Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei mitä ihmettä! Oletko sinä se legendaarinen Aidot Tunteet -jankkaaja vauvalta? Olen kuullut sinusta niin paljon! Vauvalta luin juuri kun siellä naureskeltiin että Aidot Tunteet on kaksplussalla vauhdissa.
Onpa hauskaa bongata tällainen palstajulkkis!
No jaa, miten sen nyt ottaa, että olenko. Myös viestejä, jotka eivät ole minun pidetään minun viesteinäni.
 
Tähän viestiini muuten haluaisin lisätä vielä Bojanin listaan sen hänen luontaisen/ opitun / joka tapauksessa hyvin luontevan auttamishalunsa ja -kykynsä. Se on minusta todella liikuttavaa ja myös puoleensavetävää. Tuli tietty esiin K kanssa finaali-iltana, jolloin keskittyi kannattelemaan K:ta mutta näkyy myös esim. fanien kanssa. Jatkuvasti tulee vastaan postauksia, joissa fanit kertovat että B on jollain tavalla huolehtinut/ varmistanut heidän hyvinvointiaan ja muistanut fanit kasvoilta ja esim seuraavana päivänä toisella keikalla kysynyt että saithan nukuttua ja levättyä, pääsitkö turvallisesti (kun oli joku hankala matka). Sairauskohtauksessa tärisseelle fanille antoi kirjaimellisesti paidan päältään. En nyt mitään pyhimystä maalaa hänestä, mutta minusta tuo on aika poikkeuksellisen piirre. Samaan aikaan se on hirveän kilttiä, empaattista ja epäitsekästä ja toisaalta aika vahvaan rooliin asettuvan ihmisen merkki. Ja voi toki myös uuvuttaa jos on tunne että on koko ajan vastuussa kaikesta.
Hienosti sanoitettu tuo että yhtäältä empaattista ja myötäelävää, mutta myös tuollaista "johtajuuden" osoittamista. Että on se, joka kaikenlaisissa tilanteissa toimii, ja johon voi luottaa.
Onko tossa juuri se kultainen noutaja -persoonallisuus pähkinänkuoressa?

Vielä mietin, että kuten tässä joku aikaisemmin totesi (sinä varmaan!), Bojanissa ei kuitenkaan oo sellaista vanhemman sisaruksen tyylistä vastuunkantajavibaa noissakaan piirteissään. Ennemminkin luottavainen, kirkasotsainen, kovasti rakastettu kuopus tulee mieleen.
 
vierailija
Miten suloisen kiusoittelevasti B katsoo K:ta heitettyään lipun olalleen. Ihana noiden kahden kupla, eivät edes kiinnitä huomiota muihin ihmisiin. Ja Jeren 'voi v Bojan'. 🥰


Minä rakastan sinua, tietysti.
 
vierailija
Hienosti sanoitettu tuo että yhtäältä empaattista ja myötäelävää, mutta myös tuollaista "johtajuuden" osoittamista. Että on se, joka kaikenlaisissa tilanteissa toimii, ja johon voi luottaa.
Onko tossa juuri se kultainen noutaja -persoonallisuus pähkinänkuoressa?

Vielä mietin, että kuten tässä joku aikaisemmin totesi (sinä varmaan!), Bojanissa ei kuitenkaan oo sellaista vanhemman sisaruksen tyylistä vastuunkantajavibaa noissakaan piirteissään. Ennemminkin luottavainen, kirkasotsainen, kovasti rakastettu kuopus tulee mieleen.
Samaa mieltä. Minusta Nace on se bändin isoveli/isä tyyppi. Uskon kuitenkin, että he kaikki huolehtivat toisistaan ja kannattelevat eri tilanteissa. Me toki nähdään ja kuullaan vain pienen pieni osa heidän elämästään, mutta silti sanoisin, että bändissä vallitsee jokin keskinäinen lämpö.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Miten suloisen kiusoittelevasti B katsoo K:ta heitettyään lipun olalleen. Ihana noiden kahden kupla, eivät edes kiinnitä huomiota muihin ihmisiin. Ja Jeren 'voi v Bojan'.


Minä rakastan sinua, tietysti.
Tuohon ”ilkikuriseen, minä otan sinut nyt Jere” katseeseen ihastuin silloin aikanaan.🤭 Tuota videota on tullut katsottua muutama kerta, yksi mun suosikeista.🥰
 
vierailija
Miten suloisen kiusoittelevasti B katsoo K:ta heitettyään lipun olalleen. Ihana noiden kahden kupla, eivät edes kiinnitä huomiota muihin ihmisiin. Ja Jeren 'voi v Bojan'.


Minä rakastan sinua, tietysti.
Bojanilla on tässä käärijänvihreää kynsilakkaa, en ollutkaan ennen huomannut. Lieko K lakannut hänen kyntensä 😅
 
vierailija
Hienosti sanoitettu tuo että yhtäältä empaattista ja myötäelävää, mutta myös tuollaista "johtajuuden" osoittamista. Että on se, joka kaikenlaisissa tilanteissa toimii, ja johon voi luottaa.
Onko tossa juuri se kultainen noutaja -persoonallisuus pähkinänkuoressa?

Vielä mietin, että kuten tässä joku aikaisemmin totesi (sinä varmaan!), Bojanissa ei kuitenkaan oo sellaista vanhemman sisaruksen tyylistä vastuunkantajavibaa noissakaan piirteissään. Ennemminkin luottavainen, kirkasotsainen, kovasti rakastettu kuopus tulee mieleen.
Tää on ihana piirre ihmisessä. Bojanin kohdalla pistää kyllä miettimään, kuinka hänen nykyinen elämäntilanteensa altistaa uupumiselle ja hyväksikäytöllekin, kun se riski on kiltillä ja empaattisella henkilöllä jo muutenkin. Itsensä takia hänen pitää varmasti opetella vetämään rajoja. Tuntuu silti tosi surulliselta, että viime aikoina tätä rajanvetoa on ollut pakko tehdä näin ikävistä syistä.

Tuo ”luottavainen, kirkasotsainen, kovasti rakastettu pikkuveli” oli musta ihanasti sanottu. Tuntuu, että muutkin bändissä yrittävät suojella häntä.

Emma
 
vierailija
Bojanilla on tässä käärijänvihreää kynsilakkaa, en ollutkaan ennen huomannut. Lieko K lakannut hänen kyntensä
En ollut minäkään ennen tuota vihreää kynttä huomannut. Mutta nyt kun videota katsoo tarkemmin, irtoaako siinä jonkun muunkin kuin Bojanin käsi Käärijän olalta? Näyttää, että tuolla vihreäkyntisellä henkilöllä olisi musta hiha.
 
vierailija
Kyllähän hän flirttaa naisillekin paljon. Silti siinä vaan on mustakin eri vibe. Miesten kanssa hehkuu eri lailla. La Zarran ym. kanssa viisujen jälkeen pidetyssä IG-livessä B vaikutti olevan pahoillaan ja loukkaantunutkin siitä, että häntä pidetään netissä gaynä. Mua se ihmetytti paljon, koska luulisi hänen ymmärtäneen, että tällaisia oletuksia voi hänestä nähdystä materiaalista helposti syntyä. B:n seksuaalisuus on tosiaan vähän mysteeri, ja koska olemme ihmisiä, muodostamme kaikki omat käsityksemme vaikka emme mitään tietäisi. Toivottavasti B kestää sen eikä se pahenna hänen ahdistustaan. Toisaalta B vaikuttaa liberaalilta ja siltä, että on sinut itsensä kanssa. Siksi se IG-liven kommentti hämmensi suuresti.
Muistan hyvin sen hänen kommenttinsa ja se tuntui todella hämmentävältä. Ja varsinkin juuri se, että B tuntui ihmettelevän, mistä se luulo tulee. Siitä kommentista sai sen kuvan, että hän ei ole homo. Vai kokeiliko hän miten muut reagoi, kun hän sanoo noin ja tuo asian esille. Ihmettelin myös sitä, että miksi hän sen ylipäätänsä sanoi livessä. Sellainen aihe, että eihän tuohon kukaan oikeastaan voi mitään sanoa.
 
vierailija
Mulla tuli mieleen, että voisiko olla niin et manageri-eve hoitaa käärijän instaa esim. vastaamalla viesteihin ja tykkäämällä fanien jutuista? Itse päivitykset selkeästi käärijän omaa käsialaa, mut tuo voisi selittää instan hiljaiseksi laittamisen, jos kerta eve tällä hetkellä lomalla.

Tää ois toisaalta tosi ymmärrettävä tapa, koska en voi uskoa käärijän oikeasti ehtivän niin paljon vastailla ihmisille ja katsella stooreja, mihin se on merkattu. Tai sit se 3h puhelinaika on kyl käytetty pelkästään siihen.
 
vierailija
Tää on ihana piirre ihmisessä. Bojanin kohdalla pistää kyllä miettimään, kuinka hänen nykyinen elämäntilanteensa altistaa uupumiselle ja hyväksikäytöllekin, kun se riski on kiltillä ja empaattisella henkilöllä jo muutenkin. Itsensä takia hänen pitää varmastiopetella vetämään rajoja. Tuntuu silti tosi surulliselta, että viime aikoina tätä rajanvetoa on ollut pakko tehdä näin ikävistä .

Tuo ”luottavainen, kirkasotsainen, kovasti rakastettu pikkuveli” oli musta ihanasti sanottu. Tuntuu, että muutkin bändissä yrittävät suojella häntä.

Emma
Mulla oli aiemmin Bojanista sellainen kuva, että hän on hyvin tasapainoinen ja vahvoilla. Viime aikoina on tullut myös toisenlaista fiilistä, juuri tuota, että häntä pitää suojella. Olisiko B n avoimuus ja sitä vastassa nyt näkynyt 'maailman pahuus' joka sen tunteen saa aikaan. En siis kuitenkaan usko, että hän rikki olisi menossa.
 
vierailija
Muistan hyvin sen hänen kommenttinsa ja se tuntui todella hämmentävältä. Ja varsinkin juuri se, että B tuntui ihmettelevän, mistä se luulo tulee. Siitä kommentista sai sen kuvan, että hän ei ole homo. Vai kokeiliko hän miten muut reagoi, kun hän sanoo noin ja tuo asian esille. Ihmettelin myös sitä, että miksi hän sen ylipäätänsä sanoi livessä. Sellainen aihe, että eihän tuohon kukaan oikeastaan voi mitään sanoa.
Tämmöinen kommentti on mennyt itseltä ihan ohi. Mitä B tarkalleen ottaen sanoi? Ja missä yhteydessä tuo kommentti tuli, et oliko siinä jotain muutakin puhetta aiheesta?
 
vierailija
Kyllähän hän flirttaa naisillekin paljon. Silti siinä vaan on mustakin eri vibe. Miesten kanssa hehkuu eri lailla. La Zarran ym. kanssa viisujen jälkeen pidetyssä IG-livessä B vaikutti olevan pahoillaan ja loukkaantunutkin siitä, että häntä pidetään netissä gaynä. Mua se ihmetytti paljon, koska luulisi hänen ymmärtäneen, että tällaisia oletuksia voi hänestä nähdystä materiaalista helposti syntyä. B:n seksuaalisuus on tosiaan vähän mysteeri, ja koska olemme ihmisiä, muodostamme kaikki omat käsityksemme vaikka emme mitään tietäisi. Toivottavasti B kestää sen eikä se pahenna hänen ahdistustaan. Toisaalta B vaikuttaa liberaalilta ja siltä, että on sinut itsensä kanssa. Siksi se IG-liven kommentti hämmensi suuresti.
Musta taas se että koki oleelliseksi edes alkaa höpöttelemään tollasia "en tajua miksi mua pidetään homona" juttuja kertoo, että aiheen on oltava ainaki jollain tavalla hänelle outo tai arka tai mitä ikinä. Esim samoja shippaus huhuja sun muita lentelee Jerestä mutta ei se ikinä ole kokenu tarvetta erikseen missää asiasta puhua. Ja miksi ei? Koska sillä ei ole hänelle (ainakaan yhtä isoa) väliä, aihe ei ole yhtään arka tai herkkä. Jos vaikka Bojan olisikin hetero, niin hänestä kyllä tulee sellane vaikutelma että jotain on vaikka päässä vähän pohdiskeltu tai ehkä Jereen ihastumisen myötä aihe on noussut pintaan. Mutta mistäs mie tiedän, tää on vaan pohdintaa.
 
vierailija
Mulla tuli mieleen, että voisiko olla niin et manageri-eve hoitaa käärijän instaa esim. vastaamalla viesteihin ja tykkäämällä fanien jutuista? Itse päivitykset selkeästi käärijän omaa käsialaa, mut tuo voisi selittää instan hiljaiseksi laittamisen, jos kerta eve tällä hetkellä lomalla.
Ensimmäisenä tuli mieleen huvittava ajatus Evestä selailemassa Käärijä x Bojan edittejä 😂 Mutta voi kyllä oikeesti olla että ainakin osittain käyttää tuota virallista tiliä Jeren puolesta, antaa sitten Jn selata iltaisin niitä fan artteja :D
 
vierailija
Musta taas se että koki oleelliseksi edes alkaa höpöttelemään tollasia "en tajua miksi mua pidetään homona" juttuja kertoo, että aiheen on oltava ainaki jollain tavalla hänelle outo tai arka tai mitä ikinä. Esim samoja shippaus huhuja sun muita lentelee Jerestä mutta ei se ikinä ole kokenu tarvetta erikseen missää asiasta puhua. Ja miksi ei? Koska sillä ei ole hänelle (ainakaan yhtä isoa) väliä, aihe ei ole yhtään arka tai herkkä. Jos vaikka Bojan olisikin hetero, niin hänestä kyllä tulee sellane vaikutelma että jotain on vaikka päässä vähän pohdiskeltu tai ehkä Jereen ihastumisen myötä aihe on noussut pintaan. Mutta mistäs mie tiedän, tää on vaan pohdintaa.
Eihän se ihan puskista tullut, kun just sitä ennen la zarra ihmetteli, miksi netissä kirjoitetaan hänen olevan lesbo. Et kontekstissa ihan ymmärrettävästi toi sen esiin. Ja sano sen tosi neutraalisti, mikä mulle enemmän kertoo, ettei ole 100% gay ainakaan.
 
vierailija
Musta taas se että koki oleelliseksi edes alkaa höpöttelemään tollasia "en tajua miksi mua pidetään homona" juttuja kertoo, että aiheen on oltava ainaki jollain tavalla hänelle outo tai arka tai mitä ikinä. Esim samoja shippaus huhuja sun muita lentelee Jerestä mutta ei se ikinä ole kokenu tarvetta erikseen missää asiasta puhua. Ja miksi ei? Koska sillä ei ole hänelle (ainakaan yhtä isoa) väliä, aihe ei ole yhtään arka tai herkkä. Jos vaikka Bojan olisikin hetero, niin hänestä kyllä tulee sellane vaikutelma että jotain on vaikka päässä vähän pohdiskeltu tai ehkä Jereen ihastumisen myötä aihe on noussut pintaan. Mutta mistäs mie tiedän, tää on vaan pohdintaa.
nimenomaa. jos on hetero ja tietää olevansa hetero eikä asiassa ole mitään epäselvää henkilölle itelleen, niin sitä ei tarvi todistella tai ottaa itteesä jos joku erehtyy epäilee muuta. terveisin bi joka varmaan 15v ajan yritti korostaa valheellista heterouttaan jotta kukaa ei epäilisi mitään.
 
vierailija
Eihän se ihan puskista tullut, kun just sitä ennen la zarra ihmetteli, miksi netissä kirjoitetaan hänen olevan lesbo. Et kontekstissa ihan ymmärrettävästi toi sen esiin. Ja sano sen tosi neutraalisti, mikä mulle enemmän kertoo, ettei ole 100% gay ainakaan.
Tässä se kohta livekeskustelua. Minustakin sanoo sen ihan neutraalisti, eikä ainakaan loukkaantuneesti, kuten jotkut tätä ovat tulkinneet.

 
vierailija
En ollut minäkään ennen tuota vihreää kynttä huomannut. Mutta nyt kun videota katsoo tarkemmin, irtoaako siinä jonkun muunkin kuin Bojanin käsi Käärijän olalta? Näyttää, että tuolla vihreäkyntisellä henkilöllä olisi musta hiha.
Niin onkin! Mä jo ihmettelin, että miten Bojan ois esiintynyt finaalissa Käärijän värisellä kynsilakalla.
Mikä siis Käärijän ihana ”Voi v Bojan?”
 
vierailija
Tarotar: tässä on lisää videoita Bojanista Malediivien ajoilta.

Tässä Serbian TV:n haastattelussa puhuu Käärijästä kohdasta 4:30 eteenpäin:

Tässä kertoo Jereltä saamastaan lätkäpaidasta:

Tässä esittelee fanilta saamaansa Käärijä-korua:

Ja tässä laulaa Cha cha cha:ta korun antaneelle fanille:
Tämäkin live on J:n Malediivien matkan ajalta, ihan sen loppupuolelta. Kohdasta 24:40 alkaa osio, jossa keskusteltiin viisujuoruista. Bojan ei ollut huomannut, että viisuissa olisi flirttailtu tai syntynyt pareja. Hän myös selitti olevansa "a Golden Retriever Person", mikä hän selvästi onkin. Monica ja La Zarra vain virnuilevat.

 

Yhteistyössä