejä työkseen kirjoittaa ), mikä tuo varmasti lisäväriä omaan työhön.

Moni on myös tosi vaatimaton oman osaamisensa kanssa, vaikka juuri tällainen anonyymi palsta on aivan erinomainen paikka kehittää taitojaan kirjoittajana. Tärkeintähän on ajatus.
👍
 
vierailija
Kynnys kirjoittamiseen on monelle korkea, enkä sitä ihmettele.
Kun täältä / Vauvalta lukee minificcejä ja muita tekstejä, näkee selvästi, että tekstien takana on ammattikirjoittajia. Palstoilla pyörii varmaankin iso joukko toimittajia tai jopa kirjailijoita, mitä en tietenkään ihmettele. Anonyymi palsta antaa mahdollisuuden irrotella ehkä vähän erilaisissa aihepiireissä (no - aika harva esim. toimittajista varmaan ficcejä työkseen kirjoittaa ), mikä tuo varmasti lisäväriä omaan työhön.

Moni on myös tosi vaatimaton oman osaamisensa kanssa, vaikka juuri tällainen anonyymi palsta on aivan erinomainen paikka kehittää taitojaan kirjoittajana. Tärkeintähän on ajatus.
Hyviä pointteja. Kaikki kirjoittajat ovat yhtä arvokkaita ja tuovat maustetta fandomiin, on heillä sitten taustaa kirjoittajina tai ei. Fandomissa saa ilmaista itseään omista haluistaan ja lähtökohdistaan käsin. Omasta puolestani voin sanoa, etten ole minkään alan taitaja, ja se mikä minua ajaa joskus tänne kirjoittamaan on se, että olen yksinkertaisesti vaan kiimoissani. Näistä kahdesta.

(Minä olen se huonon huumorintajun omaava, joka on edelleen pahoillaan että loukkasi tahtomattaan muita.)
 
vierailija
Minä olen kirjoittanut työkseni parikymmentä vuotta (muutakin kuin asiatekstiä) ja ficcejä kirjoittelee myös mielestäni paljon porukkaa joista epäilen, ettei ole mitään ammattitaustaa, mutta ovat silti taitavampia kuin minä. :)
 

Yhteistyössä