Olen ollut siinä luulossa, että puhdistamon tripla magnesium olis hyvä? Sitä olen ottanut ja on kyllä auttanut moniin muihin vaivoihin. Se on kyllä kapseli eikä tabletti.Magnesiumin huonopuoli on ettei se imeydy tablettina. Joko magnesium jalkakylvyt/kokovartalo kylvyt tai sitten puhdistamaton merisuola. Puhdistetussa on vain natriumia.
Itse juon ns. Suolavetta päivittäin. 1tl on maksimi pv normaalisti, mutta raskaana ja urheillessa enemmän. Nykyään kaikki on niin puhdistettua ettei ravinnosta tahdo saada ja purkki on monille vaihtoehto. Tosin on tutkittu että markkinoilla olevista tuotteista yli 95 % on pelkkää blaseboa. Eli ei mitään hyötyä
Onko salainen fb ryhmä sellainen, että kun siihen liittyy, ei liittyminen näy muille fb kavereille? Ei haluta julkaista raskautta vielä ennen nt-ultraa ja se ois vasta syyskuussa Jotenkin elin uskossa, että ekalla neuvola käynnillä ultrattaisiin myös
Ootteko minne varannut noita varhaisultria?
Mulla rintojen kipeä aristus vähentynyt, tosin ovat turpeat. Vatsaa turvottaa, kuvotta olo lisääntynyt mut varsinaista pahaa oloa ei ole. Nyt 1,5vk kestänyt nuha on auttanut tarkentuneen hajuaistin kanssa, kun nenä tukossa,niin haistan "vaan normaalisti"
Kuinka paljon porukkaa siinä perustetussa jo on?On sellainen, että ei näy muille, kun sinne liittyy.
Kuinka paljon porukkaa siinä perustetussa jo on?
Siitä löytyy eri tutkimuksia, kannattaa lukea, toki ainahan näissä eri lisien sivuilla lukee että hyvin imeytyvä ym. Puhdas magnesim imeytyy parhaiten jalkapohjien ja käsien kautta. Yleensä lisissä on se huonopuoli, että niissä on kaikkea muutakin mikä ei ole imeytyvässä muodossa joka vaikuttaa sittenjust siihen lopulliseen imeytymiseen. Esim. B vitamiinit, c vitamiinit on magnesiumissa siinä muodossa ettei niillä ole mitään virkaa kuin huonona puolena. Synteettinen on ainasynteettinen.Olen ollut siinä luulossa, että puhdistamon tripla magnesium olis hyvä? Sitä olen ottanut ja on kyllä auttanut moniin muihin vaivoihin. Se on kyllä kapseli eikä tabletti.
-sanisan
Itse kävin Helsingin perheArtella ja sitä voin suositella! Hinta myös vielä siedettäväKäynti itsellä ainakin oli tosi kannattava ja oli ihana saada varmuus että joku siellä on.Onko salainen fb ryhmä sellainen, että kun siihen liittyy, ei liittyminen näy muille fb kavereille? Ei haluta julkaista raskautta vielä ennen nt-ultraa ja se ois vasta syyskuussa Jotenkin elin uskossa, että ekalla neuvola käynnillä ultrattaisiin myös
Mulla rintojen kipeä aristus vähentynyt, tosin ovat turpeat. Vatsaa turvottaa, kuvotta olo lisääntynyt mut varsinaista pahaa oloa ei ole. Nyt 1,5vk kestänyt nuha on auttanut tarkentuneen hajuaistin kanssa, kun nenä tukossa,niin haistan "vaan normaalisti"
Missä päin asut? Pk-seudulla esim perhe arteOnko salainen fb ryhmä sellainen, että kun siihen liittyy, ei liittyminen näy muille fb kavereille? Ei haluta julkaista raskautta vielä ennen nt-ultraa ja se ois vasta syyskuussa Jotenkin elin uskossa, että ekalla neuvola käynnillä ultrattaisiin myös
Mikä sitten on sitä hyvää magnesiumia ja mistä sitä saa? Onko jossain tutkimusta, ettei tuo puhdistamon tripla magnesium imeydy?Siitä löytyy eri tutkimuksia, kannattaa lukea, toki ainahan näissä eri lisien sivuilla lukee että hyvin imeytyvä ym. Puhdas magnesim imeytyy parhaiten jalkapohjien ja käsien kautta. Yleensä lisissä on se huonopuoli, että niissä on kaikkea muutakin mikä ei ole imeytyvässä muodossa joka vaikuttaa sittenjust siihen lopulliseen imeytymiseen. Esim. B vitamiinit, c vitamiinit on magnesiumissa siinä muodossa ettei niillä ole mitään virkaa kuin huonona puolena. Synteettinen on ainasynteettinen.
Esim. https://www.ruohonjuuri.fi/products/nordic-health-magnesium-kylpyhiutaleet-1-kgMikä sitten on sitä hyvää magnesiumia ja mistä sitä saa? Onko jossain tutkimusta, ettei tuo puhdistamon tripla magnesium imeydy?
-sanisan
Laitoin viestiä sulle5 jäsentä vasta.
Kymenlaaksossa, katoin että Lahdessa olis myös yuo. Pitäneen katsoa oisko sopivia aikojaMissä päin asut? Pk-seudulla esim perhe arte
Mulla 1-2vk sit väheni, melkein olemattomiin. Nyt 6+6 menossa ja kuvotuttava olo vaan lisääntyy. Huolestuin itsekin, mut 'onneksi' oudot tuntemukset tuli takaisin.Onko kenelläkään muulla vähentynyt tai hävinnyt raskausoireet yhtäkkiä? Nyt menossa 6+3 ja pari päivää tuntunut jo ihan normaalilta ololta. Vielä pitäis ensi viikon tiistaihin odotella sitä varhaisultraa.
On tää raskaus kans yhtä googlettelua ”onko normaalia……” tai huolesta sekaisin olemista. Huoh.
Toisena päivänä ei mitään oireita ja toisena taas on niin tissit kipeät ja vois vaan oksentaaOnko kenelläkään muulla vähentynyt tai hävinnyt raskausoireet yhtäkkiä? Nyt menossa 6+3 ja pari päivää tuntunut jo ihan normaalilta ololta. Vielä pitäis ensi viikon tiistaihin odotella sitä varhaisultraa.
On tää raskaus kans yhtä googlettelua ”onko normaalia……” tai huolesta sekaisin olemista. Huoh.
Ja olen siis vierailijana tänne aiemmin kirjoitellut la meillä näillä näkymin 26.3Toisena päivänä ei mitään oireita ja toisena taas on niin tissit kipeät ja vois vaan oksentaa
Mullekin laittoivat neuvolasta varhaisultraan ensi viikon tiistaille, koska viimeisin raskaus oli kohdunulkoinen (siinä kyllä vuodin alusta asti noin 4 viikon ajan).
Onpa ihana kuulla, että kaikki oli hyvin!Mä kävin tänään varhaisultrassa ja siellä kaikki hyvin ja sydän äänet näkyi. Ultran mukaan tänään 6+1 eli laskettu ois 1.4 pysyn silti tässäkin ryhmässä kun voi olla kumpi vaan