Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Riita poikki ja öljyä väliin<3 Sitä samaa jota K levitti Bojanin vartalolle dinner deittien jälkeen.

(Täällä on selvästi taas myös väkeä, joka tykkää aiheuttaa muille samaa pahaa oloa, joka itselläkin on. Tilanne rauhoittuu taas hetken päästä.)
 
vierailija
Sisältä päin on helppo puhua ettei ole sisäpiiriä. "Otetaan nihkeästi uusia mukaan" tai piittaamattomuus siitä kun luentoja ei tule tänne. Niin, ei haittaa kun pääsee itte osalliseksi.
Se ettei tänne laiteta mitään luentoja tai ficcejä ei ole piittaamattomuutta vaan päinvastoin. Kenelläkään ei ole minkäänlaista velvollisuutta jakaa tänne yhtään mitään. Minua rasittaa oikeasti tuo vaatimalla vaatiminen ja minä minä asenne. Muut ihmiset eivät elä täällä juuri sinua varten.

Olen jo valmiiksi vihaisella päällä, koska ärsyttää Käärijän saama pee toimittajien osalta. Ensin se koira juttu ja nyt eilisen keikan sekä biisin arvostelu.
 
vierailija
Voin vastata itsekin. En ole tehnyt hetkeen uusia luentoja, Malediivit on ollut viimeisin. Ja olen sen sähköpostiryhmässä julkaissut. En sitä tänne tosiaan laittanut, koska luennassa tulee hyvin vahvasti esille muitakin ihmisiä, ei vain Jere ja Bojan, ja nämä henkilöt lasken yksityisiksi. Sekin vaikutti julkaisu päätökseeni, kun sain vähän erikoisia viestejä sähköpostiini tietyiltä henkilöiltä.

Kuukausittaisten tunneluentojen julkaisupaikkojen suhteen en ole tehnyt vielä mitään päätöksiä. Kovasti haluaisin laittaa ne tännekin teidän muidenkin luettaviksi, mutta riippuu hyvin paljon sisällöstäkin, että mitä tänne koen nykyään mukavaksi laittaa.
Ihanaa kuulla susta pitkästä aikaa vaikka itseäni harmittaakin etten ole malediivi luentaa päässyt lukemaan
 
vierailija
Voin vastata itsekin. En ole tehnyt hetkeen uusia luentoja, Malediivit on ollut viimeisin. Ja olen sen sähköpostiryhmässä julkaissut. En sitä tänne tosiaan laittanut, koska luennassa tulee hyvin vahvasti esille muitakin ihmisiä, ei vain Jere ja Bojan, ja nämä henkilöt lasken yksityisiksi. Sekin vaikutti julkaisu päätökseeni, kun sain vähän erikoisia viestejä sähköpostiini tietyiltä henkilöiltä.

Kuukausittaisten tunneluentojen julkaisupaikkojen suhteen en ole tehnyt vielä mitään päätöksiä. Kovasti haluaisin laittaa ne tännekin teidän muidenkin luettaviksi, mutta riippuu hyvin paljon sisällöstäkin, että mitä tänne koen nykyään mukavaksi laittaa.
Oliko siis Myrtti tai hänen kaverit asialla?
 
vierailija
Voin vastata itsekin. En ole tehnyt hetkeen uusia luentoja, Malediivit on ollut viimeisin. Ja olen sen sähköpostiryhmässä julkaissut. En sitä tänne tosiaan laittanut, koska luennassa tulee hyvin vahvasti esille muitakin ihmisiä, ei vain Jere ja Bojan, ja nämä henkilöt lasken yksityisiksi. Sekin vaikutti julkaisu päätökseeni, kun sain vähän erikoisia viestejä sähköpostiini tietyiltä henkilöiltä.

Kuukausittaisten tunneluentojen julkaisupaikkojen suhteen en ole tehnyt vielä mitään päätöksiä. Kovasti haluaisin laittaa ne tännekin teidän muidenkin luettaviksi, mutta riippuu hyvin paljon sisällöstäkin, että mitä tänne koen nykyään mukavaksi laittaa.
Ymmärrettäviä noi syyt mikset laittanut malediivi luentaa tänne 💚 mutta edelleen toivon että pystyisit kuukausi luennat tänne laittamaan (ellei niissäkin tule vastaan jotain liian henkilökohtaista)
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Tarottarella on myös oma elämä, eikä hän ole millään tavoin velvollinen tekemään meille luentoja. Kiitos muuten sinulle ficceistä ja myös muille, jotka niitä tekevät. Itse yritän aina niitä välillä vauvalle laittaa, mutta huomaan, että siellä on joku minua terävämpikin tekijä. Mitä tulee Tarot luentoihin, niin sähköposti on siitä hyvä, että sinne kasaantuu mahdollisesti vain samaa mieltä olevat, joten silloin uskaltaa tehdä myös henkilökohtaisia luentoja.
Niin, on se helppoa sanoa noin kun itse saatte ne luennat ja ties mitä muuta siellä parempien ihmisten seurassa. No, se siitä.
 
vierailija
Kiitos kaikille ja ihana nähdä tuttuja ❤🤩
Varmaan iso osa sitä, etten roiku enää koko ajan mukana on se, ettei mitään ihanaa julkista ole tapahtunut B&J välillä. Jotenkin tuntui helpolta siirtyä eteenpäin tässä kohta, vaikka heti jos jotain ihanaa tulee julkisuuteen, J Sloveniassa tms, niin olen aivan varmasti täällä taas 🥰

En ole miehelle kertonut, ketkä toimivat inspiraationa 🤭

Mango
(MRS ❤)
 
vierailija
Kiitos, että vastasit ja olit rehellinen. Arvostan sanoinkuvaamattoman paljon, vaikken saanut lukea luentaa. Toivottavasti tilanne rauhoittuu täällä ja sinun maalittamisesi loppuu.
Ei tässä kukaan ole varmastikaan tarotarta "maalittanut" tai edes syyttänyt siitä, ettei luentoja ole tänne laitettu. Vaan arvostellaan sitä, että tänne ylipäänsä on muodostunut nimimerkilliset vs. nikittömät vastakkainasettelua.
 
vierailija
Minun oma tieteellisesti täysin pätevä analyysini on, että ihastuminen Bojaniin sai K:n tajuamaan, että on bi, ja sen myötä on ymmärtänyt että haluaa ottaa tätä kuvastoa omaan esiintymiseensä
Mä olen vähän samoilla linjoilla ainakin puolitosissaan, koska onhan K:n esiintymisessä nyt oikeasti tapahtunut viisujen jälkeen selkeä muutos tuollaiseen m/m-leikittelyn suuntaan, vai onko joku K:n uraa pidempään seurannut eri mieltä? Tai sitten vain rohkaistui viisujen avoimen ilmapiirin myötä tuomaan enemmän esille omaa open-minded puoltaan. Niin tai näin, kiinnostavaa seurattavaa, ja lisää K:n hahmoon mielenkiintoista ulottuvuutta. Kyllä mäkin sitä Tommyn kanssa herkistelyä katsoin enemmän kuin mielellään, ja haluaisin nähdä lisää vastaavaa ja vähän rohkeampaakin.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Trolli on keksinyt uuden tavan, millä aiheuttaa eripuraa. Keskitytään hyvään.

Minua muuten syytellään joskus trolliksi ja joskus aidoksi, sitten taas minificcini ja tyhmät läppäni saavat usein paljon peukutuksia. Hämmentyneenä usein seuraan, että mistä päin nyt tuulee ja minkälaisen vastaanoton saan tänään.🤣
 
vierailija
Mä olen vähän samoilla linjoilla ainakin puolitosissaan, koska onhan K:n esiintymisessä nyt oikeasti tapahtunut viisujen jälkeen selkeä muutos tuollaiseen m/m-leikittelyn suuntaan, vai onko joku K:n uraa pidempään seurannut eri mieltä? Tai sitten vain rohkaistui viisujen avoimen ilmapiirin myötä tuomaan enemmän esille omaa open-minded puoltaan. Niin tai näin, kiinnostavaa seurattavaa, ja lisää K:n hahmoon mielenkiintoista ulottuvuutta. Kyllä mäkin sitä Tommyn kanssa herkistelyä katsoin enemmän kuin mielellään, ja haluaisin nähdä lisää vastaavaa ja vähän rohkeampaakin.

Tätähän on vauvalla tässä kesän aikana kysytty jo useampaan otteeseen, ja lähes yksimielisesti ovat Kärtsän pitkäaikaiset seuraajat todenneet, että tämä m/m jutulla leikittely on uutta hänen repertuaarissaan.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Minua muuten syytellään joskus trolliksi ja joskus aidoksi, sitten taas minificcini ja tyhmät läppäni saavat usein paljon peukutuksia. Hämmentyneenä usein seuraan, että mistä päin nyt tuulee ja minkälaisen vastaanoton saan tänään.
Minäkään en ole ennen trollaillut, mutta sisäpiiri vs anonyymit juttu kyllä tuntuu todella pahalta. Maililista ole mun juttu, mutta olen yrittänyt täällä pitää Tarottaren puolia aina, enkä nyt todellakaan ole mitenkään iloinen siitä, että niitä luentoja on jaettu muualla ja minun ja muiden kyselyt on sivuutettu olkien kohautuksilla.
 
vierailija
Minäkään en ole ennen trollaillut, mutta sisäpiiri vs anonyymit juttu kyllä tuntuu todella pahalta. Maililista ole mun juttu, mutta olen yrittänyt täällä pitää Tarottaren puolia aina, enkä nyt todellakaan ole mitenkään iloinen siitä, että niitä luentoja on jaettu muualla ja minun ja muiden kyselyt on sivuutettu olkien kohautuksilla.
Menikö sulta Tarottaren äskeinen vastaus ohi?
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Voin vastata itsekin. En ole tehnyt hetkeen uusia luentoja, Malediivit on ollut viimeisin. Ja olen sen sähköpostiryhmässä julkaissut. En sitä tänne tosiaan laittanut, koska luennassa tulee hyvin vahvasti esille muitakin ihmisiä, ei vain Jere ja Bojan, ja nämä henkilöt lasken yksityisiksi. Sekin vaikutti julkaisu päätökseeni, kun sain vähän erikoisia viestejä sähköpostiini tietyiltä henkilöiltä.

Kuukausittaisten tunneluentojen julkaisupaikkojen suhteen en ole tehnyt vielä mitään päätöksiä. Kovasti haluaisin laittaa ne tännekin teidän muidenkin luettaviksi, mutta riippuu hyvin paljon sisällöstäkin, että mitä tänne koen nykyään mukavaksi laittaa.
Hyvä kuulla susta, Tarotar!💕
Aivan ymmärrettävää, että mietit luentojen julkaisemista täällä entistä tarkemmin.

💡🤔❤🔥
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona

Yhteistyössä