Pääministeri Petteri Orpo: Sannalla ei ollut haluja lähteä korjaamaan Sannan pääministerikaudella tehtyjä isoja virheitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Orpo esiintyy tuon kysymyksen edessä kuin rukkaset saanut kosija. Naimisiin oli kuitenkin kova hinku ja nyt sitten kärvistellään.
Tapauksesta tulee mieleeni omakohtaisia kokemuksia. Heilani syöksyi naimisiin eromme jälkeen ja vuoden kuluttua soitti minulle itku kurkussa.
Mesimäyrän kanssa hallitusyhteistyö on tuskien taival. Kyllä Sanna oli valmis keskustelemaan järkevöstä hallitusohjelmasta. Orpon ei olisi pitänyt heilastella persujen kanssa ennen vaaleja.
Ei noin epäluotettavaa hallituskosijaa kukaan ota vakavissaan. Toinen silmä katsoi Orpolla itään ja toinen länteen.

Niin, miten tuo ukko olisi hoitanut koronakriisin ja sodan aiheuttamat taloudelliset vaikeudet. Kuitenkin antoivat hyväksynnän näihin menoihin. Surkea pääministeri on Orpo.

koronakriisin hoito meni ihan v1tuiksi:

-maskigate, niistä ei ollu mitään hyötyä
-uudenmaan sulku oli täysin turha
-rokotteista ei ollut juuri mitään hyötyä
-yritystukien jako meni reisille

Sanna tuhosi holtittomalla velkaannuttamisella hyvinvointivaltiomme.
Tämä väite ei pidä paikkaansa.
Se on vaaliase, joka on vain leikkipyssy.
Ylen aamun Jälkiviisaissa Kreeta ja Anu sanoivat suorat sanat turkistarhauksesta.
Ihanan suoraa puhetta, josta olen täysin samaa mieltä. Turkisten ja eläinten nahan käyttäminen kertoo ihmisestä paljon.
Vain riistäjä ja populisti kulkee ”lainahöyhenissään”.

Ylen aamun Jälkiviisaissa Kreeta ja Anu sanoivat suorat sanat turkistarhauksesta.
Ihanan suoraa puhetta, josta olen täysin samaa mieltä. Turkisten ja eläinten nahan käyttäminen kertoo ihmisestä paljon.
Sanna tuhosi holtittomalla velkaannuttamisella hyvinvointivaltiomme.

Haluat siis viedä suomenruotsalaisilta tarhaajilta leivän suusta. Rasisti!

• Tykkää
Reactions: ruuttis
nahkakengät on kuitenkin ihan jees?

Yhteistyössä