Penikset ovat pidenneet – Ylilääkäri maalaa katastrofaalisen uhkakuvan seurauksista..miten yhdyntä onnistuu tulevaisuudessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olin tänään jatkuvasti hassunhauskaa pikkutuhmaa läppää heittävän tsaina-Annien kuskina kauppareissullaan.

Hän ei huomannut takanaan seisovaa 70 v mummoa, kun laittoi kookkaan jtn 40 cm pitkän ja 15 cm halkaisijalla olevan kesäkurpitsan työntämääni kärryyn. Sanoi kuuluvalla äänella että ”This is bigger than ur dick”
Tää kertookin kaiken teidän suhteesta... Jännä muuten, että sanot ikäistäsi ihmistä mummoksi, mutta itseäsi vaan sedäksi

Luononvalinnan takia kasvua ei ole voinut tapahtua noin nopeasti. Samalla periaatteella joskus keskiajalla olisi ollut todelliset nysät. Ei mikähän tähän kasvaneeseen pituuteen on oikea selitys?

Olisko vaan se, että isopeniksiset miehet hakeutuu mittauksiin?

Ei ainakaan minun penistä ole koskaan lääkärillä mitattu. Tai en sitten tiedä mittasivatko koululääkärillä joskus, mutta ei kummiskaan stondis-tilassa.

Niin, selitäpä tuo.
Itse ajattelen, että tuo ei voi tuntua kovin hyvältä ja emätin venyy toisilla paremmin.

Kyllä mä tunnen naisia, jotka ovat suoraan sanoneet, että "vähimmäisvaatimus on 20-senttinen muna". No ehkä ei oo ihan mittasuhteet kaikilla hallussa ja joku vähän pienemmänkin omaava rittäis, mutta kuitenkin perusidea tämä.

Itsellä siis semmoinen 18-senttinen kovana, mutta menee 20-senttisestä jos tarve.

Kyllä mä tunnen naisia, jotka ovat suoraan sanoneet, että "vähimmäisvaatimus on 20-senttinen muna". No ehkä ei oo ihan mittasuhteet kaikilla hallussa ja joku vähän pienemmänkin omaava rittäis, mutta kuitenkin perusidea tämä.

Itsellä siis semmoinen 18-senttinen kovana, mutta menee 20-senttisestä jos tarve.
Mä en tunne yhtään sellaista naista. Yks on kyllä valittanut liian isosta kun sattuu

Yhteistyössä