Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Jkapalloa ei oo pahemmin tullut seurattua kun on muita kiireitä. Sen verran nyt kuitenkin, että pysyy edes hieman kartalla ja tietää, mistä puhutaan.

Mut toissailtana kaivoin rinnastani punkin. Se oli jo puskistunut, ollut siinä ehkä jo päivän, pari. :S Ja nyt siihen alka muodostua metka puna-valkoinen turvotus...

Ellei toi katoa pitänee piipahtaa alkuviikosta pihlajalinnaan hakemaan antibiootteja.

Jkapalloa ei oo pahemmin tullut seurattua kun on muita kiireitä. Sen verran nyt kuitenkin, että pysyy edes hieman kartalla ja tietää, mistä puhutaan.

Mut toissailtana kaivoin rinnastani punkin. Se oli jo puskistunut, ollut siinä ehkä jo päivän, pari. :S Ja nyt siihen alka muodostua metka puna-valkoinen turvotus...

Ellei toi katoa pitänee piipahtaa alkuviikosta pihlajalinnaan hakemaan antibiootteja.
auts

On kyllä ärsyttävä eliö. Onko siitä mitään hyötyä luonnolle edes?

Mun lempparisuklaa on aina ollu Fazerin hasselpähkinälevy, jossa on isoja pähkinöitä suklaan seassa.
Mutta vahva suositus tälle, jossa on se hasselpähkinä rouhittuna suklaaseen
No mikäs meidän Yön Ritaria oikein hämmästytti mun suklaaviestissä? :unsure:
Echo, olet varmaan huomannut, että olisimme monessa suhteessa perfect match. :eek:
Silloin, kun vielä söin enemmän suklaata, oli tuo Fazerin pähikinäsuklaa ehdoton suosikkini. Mutta onhan meillä hieman samanlainen naismakukin, nuorta, hoikkaa ja pienitissistä, sinulla eurooppalaista, minulla aasialaista.

• Haha
  • Vau!
Reactions: Elena777 ja Echo
Mikä ihmeen "mun naismaku"?
Oletko unohtanut Kaian? o_O

Oletko unohtanut Kaian?
No hei, ei kaikista kovapalkkaisimmilla malleilla ole tissejä, ne on laihduttanu utareensa pois. Joku Emily Ratajkowski on poikkeus (juu ei tartte sitä linkata tänne).

Kattelin äsken puolihuolimattomasti Youtubesta Andre Rieuta ja muita klassisia pläjäyksiä.

Mutta huomasin että Carmen-oopperan se kuuluisin eli Habanera-biisi pitää kiireesti canceloida, se kiihottaa kansanryhmää vastaan.

"Love is a gypsy's child,
it has never, never known what law is. "

Carmen peruutettava. Kertakaikkiaan kauhiaa. :eek: :LOL:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä