Niin, selitäpä tuo.Kimmasti sinne vaan +20 muna soljahtaa
Itse ajattelen, että tuo ei voi tuntua kovin hyvältä ja emätin venyy toisilla paremmin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin, selitäpä tuo.Kimmasti sinne vaan +20 muna soljahtaa
Tää kertookin kaiken teidän suhteesta... Jännä muuten, että sanot ikäistäsi ihmistä mummoksi, mutta itseäsi vaan sedäksiOlin tänään jatkuvasti hassunhauskaa pikkutuhmaa läppää heittävän tsaina-Annien kuskina kauppareissullaan.
Hän ei huomannut takanaan seisovaa 70 v mummoa, kun laittoi kookkaan jtn 40 cm pitkän ja 15 cm halkaisijalla olevan kesäkurpitsan työntämääni kärryyn. Sanoi kuuluvalla äänella että ”This is bigger than ur dick”
Yleisesti emättimen syvyys on 6-12 cm ja halkaisija 2,1-3,5cm.
Juu, en välitä isoista munista, ne eivät tunnu hyvältä.
Niin, selitäpä tuo.
Itse ajattelen, että tuo ei voi tuntua kovin hyvältä ja emätin venyy toisilla paremmin.
Mä en tunne yhtään sellaista naista. Yks on kyllä valittanut liian isosta kun sattuuKyllä mä tunnen naisia, jotka ovat suoraan sanoneet, että "vähimmäisvaatimus on 20-senttinen muna". No ehkä ei oo ihan mittasuhteet kaikilla hallussa ja joku vähän pienemmänkin omaava rittäis, mutta kuitenkin perusidea tämä.
Itsellä siis semmoinen 18-senttinen kovana, mutta menee 20-senttisestä jos tarve.
Mitä kauempana terska sitä kauempana nautinto.Peniksen herkin alue on terskanpäässä ei varressa niinpä pituudella ei varsinaisesti ole mitään merkitystä nautinnon saantiin.
Enpä ole vielä nähnyt ainuttakaan miestä, jonka hepinpää olisi normaalia pidempi. Penis voi olla pitkä ja nuppikin isohko mutta ei se kuitenkaan ole kuin kolmannes korkeintaan jos sitäkään.Mitä kauempana terska sitä kauempana nautinto.
Vertaa kymmensenttistä kakskymmen senttiseen.Enpä ole vielä nähnyt ainuttakaan miestä, jonka hepinpää olisi normaalia pidempi. Penis voi olla pitkä ja nuppikin isohko mutta ei se kuitenkaan ole kuin kolmannes korkeintaan jos sitäkään.
Peniksen pituudessa on eroa mutta kyllä se klunssi on lähes aina saman kokoinen. Kyse oli pituudesta ja sen tuomista ongelmista, joka ei mielestäni ole mikään ongelma kun sitä pidempää vehjettä osaa käyttää. Ei ole mitään järkeä survoa singerin tahtiin koko patukkaa juuriaan myöden.Vertaa kymmensenttistä kakskymmen senttiseen.
Puhuttiinko nyt nautinnosta ja jos puhuttiin niin miesten vai naisten?Peniksen herkin alue on terskanpäässä ei varressa niinpä pituudella ei varsinaisesti ole mitään merkitystä nautinnon saantiin.
Nytkö minä olen lahna kun käyn miehen kanssa kaupassa myös vihannesosastolla ilman läppää "kulli, hihii"Myös sen että Anniella on hyvä huumorintaju ja heittää usein hauskaa ja yllättävää läppää. Ja sen että sinulta puuttuu huumorintaju ja kuulut sille ikävän kuuluisalle pakastelahna -mammaosastolle
No mieti nyt, te ootte olleet naimisissa ehkä 20-30 v, niin johan siitä on jäänyt leikkisyydet jo taka-alalle kauan sitten.Nytkö minä olen lahna kun käyn miehen kanssa kaupassa myös vihannesosastolla ilman läppää "kulli, hihii"