Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onpa todella harmi, että Tarotar joutunut luentojen takia ikävään tilanteeseen. Tunnen omalta osaltani olevani syyllinen tähän hyökkäykseen, koska olen niitä luentoja täällä toivonut ja pidän niitä tämän palstan parhaimmistona. Ja olen erittäin harmissani, jos/kun T päättää olla julkaisematta M luentaa, mutta ymmärrän tämän valinnan täysin. Tarotar on ollut erittäin sensitiivinen luentojen suhteen enkä itse osaa nähdä niitä yhtään sen arvelluttavampana kuin mitä normaali keskustelu täällä ja ehkä erit. Vauvalla on ollut tähän mennessä. Pikemminkin päin vastoin, luennat ovat olleet paljon hienovaraisempia. Vaikka itse en ota luentoja vakavasti (vaikka niihin myös jollain tasolla uskon) en tietysti voi myöskään toisten puolesta sanoa, miten kokevat luennat. Kinkkistä. Voisiko luennan kirjoittaa auki niin, että jättää pois kaikki viittaukset muihin henkilöihin paitsi B&K?

Ailakki
 
vierailija
Kyllähän tätä tyventä jo kestikin. Myrsky tuli taas ihan yllättäen.
Ilmeisesti dementia on iskenyt, kun en nyt mitenkään muista ketään muuta täysin yksityishenkilön statusta ansaitsevaa kuin sen yhden "nimeltämainitsemattoman"?

Katrina
 
vierailija
Kyllähän tätä tyventä jo kestikin. Myrsky tuli taas ihan yllättäen.
Ilmeisesti dementia on iskenyt, kun en nyt mitenkään muista ketään muuta täysin yksityishenkilön statusta ansaitsevaa kuin sen yhden "nimeltämainitsemattoman"?

Katrina
Eli jos siis luenta todellakin keskittyy vain B&K suhteeseen, niin eikö silloin olisi ihan ok?
Katrina
 
vierailija
Voi mikä yllättävä myräkkä. 🌬
Tupsahdin tänne laivan takakannelta hengähtämästä, toiveena löytää uusi tarot-luenta ja saada siitä ajatuksenruokaa päivääni. Mutta kuinkas kävikään?
Hirmuisesti tsemppiä Tarottarelle. Ei ole kivaa joutua minkäänlaisen hyökkäyksen kohteeksi. Olet niin kauniisti ja kunnioituksella tehnyt luentasi. Toivottavasti navigoimme rauhallisille vesille ja pääsemme jatkossakin lukemaan kirjoituksiasi tavalla tai toisella. 🙏

Uusikuu 🌚 (MRS=3)
 
vierailija
Onpas täällä ollut turbulenssia... Ja onko nyt sitten tarot-luenta julkaistu jo siellä sähköpostilistan puolella? Itselle ne luennat on palstan tärkeintä sisältöä, kuten monesti on tullut todettua, ja tätä viimeisintäkin olen odottanut taas niin paljon, etten pysty elämään ajatuksen kanssa, että en sitä näkisikään... En lähtenyt heti ensimmäisessä aallossa sähköposteiluun mukaan, kun ei sillä hetkellä tuntunut välttämättömältä. Ja jos tällä hetkellä ei uusia oteta mukaan, niin vähän epikseltä tuntuu. Mulla kuitenkin ois olemassa myös anonyymi email.

Tarottarelle joka tapauksessa kiitos, että sen luennan oot tehnyt, ja tosi ikävää, että oot joutunut jonkun henkilön silmätikuksi. Ymmärrän kyllä, ettei tee mieli julkaista nyt sitä luentaa täällä, kun joku noin vainoaa.

Merisää vaihtelee, välillä on myrskyä ja vastatuulta.

-ruusuristeilijä
 
vierailija
Tämänhetkisessä tilanteessa (kuumentuneet Tarot-asiat) pääsee valitettavasti vähän nihkeästi mukaan, toivottavasti ymmärrät.. Katsellaan myöhemmin uudelleen.

- Joymuffin
Ymmärrän tämän oikein hyvin, koska sähköpostiryhmä on tarkoitus pitää rauhallisena ja turvallisena kaikille.

Itse olen täällä ollut hieman arka avaamaan omaa henkilökohtaista elämääni kovinkaan tarkasti, jotta kukaan ei voi tunnistaa. Jotain pieniä asioita olen toki kertonut ja miten tämä shippi on omaan elämääni vaikuttanut. Harmittaa, kun en silloin tajunnut liittyä, kun tilanne oli rauhallinen. Ajattelin varmaan, että keskustelu kuitenkin vielä pysyy täällä. Ja osa keskustelua ja mielenkiintoinen osa on ollut juurikin tarot-luennat. 💔

Tarottaren puolesta harmittaa todella paljon! Seuraavaa luentaa odotin kovin innolla 😢

-Cecilia- (otan taas tuon jo vähän unohtuneen nimimerkin käyttöön, tai useastikin jotain kommentoin, mutta monesti unohdan allekirjoittaa)
 
vierailija
Onpas täällä ollut turbulenssia... Ja onko nyt sitten tarot-luenta julkaistu jo siellä sähköpostilistan puolella? Itselle ne luennat on palstan tärkeintä sisältöä, kuten monesti on tullut todettua, ja tätä viimeisintäkin olen odottanut taas niin paljon, etten pysty elämään ajatuksen kanssa, että en sitä näkisikään... En lähtenyt heti ensimmäisessä aallossa sähköposteiluun mukaan, kun ei sillä hetkellä tuntunut välttämättömältä. Ja jos tällä hetkellä ei uusia oteta mukaan, niin vähän epikseltä tuntuu. Mulla kuitenkin ois olemassa myös anonyymi email.

Tarottarelle joka tapauksessa kiitos, että sen luennan oot tehnyt, ja tosi ikävää, että oot joutunut jonkun henkilön silmätikuksi. Ymmärrän kyllä, ettei tee mieli julkaista nyt sitä luentaa täällä, kun joku noin vainoaa.

Merisää vaihtelee, välillä on myrskyä ja vastatuulta.

-ruusuristeilijä
Tätä juuri samaa kirjoitin, että harmittaa todella, kun en aiemmin lähtenyt mukaan sähköpostilistalle. 😢 💔 anonyymi email löytyy minultakin, jonka tein jo jonkun aikaa sitten eli ei ole edes juuri nyt luotu.

-cecilia-
 
vierailija
Kiitos kaikille tsemppaavista kommenteista, itseänikin harmittaa tilanne. 🤔 mutta en siis ole julkaissut kyseistä malediivi luentaa vielä missään, en edes sähköpostiryhmässä. Sen takia onkin hyvin erikoista miten tämä henkilö koki tarvetta jo etukäteen alkaa asiasta minulle tilittämään. 🔮
 
vierailija
Ymmärrän tämän oikein hyvin, koska sähköpostiryhmä on tarkoitus pitää rauhallisena ja turvallisena kaikille.

Itse olen täällä ollut hieman arka avaamaan omaa henkilökohtaista elämääni kovinkaan tarkasti, jotta kukaan ei voi tunnistaa. Jotain pieniä asioita olen toki kertonut ja miten tämä shippi on omaan elämääni vaikuttanut. Harmittaa, kun en silloin tajunnut liittyä, kun tilanne oli rauhallinen. Ajattelin varmaan, että keskustelu kuitenkin vielä pysyy täällä. Ja osa keskustelua ja mielenkiintoinen osa on ollut juurikin tarot-luennat.

Tarottaren puolesta harmittaa todella paljon! Seuraavaa luentaa odotin kovin innolla

-Cecilia- (otan taas tuon jo vähän unohtuneen nimimerkin käyttöön, tai useastikin jotain kommentoin, mutta monesti unohdan allekirjoittaa)
Samat tunnelmat minullakin. Olen pikemminkin introvertti taustalla tarkkailija kuin aktiivinen keskustelun aloittaja/osallistuja. Harvakseltaan jotain pientä kommentoin, ja lähes aina nimimerkittä. Ajattelin, että en ehkä pystyisi antamaan sähköpostiketjuun mitään sisällöllistä lisäarvoa, niinpä ajattelin alussa jäädä siitä pois. Nyt se päätös kyllä harmittaa, jos esim. luennat siirtyvät sinne, katseita suojaan. 😥

Uusikuu 🌚
 
vierailija
Kyllähän tätä tyventä jo kestikin. Myrsky tuli taas ihan yllättäen.
Ilmeisesti dementia on iskenyt, kun en nyt mitenkään muista ketään muuta täysin yksityishenkilön statusta ansaitsevaa kuin sen yhden "nimeltämainitsemattoman"?

Katrina
Mä olen miettinyt tätä samaa, että kaikki tulkinnat ovat mielestäni olleet henkilöistä jotka ovat tavalla tai toisella olleet molempien tai toisen ruusun kanssa julkisuudessa, ihan vapaaehtoisesti, kaikki vieläpä työn puolesta. Eikä näissä ole ollut muuta kuin miten he ovat kokeneet B&J yhteyden.

Enid
 
vierailija
Samat tunnelmat minullakin. Olen pikemminkin introvertti taustalla tarkkailija kuin aktiivinen keskustelun aloittaja/osallistuja. Harvakseltaan jotain pientä kommentoin, ja lähes aina nimimerkittä. Ajattelin, että en ehkä pystyisi antamaan sähköpostiketjuun mitään sisällöllistä lisäarvoa, niinpä ajattelin alussa jäädä siitä pois. Nyt se päätös kyllä harmittaa, jos esim. luennat siirtyvät sinne, katseita suojaan.

Uusikuu
Muitakin kohtalotovereita. Muakin kaduttaa etten lähtenyt mukaan.🙁 Pitänee arvioida tilanne uudelleen vaikka viikon päästä ja ehkä sitten kysyä pääsisikö s-postitteluun uusia mukaan, anonyymisähköposti on ollut luotuna pitkän aikaa ja kävisi hyvin tähänkin. Ymmärrän kyllä että myrkyn aikaan ei ole tälle sopiva hetki.

Indigo
 
vierailija
Kiitos kaikille tsemppaavista kommenteista, itseänikin harmittaa tilanne. mutta en siis ole julkaissut kyseistä malediivi luentaa vielä missään, en edes sähköpostiryhmässä. Sen takia onkin hyvin erikoista miten tämä henkilö koki tarvetta jo etukäteen alkaa asiasta minulle tilittämään.
Harmillista todella, mutta ei sinun syytäsi ❤ En tiedä mitä luennassa tuli esiin, mutta voisikohan tekstin rakentaa niin, että olisi kirjoittanut vain mitä K ajattelee/tuntee siinä hetkessä B:tä kohtaan ja päinvastoin. Ilman mainintaa kehenkään muuhun. Eihän tuollainen ilmaisu ole ollut ongelma tähänkään asti? Teet kuitenkin niin kuin parhaaksi näet❤
 
vierailija
Muitakin kohtalotovereita. Muakin kaduttaa etten lähtenyt mukaan. Pitänee arvioida tilanne uudelleen vaikka viikon päästä ja ehkä sitten kysyä pääsisikö s-postitteluun uusia mukaan, anonyymisähköposti on ollut luotuna pitkän aikaa ja kävisi hyvin tähänkin. Ymmärrän kyllä että myrkyn aikaan ei ole tälle sopiva hetki.

Indigo
Sama täällä. Uusi sp-osoite luotuna kyllä, ihan varmuuden vuoksi 🙄 En vain uskonut, että voitaisiin oikeasti tällaiseen tilanteeseen joutua.

Katrina
 
vierailija
Samaa itsekin mietin, että en nähnyt luennoissa mitään sellaista eettisesti arvelluttavaa, jota ei olisi etukäteen puntaroitu tai otettu huomioon ennen luennan tekemistä esim. kenestä voi/ei voi tehdä luentaa, mitä kysymyksiä korteilta kysytään jne. Näistähän täällä on avoimesti keskusteltu ja Tarotar toiminut todella sensitiivisesti, kuten myös todennut, että kortit eivät kerro mitään mitä luettava henkilö ei suostu näyttämään (tai jotain sinne päin).

Anonyymiä spostiosoitetta minulla ei ole enkä usko, että tulee. Harmi, jos missaan luennat, mutta kivaa oli niin kauan kuin sitä kesti. Suuri kiitos Tarottarelle! ❤🙏

Ailakki
 
vierailija
Mun kaveri työskenteli puhelin ennustajana 2000-luvun alussa. Hän ajatteli ensin, että se on kevyttä ja helppoa työtä. Osa näistä soittelijoista oli oikeasti todella vaikeita ja työ alkoi käydä raskaaksi. Kaverini ei oikein silloin käsittänyt, että nämä ihmiset tarvitset apua ongelmiinsa ja hakevat sitä juuri ennustajilta. Suurin osa myös uskoi näihin ennustuksiin, eikä saanut niistä tarpeekseen. Siitä alkoi kierre. Näissä tulee myös eteen moraalisia ongelmia. Yritän tällä kirjoitukselle kertoa teille, että vaikka varmasti suurin osa tällä palstalla suhtautuu näihin keveänä fiilistelynä, niin kaikille se ei ole sitä. Moni ottaa hyvin henkilökohtaisesti ja tunnepitoisesti kaikki yliluonnolliseen, uskontoon, uskonnottomuuteen jne. liittyvät asiat. Se on ihan Ok, koska nämä asiat ovat monille henkilökohtaisesti tärkeitä ja koskettavat syvältä. Myös se julkkiksesta tehty luenta voi koskettaa syvältä. Toivoisin siis kaikilta rakkautta ja ymmärrystä kanssa purjehtijoita kohtaan, sitä varmasti myös B&K toivoisivat.💚🧡 T: 3 lapsen äiti
 
vierailija
Kiitos kaikille tsemppaavista kommenteista, itseänikin harmittaa tilanne. mutta en siis ole julkaissut kyseistä malediivi luentaa vielä missään, en edes sähköpostiryhmässä. Sen takia onkin hyvin erikoista miten tämä henkilö koki tarvetta jo etukäteen alkaa asiasta minulle tilittämään.
Jaoitko tänne henkilökohtaisen s.posti osoitteen? Anonyymin voi tehdä uuden ja unohtaa sen vanhan tai sitten estät käyttäjän.
 
vierailija
Enemmän nää luennat tuntuu ottavan super vakavasti kyseisten julkkisten lähipiiri eikä täällä olevat ihmiset jos kerran kokee tarvetta ruveta uhkailemaan tarotarta sähköpostitse ja yrittää estää tulevia luentoja
 

Yhteistyössä