Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla koittaa hääyö marraskuussa viimeinkin. Menee Käärijä-neitsyys. Sain hankittua lipun K:n keikalle. Toki treffit Jokereiden kanssa on syyskuussa eli jos Käärijä ilmestyy keikalle, onkin edessä tuplatreffit. Onko muita K-neitsyeitä vielä joukossa?
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Mä tunnen yhden täällä mainitun henkilön ja ärsyynnyin siitä, kun hänestä levitettiin virheellisiä tulkintoja. Haluan kuitenkin painottaa, etten ole lähettänyt sinulle ainuttakaan viestiä, enkä koskaan edes toimisi noin. Mitä luentasi koskee? Keitä henkilöitä siinä on mainittu?
tulkinnat eivät ole virheellisiä koska ne eivät ole faktaa. ne ovat vain yhden henkilön omia tulkintoja korteista, ei kiveenhakattua totuutta. täten en ymmärrä miksi teillä on tarve loukkaantua toisten ihmisten puolesta, varsinkaan jos luennassa ei ole kuin kaksi ruusuamme. ellei joku itse ole luennassa mainittu henkilö. siinäkin tapauksessa luentoja voisi muokata niin, että muut henkilöt kuin k&b ovat vaikka x,y,z,q,w,å jne. eihän se kivaa ole mutta jonkinlainen ratkaisu.
 
vierailija
Sanotaan nyt niin, että sain todisteen siitä ettei kyseessä ole vaan trolli
Eli et laita luentoja enää tänne? 😢 Toivottavasti ilmoitat, jos laitat jotain muuta kautta. Noi sun tarot-luennat on ollut tämän palstan kiinnostavinta antia. Ja itselläni on herännyt kiinnostus tarot-kortteihin ylipäätänsä.

Itselläkin on anonyymi sähköpostiosoite luotuna, että voin liittyä johonkin sähköpostiketjuun myös.
 
vierailija
tulkinnat eivät ole virheellisiä koska ne eivät ole faktaa. ne ovat vain yhden henkilön omia tulkintoja korteista, ei kiveenhakattua totuutta. täten en ymmärrä miksi teillä on tarve loukkaantua toisten ihmisten puolesta, varsinkaan jos luennassa ei ole kuin kaksi ruusuamme. ellei joku itse ole luennassa mainittu henkilö. siinäkin tapauksessa luentoja voisi muokata niin, että muut henkilöt kuin k&b ovat vaikka x,y,z,q,w,å jne. eihän se kivaa ole mutta jonkinlainen ratkaisu.
tai muiden henkilöiden kokonaan pois jättämien. teen melkein mitä vain ettei tarvitse luopua luennoistasi 😔
 
vierailija
Jos se yksi henkilö ei ole luennassa, niin kai sen voisi laittaa? En ymmärrä hänen suuttumustaan luennoista, antaa hänen kiukutella, jos uskoo sen auttavan "suojeltavaansa".
Minusta luennat voisi julkaista, itselläni ei ole niitä vastaan mitään. Voisit silti miettiä, että mitä kirjoitat tänne muista ihmisistä. Tuollainen kommentointi on ala-arvoista, eikä se anna hyvää kuvaa tämän ketjun kirjoittajista. Vaikka ollaan eri mieltä asioista, niin henkilökohtainen hyökkäys toista kommentoijaa vastaan on kuitenkin lapsellista, eikä anna sinusta hyvää kuvaa.
 
vierailija
Toivoisin kovin että laittaisit luentoja vielä tänne, Tarotar, vaikka sitten tuon mainitun vastuuvapauslausekkeen kera. Eli tyyliin, et väitä että tämä on totta, tämä on viihteelliseen tarkoitukseen tms.
 
vierailija
tulkinnat eivät ole virheellisiä koska ne eivät ole faktaa. ne ovat vain yhden henkilön omia tulkintoja korteista, ei kiveenhakattua totuutta. täten en ymmärrä miksi teillä on tarve loukkaantua toisten ihmisten puolesta, varsinkaan jos luennassa ei ole kuin kaksi ruusuamme. ellei joku itse ole luennassa mainittu henkilö. siinäkin tapauksessa luentoja voisi muokata niin, että muut henkilöt kuin k&b ovat vaikka x,y,z,q,w,å jne. eihän se kivaa ole mutta jonkinlainen ratkaisu.
Kyllä täällä oli luennan jälkeen aika mautonta spekulointia yhdestä henkilöstä. Poistatin kavereideni kanssa niistä pahimmat. Vaikka itse Tarotar osaisi olla hienotunteinen, niin suurin osa ketjun kommentoijista ei osaa tätä taitoa.
 
vierailija
Sähköpostiketjun ylläpitäjän kaltaisena hahmona myös muistuttaisin, että sen koko ketjun pointti on olla turvallinen ja suojattu ympäristö, enkä voi lisätä sinne randompostaajia, jotka laittavat tänne sähköpostiosoitteensa ilman että on edes mitään nimimerkkiä tai muuta tiedossa. Muutenhan siellä saattaisi kohta olla samat trollit ja jankkaajat kuin täällä.

- Joymuffin
 
vierailija
Sähköpostiketjun ylläpitäjän kaltaisena hahmona myös muistuttaisin, että sen koko ketjun pointti on olla turvallinen ja suojattu ympäristö, enkä voi lisätä sinne randompostaajia, jotka laittavat tänne sähköpostiosoitteensa ilman että on edes mitään nimimerkkiä tai muuta tiedossa. Muutenhan siellä saattaisi kohta olla samat trollit ja jankkaajat kuin täällä.

- Joymuffin
Onko siihen mahdollista päästä? Jossain vaiheessa kirjoitin nimimerkillä tänne, mut viime aikoina oon kirjoittanut niin lyhyitä viestejä, et jää allekirjoittamatta. Vai millä kriteereillä ryhmään pääsee?

-Cecilia-
 
vierailija
Lausekkeen tarkoitus onkin suojella Tarotarta itseään.
Minun on pakko sanoa myös oma mielipiteeni tästä asiasta. Itselleni henkimaailman asiat ovat totta ja jos niitä täällä lähtee levittämään, niin sillä voi olla seuraamuksia. Henkimaailman asioista ei voi ottaa mitään vastuuvakuutusta. Liian moni on lähtenyt leikillään kokeilemaan esim. Spiritismiä ja yllättynyt, että niiden jälkeen on alkanut oikeasti tapahtumaan kummallisia asioita. Älkää siis leikkikö asioilla, joita ette tarpeeksi tunne ja joiden mahtia, ette pysty hallitsemaan.
 
vierailija
Mulla koittaa hääyö marraskuussa viimeinkin. Menee Käärijä-neitsyys. Sain hankittua lipun K:n keikalle. Toki treffit Jokereiden kanssa on syyskuussa eli jos Käärijä ilmestyy keikalle, onkin edessä tuplatreffit. Onko muita K-neitsyeitä vielä joukossa?
Täällä yksi, lokakuussa tapahtuu Käärijän kohtaaminen. K:lla meni muuten 100miljoonan CCC:n kuuntelun raja rikki Spotifyssa, juhlan paikka🥳

Tulkinnoista; itsekin toivoisin että Tarotar edelleen uskaltaisi niitä tänne laittaa❤
 
vierailija
Minun on pakko sanoa myös oma mielipiteeni tästä asiasta. Itselleni henkimaailman asiat ovat totta ja jos niitä täällä lähtee levittämään, niin sillä voi olla seuraamuksia. Henkimaailman asioista ei voi ottaa mitään vastuuvakuutusta. Liian moni on lähtenyt leikillään kokeilemaan esim. Spiritismiä ja yllättynyt, että niiden jälkeen on alkanut oikeasti tapahtumaan kummallisia asioita. Älkää siis leikkikö asioilla, joita ette tarpeeksi tunne ja joiden mahtia, ette pysty hallitsemaan.
Ymmärsit ehkä sanani väärin. Vastuuvakuutuksella tarkoitin sitä, että kukaan ei lähde Tarotarta tahattomasti syyttämään väärän tiedon levittämisestä. Tästä syystä näitä ficeissäkin näkee. Tekstin kirjoittaja ei ole vastuussa siitä, miten tekstin lukija asian kokee tai tuntee, ja tämän hän tuo selkeästi ilmi tekstin alussa.
 
vierailija
Olen pahoillani että Tarotaren osalta on menty noin pitkälle, että otetaan henkilökohtaisesti yhteyttä. Itselläni herää tietyt ajatukset tästäkin, kuten varmasti jollain muullakin.

Todella ikävää, että laivamme navigointiosastoa koetellaan. Koska taisin nimetä muutaman muunkin laivan työntekijän, niin pitäkäähän tekin kaiteesta kiinni, meillä taitaa olla hyökkäys käynnissä.

Enid (ja tupenrapinat todellakin!)
 
vierailija
Ymmärsit ehkä sanani väärin. Vastuuvakuutuksella tarkoitin sitä, että kukaan ei lähde Tarotarta tahattomasti syyttämään väärän tiedon levittämisestä. Tästä syystä näitä ficeissäkin näkee. Tekstin kirjoittaja ei ole vastuussa siitä, miten tekstin lukija asian kokee tai tuntee, ja tämän hän tuo selkeästi ilmi tekstin alussa.
Ficceissä harvoin on ollut mukana yksityishenkilöitä (enkä tarkoita Jania).
 
vierailija
Onko siihen mahdollista päästä? Jossain vaiheessa kirjoitin nimimerkillä tänne, mut viime aikoina oon kirjoittanut niin lyhyitä viestejä, et jää allekirjoittamatta. Vai millä kriteereillä ryhmään pääsee?

-Cecilia-
Tämänhetkisessä tilanteessa (kuumentuneet Tarot-asiat) pääsee valitettavasti vähän nihkeästi mukaan, toivottavasti ymmärrät.. Katsellaan myöhemmin uudelleen.

- Joymuffin
 
vierailija
Olen pahoillani että Tarotaren osalta on menty noin pitkälle, että otetaan henkilökohtaisesti yhteyttä. Itselläni herää tietyt ajatukset tästäkin, kuten varmasti jollain muullakin.

Todella ikävää, että laivamme navigointiosastoa koetellaan. Koska taisin nimetä muutaman muunkin laivan työntekijän, niin pitäkäähän tekin kaiteesta kiinni, meillä taitaa olla hyökkäys käynnissä.

Enid (ja tupenrapinat todellakin!)
Ne on pelkkää hyväntahtoista shippausta, joten miksi niistä ei saisi kirjoittaa? T: eräs joka ei hyväksy tulkintoja yksityishenkilöistä. Tarottareen en ole ottanut kuitenkaan yhteyttä.
 
vierailija
Ymmärsit ehkä sanani väärin. Vastuuvakuutuksella tarkoitin sitä, että kukaan ei lähde Tarotarta tahattomasti syyttämään väärän tiedon levittämisestä. Tästä syystä näitä ficeissäkin näkee. Tekstin kirjoittaja ei ole vastuussa siitä, miten tekstin lukija asian kokee tai tuntee, ja tämän hän tuo selkeästi ilmi tekstin alussa.
on eri asia kirjoittaa fantasioita kuin spekuloida sellaisten ihmisten ajatuksilla ja tunnemaailmalla, joita tämä shippaus ei koske.
 

Yhteistyössä