Joku aseksuaali kademamma kommentoi tuotakin harmitonta viestiä…Näkyy sinua varsinkin kiinnostavan kun ahmit niitä täällä kieli pitkällä
Joku aseksuaali kademamma kommentoi tuotakin harmitonta viestiä…Näkyy sinua varsinkin kiinnostavan kun ahmit niitä täällä kieli pitkällä
Kuvia miksei ja tarinoitakin mielellääns kun ap:n ja kirjottajien kuuluisi laittaa jotain muutakin kuin pelkkiä emojejaPitäiskö tähän lisätä kuvia?
No jospa tännään saahaan nähä?Puhelimella ei pysty lihavoimaan ja muuttamaan tekstin väriä ja tuskin paljon muutakaan. Kirjoitan koneella puhtaaksi myöhemmin.
No mutta missäs mies selkärankasi on? Eeepä taija olla miittäänn kerrottavvaa?
Itse asiassa pystyy...Puhelimella ei pysty lihavoimaan ja muuttamaan tekstin väriä ja tuskin paljon muutakaan. Kirjoitan koneella puhtaaksi myöhemmin.
Aika moni noista Rättiksen esittelemistä amerikkalaistähdistä on kovin keinotekoisen näköinen ja iho muistuttaa junatunnelin seinää Paavo Arhinmäen taideyön jäljiltä.Kuvia miksei ja tarinoitakin mielellääns kun ap:n ja kirjottajien kuuluisi laittaa jotain muutakin kuin pelkkiä emojeja
Onko palstalla vaan yksi rohkea joka otti haasteen vastaan ja kerto kokemuksistaan?
kyllä me naisetkin halutaan kuulla lisää tästä kivasta aiheesta
Runkkarin päiväkirja.
Lerppakikkeleitä esiintyy takuulla varsinkin sinun edessäsi, jos nyt enää moiselle vaihdevuotiselle enää nautinnot kuivuuden takia maistuukaan.Hoohhoijaa, kyllä me teidät lerppakikkeli setikset tiedetään..
Lähipiiriin kuuluu kymmeniä naisia joiden kanssa petipuuhista keskusteltu ja kenenkään toivelistalla ei ole ollut kolmen tunnin jyystö.. näin voidaan toki toimia jos se lasti ei lennä tai haluaa syystä tai toisesta äijää miellyttää mutta ei mikään unelma tosiaankaan. Yök!
Surkeaa, surkeaa esitystä sinulla jo nuorena. Huomaamme heti ettet ole mikään kovin seksuaalinen olento. Puolifrigidi feikkaajaHahaa, olen minäkin nuorena ulissut ihan vaan miehen mieliksi (ja että luulee että tulen ja saan jyystön loppumaan). Semmoista pelleilyä en kyllä ole harrastanut enää kahteen kymmeneen vuoteen. Toivon todella että naisesi nauttii eikä taustalla ole mitkään muut vaikuttimet.
Nuorelle rakastajalleni ei jää epäselväksi milloin tulen, ilman typerää ulinaa.
Sugarmama
Yritys hyvä kymmenen, mutta metsään meniOoh! Annie myös koskettelee kiihottuneesti lompakkoasi ja ulisee joka eurosta jonka saa nyhdettyä, ja naukuu niin pitkään kun fyrkkaa riittää.. Miksi sitä kutsuttiinkaan? Ain niin joo! Sitä varten me sugarmamat ja sugardaddyt ollaan!
Ja joo setämiehistä en kostu, nuorta lihaa sen olla pitää!
Osanottoni. Tasan ei käy tuurin lahjat, setis se joutui jo rasvaamaan paikkojaan kun alkoi iho siellä jossain toista viikkoa kestäneen köyrimisputken jälkeen olemaan pikkaisen hellä. Vaikka Annie on kyllä kostein nainen kaikista niistä kymmenistä joiden kanssa oon ollut sillaiKuivakausi
Elokuvailtaa pukkaa
Osanottoni. Tasan ei käy tuurin lahjat, setis se joutui jo rasvaamaan paikkojaan kun alkoi iho siellä jossain toista viikkoa kestäneen köyrimisputken jälkeen olemaan pikkaisen hellä. Vaikka Annie on kyllä kostein nainen kaikista niistä kymmenistä joiden kanssa oon ollut sillai