Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En nyt ihan noinkaan sanoisi, vaikka Tarot-fani olenkin. Gregorin lähtö saattaa pahimmillaan kaataa koko Joker Outin. Tämä shippi tai palsta ei kaadu Tarotien puuttumiseen, vaikka se harmillista onkin.
Joo mutta kun itse olen rehellisesti sanoen tosi köyhä mielikuvitukseltani. mun on pakko saada jotain sisältöä että shippi kantaa, ei riitä pelkästään kuvitelmat. niin siinä mielessä sekä tarotaren että shippi kuningas Gregorin menetys oli kova isku.
 
vierailija
Toi on sinun harhaluuloasi, ei faktaa. Miksi pilasit kommenteillasi tämän hyvin ketjun? Täällä on ollut parin viikon ajan pääsääntöisesti hyvä fiilis. Aito välillä käy jankkaamassa ja joku trolli eksyy sen lisäksi, mutta muuten täällä on ollut ihan kivaa.
Nää vänkäykset vaan vahvistaa ajatusta, että sisäpiirille tehdään edelleen tarottaren luentoja. Vaikeneminen on myöntymisen merkki. Ja tarotarta ei oo enää täällä näkynyt. Kivat teille kun saatte luennat ja me muut vaan tylsistyneenä odotellaan edes jotain, mihin voisi tarttua b&k suhteen. Ja sulle tiedoksi, meitä ihmettelelijöitä on täällä useampikin.
 
vierailija
Onneksi meillä on vielä sentään esim. ficcejä.
Ja palsta ei voi joka tapauksessa olla kenenkään yksittäisen henkilön varassa. Vaikka mitään Tarot-kriisiä ei täällä olisi ollut, voisi Tarotar kyllästyä hommaan tai tulla liian kiireiseksi postaamaan luentoja yms. Hänellä ei ole mitään velvollisuutta olla täällä, kuten ei kenelläkään muullakaan. Ficeissä on se hyvä puoli, että niitä kirjoittelee isompi porukka, lähemmäs 10 ihmistä käsittääkseni, emme ole kenenkään yksittäisen henkilön varassa.

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Niinhän me jo epäiltiin että maililistan myötä häviää kaikki mielenkiintoinen tästä ketjusta. Ja näin tässä on käynyt. Tuo yksi jankkaaja rellestää edelleen ja muut anonyymit on siirtynyt vauvalle.
 
vierailija
Aito tykkää käyttää aina samoja ilmaisuja eikä tajua, että sen maneerit ovat jo tosi tuttuja sekä täältä että vauvalta. Hae nyt hyvä ihminen jostain apua itsellesi.
No mä kirjoitin pari viestiä, joissa toivoin, ettei palstalle tehtäisi Tarot luentoja, koska ne jakaa porukkaa ja tekee tunnelman kireäksi. Minun shippaus ei niiden poisjääntiin kaadu. Kutsu mua toki Aidoksi, jos se tuo sulle jotenkin paremmin olon ja löydät syntipukin pahaan oloosi.
 
vierailija
Miten täältä on hävinnyt "kaikki mielenkiintoinen" kun tänäänkin postattu vaikka mitä pohdintoja, minificcejä ja muuta sisältöä, ollut hyvinkin aktiivista täm,än tämänhetkisen riitelyn lisäksi.
 
vierailija
Hemmetti menee hermo kun on tällä hetkellä olen tosi huono nettiyhteyden päässä. Kirjoitin pitkän viestin ja se katosi johonkin bittiavaruuteen.

Uusi biisi on ihan hyvä ja jatkaa CCCn teemaa. Varmasti saa soittokertoja. Mutta onkohan tämä nyt tyyli millä Käärijä sitten jatkaa? Ja olihan tuo esitys Tommyn kanssa hmm mielenkiintoinen. Niin haluaisin tietää mistä nämä kesän gayvibat oikein kumpuavat? Halutaan laajentaa (tai pitää jo laajentunut) fanikunta vai onko taustalla jotain henkilökohtaisempaa pohdintaa.

Enid (en ole uskonnollinen mutta joka kerta kun mulle tulee ISÄ kysymys, alkaa päässäni isämeidön rukous)
Ihan samaa miettinyt, että tähänkö suuntaan mennään? Eikä siinä mitään, sopii mulle. Mutta tässä on kyllä riski, että queerbating syytökset lähtee taas tulille Käärijästä. Koska niillä rajoilla mielestäni liikutaan.
 
vierailija
Ja palsta ei voi joka tapauksessa olla kenenkään yksittäisen henkilön varassa. Vaikka mitään Tarot-kriisiä ei täällä olisi ollut, voisi Tarotar kyllästyä hommaan tai tulla liian kiireiseksi postaamaan luentoja yms. Hänellä ei ole mitään velvollisuutta olla täällä, kuten ei kenelläkään muullakaan. Ficeissä on se hyvä puoli, että niitä kirjoittelee isompi porukka, lähemmäs 10 ihmistä käsittääkseni, emme ole kenenkään yksittäisen henkilön varassa.

- Joymuffin
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Tarottarella on myös oma elämä, eikä hän ole millään tavoin velvollinen tekemään meille luentoja. Kiitos muuten sinulle ficceistä ja myös muille, jotka niitä tekevät. Itse yritän aina niitä välillä vauvalle laittaa, mutta huomaan, että siellä on joku minua terävämpikin tekijä. Mitä tulee Tarot luentoihin, niin sähköposti on siitä hyvä, että sinne kasaantuu mahdollisesti vain samaa mieltä olevat, joten silloin uskaltaa tehdä myös henkilökohtaisia luentoja.
 
vierailija
Miten täältä on hävinnyt "kaikki mielenkiintoinen" kun tänäänkin postattu vaikka mitä pohdintoja, minificcejä ja muuta sisältöä, ollut hyvinkin aktiivista täm,än tämänhetkisen riitelyn lisäksi.
No tosi hiljaista on muuten ollut. Sehän siitä vielä puuttuisi, että mitään pöhinää ei olisi uuden biisin ensiesityksen jälkeen. Minificit ja muut ovat kaikki siellä toisessa ketjussa myös.
 
vierailija
Jep, minusta tuo tulkinta oli varsin jörkeenkäypä ja toi ensi kuulemalta aika pintapuoliseen rallatukseen ihan erilaisen tunnelman.

Nyt kun tuota rallatusta on tullut tässä kuunneltua ja ennekaikkea katseltua jokunen (köh) kerta, niin herrajestas se on bängeri! Ihan hillitön energiapommi, ja se K:n ja T:n esiintymisestä loistava ilo ja riemu. Aijjettä, tykkääntykkäänTYKKÄÄN!

Ja siis, K kainostelemassa lavalla, enpä olisi ikinä uskonut näkeväni. Niin söpöä ja kuumaa.

-Suviruusu
Energiapommi on hyvä kuvaus. Mä rakastuin heti ensi kohtaamisessa, sekä biisiin että K&T energioihin lavalla. K:ssa kyllä viehättää se, miten siitä tulee edelleen esille niin monenlaisia puolia. Kaikki melko kuumia. Miten me ollaan aiemmin pärjätty ilman näin huikeaa artistia, en käsitä.

Sissi, edelleen eilisestä keikasta päihtyneenä
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Tarottarella on myös oma elämä, eikä hän ole millään tavoin velvollinen tekemään meille luentoja. Kiitos muuten sinulle ficceistä ja myös muille, jotka niitä tekevät. Itse yritän aina niitä välillä vauvalle laittaa, mutta huomaan, että siellä on joku minua terävämpikin tekijä. Mitä tulee Tarot luentoihin, niin sähköposti on siitä hyvä, että sinne kasaantuu mahdollisesti vain samaa mieltä olevat, joten silloin uskaltaa tehdä myös henkilökohtaisia luentoja.
Ei tietenkää ole velvollisuutta tehdä, mutta halusin ainakin itse vaan osoittaa näillä kaipaus huudoillani että kyllä täälläkin edelleen Tarottaren luentoja kovasti kaipaillaan :D seuraan edelleen Gregoriakin instassa vaikka jokeri juttuja sieltä en tule enää saamaan. jatkan hänen seurailua ihan vaan kannustuksen vuoksi.
 
vierailija
No tosi hiljaista on muuten ollut. Sehän siitä vielä puuttuisi, että mitään pöhinää ei olisi uuden biisin ensiesityksen jälkeen. Minificit ja muut ovat kaikki siellä toisessa ketjussa myös.
Siellähän ne ficcit pääasiassa ovat aina olleet. Joskus laitan niitä myös tänne ns. turvaan, jos vauvalla riehuu poistaja. Minusta tämä ketju on aina ollut verkkainen, mutta ei se ole silti tahtia haitannut. Ihmisillä on muutakin elämää, kun työt ja arki ovat alkaneet pöhinällä, joten ehkä palstalle ei ehditä enää niin usein.
 
vierailija
Ei tietenkää ole velvollisuutta tehdä, mutta halusin ainakin itse vaan osoittaa näillä kaipaus huudoillani että kyllä täälläkin edelleen Tarottaren luentoja kovasti kaipaillaan seuraan edelleen Gregoriakin instassa vaikka jokeri juttuja sieltä en tule enää saamaan. jatkan hänen seurailua ihan vaan kannustuksen vuoksi.
Mulla on Gregoria hieman ikävä. Harmittaa etten seuraa häntä. Kaipaisin sähköpostilistaa, missä voisi jakaa rauhassa vaikka Gregorin kuulumisia tai niitä Tarot ennustuksia.
 

Yhteistyössä