Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ite en kans halua sähköpostilistalle/anonyyminä tykkään kirjoitella, tykkäsin luennoista, mutta en ole enää niitä kaivannut eikä katkeroita mitenkään vaikkei tulisi, positiivisin mielin. Tykkäsin K:n biisin sanoista, ei kuulukaan olla samanlainen kuin JO kappaleet
Samaa mieltä. Ne tuntuivat myös paremminkin jakavan porukkaa, kuin yhdistävän heitä. Nyt on ketjussa ollut suht hyvä meininki viime päivinä ja toivon, että se pysyy sellaisena.
 
vierailija
Samaa mieltä. Ne tuntuivat myös paremminkin jakavan porukkaa, kuin yhdistävän heitä. Nyt on ketjussa ollut suht hyvä meininki viime päivinä ja toivon, että se pysyy sellaisena.

Eihän täällä niistä luennoista vetänyt hernettä nenäänsä kuin korkeintaan pari ihmistä. Itse epäilen että yksi ja sama jankkaaja joka on myös vauvalla ja tykkää kompata itseään koko ajan.
 
vierailija
Hemmetti menee hermo kun on tällä hetkellä olen tosi huono nettiyhteyden päässä. Kirjoitin pitkän viestin ja se katosi johonkin bittiavaruuteen.

Uusi biisi on ihan hyvä ja jatkaa CCCn teemaa. Varmasti saa soittokertoja. Mutta onkohan tämä nyt tyyli millä Käärijä sitten jatkaa? Ja olihan tuo esitys Tommyn kanssa hmm mielenkiintoinen. Niin haluaisin tietää mistä nämä kesän gayvibat oikein kumpuavat? Halutaan laajentaa (tai pitää jo laajentunut) fanikunta vai onko taustalla jotain henkilökohtaisempaa pohdintaa.

Enid (en ole uskonnollinen mutta joka kerta kun mulle tulee ISÄ kysymys, alkaa päässäni isämeidön rukous)
Ajallinen korrelaatio niillä on ainakin melkoinen joihinkin asioihin... (Heh, "Kuinka paljon kello on?")
 
vierailija
Tämä on avoin ketju, jonne saa kirjoittaa just niinkuin itse haluaa ja hyväksi kokee. Mitä ala-arvoista ja hyvän maun vastaista tossa lainaamassasi kommentissa oikein oli?
Mistä sinä tiedät, mitä muut ihmiset yksityisesti viestittelivät? Levität täällä mahdollisesti perätöntä tietoa, kun väität jonkun toisen kommentoijan kirjoittelevan uhkaavia jne. viestejä.
 
vierailija
Oletko ajatellut sitä, että myös sinun kommenttisi ovat ikäviä ja ilkeitä? Ai niin, mutta kun vain sinun ajatusmaailmasi on se oikea.
Minun kommenttini eivät ole ikäviä tai ilkeitä,

t: Lainaamasi kommentin kirjoittanut Joymuffin (en kirjoittanut muita kommentteja tähän keskusteluun, mutta ehkä sekoitat minut tuon alkuperäisen kommentoijaan.
 
vierailija
Yksi Tumblr-spekulaatiohan oli, että tässä bileet = media/julkisuus joka on riesana 24/7/365. Vaikea olla miettimättä tekstin erilaisia tasoja mattinykästason lisäksi, kun Kärtsän biiseissä kuitenkin on yleensä ihan järkevät sanat, CCC:ssäkin.

- Joymuffin
Jep, minusta tuo tulkinta oli varsin jörkeenkäypä ja toi ensi kuulemalta aika pintapuoliseen rallatukseen ihan erilaisen tunnelman.

Nyt kun tuota rallatusta on tullut tässä kuunneltua ja ennekaikkea katseltua jokunen (köh) kerta, niin herrajestas se on bängeri! Ihan hillitön energiapommi, ja se K:n ja T:n esiintymisestä loistava ilo ja riemu. Aijjettä, tykkääntykkäänTYKKÄÄN! 💥

Ja siis, K kainostelemassa lavalla, enpä olisi ikinä uskonut näkeväni. Niin söpöä ja kuumaa. 🔥

-Suviruusu🥀
 
vierailija
Eihän täällä niistä luennoista vetänyt hernettä nenäänsä kuin korkeintaan pari ihmistä. Itse epäilen että yksi ja sama jankkaaja joka on myös vauvalla ja tykkää kompata itseään koko ajan.
Toi on sinun harhaluuloasi, ei faktaa. Miksi pilasit kommenteillasi tämän hyvin ketjun? Täällä on ollut parin viikon ajan pääsääntöisesti hyvä fiilis. Aito välillä käy jankkaamassa ja joku trolli eksyy sen lisäksi, mutta muuten täällä on ollut ihan kivaa.
 
vierailija
[QUOTE="vierailija, post: 343297
Mistä sinä tiedät, mitä muut ihmiset yksityisesti viestittelivät? Levität täällä mahdollisesti perätöntä tietoa, kun väität jonkun toisen kommentoijan kirjoittelevan uhkaavia jne. viestejä.
[/QUOTE]


Tämä uhkaavien viestien kirjoittelu tuli ilmi tarottaren omista viesteistä tänne palstalle niihin aikoihin kun Malediivien luentaa oli tekemässä.

T. Ei-joymuffin
 
vierailija
Hemmetti menee hermo kun on tällä hetkellä olen tosi huono nettiyhteyden päässä. Kirjoitin pitkän viestin ja se katosi johonkin bittiavaruuteen.

Uusi biisi on ihan hyvä ja jatkaa CCCn teemaa. Varmasti saa soittokertoja. Mutta onkohan tämä nyt tyyli millä Käärijä sitten jatkaa? Ja olihan tuo esitys Tommyn kanssa hmm mielenkiintoinen. Niin haluaisin tietää mistä nämä kesän gayvibat oikein kumpuavat? Halutaan laajentaa (tai pitää jo laajentunut) fanikunta vai onko taustalla jotain henkilökohtaisempaa pohdintaa.

Enid (en ole uskonnollinen mutta joka kerta kun mulle tulee ISÄ kysymys, alkaa päässäni isämeidön rukous)
Minun oma tieteellisesti täysin pätevä analyysini on, että ihastuminen Bojaniin sai K:n tajuamaan, että on bi, ja sen myötä on ymmärtänyt että haluaa ottaa tätä kuvastoa omaan esiintymiseensä 😇
 
vierailija
Ensimmäisenä minulle tuli mieleen, että siinä K itseironisesti tarkastelee tätä kiireistä ja hullua kulunutta vuotta, jolloin ei ole muuta ehtinyt tehdä kuin keikkailla. Kuittailee itselleen myös kielitaidosta (hullut on crazy, bailut on party).

Toinen ajatus liittyy lainiin ’polttaa tukas ja takapuoles’, joka on minusta kiinnostavin. Voi toisaalta viitata ihan fyysisesti keikkareissujen aiheuttamaan krapulaan ja kiireeseen (pieni ajatus tuli että kenties myös ibs-oireisiin mutta toivottavasti ei). Mutta myös siihen, että mielessä on tapahtunut paljon, pää on niin sekaisin että ’tukkaa polttaa’. Takapuoli-viittauksen voisi kenties halutessaan myös tulkita viittaavan siihen, että takapuolijutut (miesten väliset) on tässä kaiken keskellä alkaneet kiinnostaa.

Tommyn osiot on luultavasti hänen itsensä kirjoittamia, joten niitä en osaa K:n näkökulmasta ajatella. Niissä on kuitenkin alatyylinen/eroottinen sävy ja se värittää vähän koko biisiä (ja tuota takapuoli-tulkintaa), vaikka keskeinen itselleni näkyvä teema onkin hullu keikkavuosi.

Kolmas teema ja tulkinta, joka itselläni herää, on kontrollin/vapautumisen välinen ristiriita. Keikkailun kuvaaminen bileinä tekee siitä hauskempaa ja siedettävämpää; se voi olla tapa kontrolloida kuormitusta. Toisaalta mm. ’shake it’ ja ’go crazy, party’ viittaavat kontrollin menetyksen hyväksymiseen. Kaikki mitä tänä vuonna on eteen tullut - kiireet, keikkojen määrä, seksuaalisuuteen liittyvät ajatukset - eivät ole kokijan kontrolloitavissa, vaan ne hyväksytään sellaisina kuin ne ovat.
Hemmetin hyvin kyllä sait irti analyysia noinkin köyhistä sanoituksista😳
 
vierailija
Jep, minusta tuo tulkinta oli varsin jörkeenkäypä ja toi ensi kuulemalta aika pintapuoliseen rallatukseen ihan erilaisen tunnelman.

Nyt kun tuota rallatusta on tullut tässä kuunneltua ja ennekaikkea katseltua jokunen (köh) kerta, niin herrajestas se on bängeri! Ihan hillitön energiapommi, ja se K:n ja T:n esiintymisestä loistava ilo ja riemu. Aijjettä, tykkääntykkäänTYKKÄÄN!

Ja siis, K kainostelemassa lavalla, enpä olisi ikinä uskonut näkeväni. Niin söpöä ja kuumaa.

-Suviruusu
Joo, olen katsellut tänään kai neljä kertaa sen esiintymisen. Jotkut ovat kuvailleet sitä "pelleilyksi" tai että ei ole mitään kemiaa, mitä en ihan ymmärrä. Kemiaa on monenlaista ja kyllä tuossa minusta on kemiaa ja seksikkyyttä, se on vain ihan erilaista kuin vaikka Jessen, saati sitten Bojanin kanssa. (Heh, sanana ISÄ.)

- Joymuffin
 
vierailija
Jos Tarot luennat aiheuttavat noin suurta närkästystä sekä niiden puolustajissa että vastustajissa, niin ehkä on parempi, ettei niitä jaella täällä. Itselleni niillä ei ole merkitystä, eikä minun shippaus niiden jakamiseen/jakamattomuteen kaadu. Ainoa mitä toivon, on se, ettei tätä ketjua poisteta.💖🌺🌸🫶
 
vierailija
Toi on sinun harhaluuloasi, ei faktaa. Miksi pilasit kommenteillasi tämän hyvin ketjun? Täällä on ollut parin viikon ajan pääsääntöisesti hyvä fiilis. Aito välillä käy jankkaamassa ja joku trolli eksyy sen lisäksi, mutta muuten täällä on ollut ihan kivaa.
Mistä itse tiedät, että luennoista loukkaantuneita on ollut X kappaletta? Et yhtään mistään. Voit myös poistua, jos ketju ei miellytä.
 
vierailija
Teen niin kaiken aikaa, enkä ole kirjoittanut tänne mitään ikävää tai ilkeää. Tosiasioiden nostaminen esiin täysin asiallisesti ja neutraalisti ei ole ikävää, ilkeää tai muutenkaan ongelmallista.

- Joymuffin
Älä silti syytä muita uhkaavien viestien tai sonnan lähettämisestä. Et voi tietää, onko viestit olleet asiallisia vai ei. Itse kylläkin uskon, ettei tarottarelle ole edes lähetetty mitään viestiä asian tiimoilta.
 
vierailija
Jos Tarot luennat aiheuttavat noin suurta närkästystä sekä niiden puolustajissa että vastustajissa, niin ehkä on parempi, ettei niitä jaella täällä. Itselleni niillä ei ole merkitystä, eikä minun shippaus niiden jakamiseen/jakamattomuteen kaadu. Ainoa mitä toivon, on se, ettei tätä ketjua poisteta.🫶
Toisaalta jos vastustajia on se 1-2 kpl, miksi he saavat sanella mitä tänne palstalle saa kirjoittaa? Ja tosiaan Tarotaren luentojen poistuminen ketjusta on minulle ainakin iso menetys.
 
vierailija
Älä silti syytä muita uhkaavien viestien tai sonnan lähettämisestä. Et voi tietää, onko viestit olleet asiallisia vai ei. Itse kylläkin uskon, ettei tarottarelle ole edes lähetetty mitään viestiä asian tiimoilta.
Minä en sanonut mitään uhkaavista viesteistä tässä keskustelussa. Palstalle tuli asiattomia viestejä, se ei ole syytös vaan fakta.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä