Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näköjään Twitterissäkin joku huomannut, näyttää siis tältä

Pitääköhän olla ”keskustellut” että näkee tuon, kun myös sen että J on paikalla näkee vasta kun molemmat ovat kirjoittaneet viestiä? En kyllä itsekään löytänyt miten tuon saa päälle, oiskohan joku verified-tilin ominaisuus? Jere siis joskus kommentoi jotain tarinaani jonka vuoksi nään milloin hän on paikalla, ja ainakin eilen vielä näkyi vihreätä palloa siinä ylhäällä keskusteluvalikossa.
Onpa vähän törkeetä, jos muut tuollalailla näkevät, milloin joku on paikalla. Vähänkö ois ahdistavaa itsestäni. Siksiköhän Bojankin päätti deaktivoida koko tilin, viestien katkaiseminen ei riittänyt.
Mulla ei näy mitään tuon puhelinluurin vieressä olevassa kohdassa. Pääsin sinne siis avaamalla painikkeesta "viesti" avautuvan näkymän.
 
vierailija
Ymmärrötköhän itse ollenkaan, miten noloa ja törkeää tuo käytöksesi on? Minkään keskustelupalstan säännöissä ei kielletä hauskanpitoa. Keskustelun sabotointi eri muodoissaan sen sijaan on kiellettyä, vaikka alunperin kenellekään sääntöjen laatijalle ei ole varmasti tullut mieleenkään tuollainen onneton bugi/ominaisuus, joka mahdollistaa toisten keskustelijoiden viestien poistamisen ilman mitään asiallista perustetta.
Hmm..keskustelun säännöissä on, että siellä keskustellaan otsikon mukaisesti. Akkojen ja yhden kukkapaidan naittaminen ties kelle monen tunnin ajan ei kyllä kuulu bojan ja käärijä fiilistelyketjuun. T. Eri vastaaja
 
vierailija
Onpa vähän törkeetä, jos muut tuollalailla näkevät, milloin joku on paikalla. Vähänkö ois ahdistavaa itsestäni. Siksiköhän Bojankin päätti deaktivoida koko tilin, viestien katkaiseminen ei riittänyt.
Mulla ei näy mitään tuon puhelinluurin vieressä olevassa kohdassa. Pääsin sinne siis avaamalla painikkeesta "viesti" avautuvan näkymän.
Itseänikin siis vähän kyllä ahdistaa aina nähdä Jeren tili siinä ylhäällä, kun automaattisesti hyppää ensimmäisten joukkoon jos on paikalla… Tuntuu jotenkin stalkkerimaiselta vaikken sitä kyttäilekkään. En tiedä saisiko sen pois päältä asetuksista jos J vain laittaisi, eikö sitten kiinnosta vaiko tiedä asiasta.

Keskusteluvalikolla siis meinasin sitä DM-listaa missä näkyy keskustelut mitä sinulla on Igssä!
 
vierailija
Joymuffin ja 3 lapsen äiti, mua kiinnostaa tämä aihe myös (no mikäpä ei JO ja BK liittyen hehe). Rauhallinen hetki joten tyhjennän oman JO-taustat -pajatson tähän:

Kris on tosiaan jo teinistä saakka ollut aika "woke" mikä on varmaan liberaalin julkkisperheen myötä tullut. Nostaa pisteitä kyllä mulla, tykkäillyt teini-ikäisenä jo jostain feministisistä julkaisuista mikä ei tod ole ihan perussettiä kuitenkaan teinipojilla. Taidan pitää Krisiä aika vaikeastilähestyttävänä ja jännästi jotenkin jopa vähän sukupuolettomana, on sellainen haltiamainen, mutta samalla veikkaan että on oikeasti aika ihana torjuvahkon kuoren alla. Olisin näistä eniten kipsissä hänen seurassaan taatusti. En oikein pääse siitä yli että kuuma Dopamin on hänen kynästään. Mitä siellä pinnan alla oikein kytee!

Bojan kasvanut keskiluokkaisemmassa vakaan oloisessa ympäristössä ja vanhemmat olivat suhtautuneet selvästi huolestuneena pojan pääaineen vaihtoon että nytkö se lopetti opinnot kokonaan. Läheisiä tuntuvat olevan ja tosi perhekeskeisiä. Onkohan se sisko isosisko? B on jotenkin niin kuopusmainen kuin olla ja voi. Mummo mainittu haastiksissa myös läheisenä. Luultavasti B muuttanut omaan kämppään kotoa vuoden sisään ja asuu ilmeisesti Ljubljanassa. Martin-kuvio edelleen mietityttää vähän. Ihanaa että on läheinen kaveri kämppiksenä. B:n arvoista voisi tehdä kokonaisen oman viestin, pohtii syntyjä syviä selkeästi ja maailmantuskakin vähän painaa. Vanhempien tausta sotaa paenneina on varmasti muokannut B:n maailmankuvaa. Ahdistusoireistaan on kertonut. Itseäni on mietityttänyt, mistä sen kaiken tuskan ja erolyriikat biiseihinsä ammentaa. On aika henkinen ja kiinnostunut henkimaailmasta, puhuu energioista yms. mikä minusta aivan ihanaa. Ja Pridea tukee aina kyllä kun on tilaisuus kuten kyllä kaikki bändin jäsenet. Mun mielestä B:llä näyttää olevan perinteisempää ajattelua sukupuolirooleista, mutta arvelu perustuu ihan joihinkin pikku häiveisiin haastatteluissa. Yleisesti ottaen aivan ihana arvopakkaus.

Muista bändin jäsenistä en tiedä oikein mitään. Se haastis joka tänään pyöri täällä oli kuvattu viisujen jälkeen Juren kotona mutta taustalla näkyi sellainen perinteinen maalaus, jota on vaikea ajatella reilu parikymppisen miehen kämpille eli Jure asunee vanhemmillaan? Ei tietoa taustoista paitsi että on opiskellut kuvaajaksi alunperin jos nyt oikein muistan.

Jan kuuma matikanopiskelija, ei muuta tietoa taustoista minulla. Miten niin vähän onkin tietoa hänestä vaikka on tosi tärkeä bändin jäsen jotenkin yleisen fanituksen kannalta ?! Onko jollain kunnon Jan-muistio taustoista yms? noh on mulla ajatuksia hänen tietystä maailmankatsomuksestaan kyllä D/s-kuvioissa mut jätän toiseen viestiin. On maininnut myös miten erotiikka on elämäntapa.

Nace, ollut pitkässä parisuhteessa ainakin ja siellä risteilyaluksella töissä. Tehnyt ison muodonmuutoksen pudottamalla paljon painoa. Nacen koulutustustaustasta B sanoi nätisti yhdessä yhdessä haastiksessa että N on ainoa joka "oikea" muusikko (kun opiskellut musiikkia / ei ole korkeakouluopintoja). En tiedä kertooko kommentti enemmän B:n luonteesta vai N:stä. Ai niin nyt muistan lisää, Nacesta oli kiva haastis tehty jonka JO subs käänsi. Hän vaikutti siinä aika pohdiskelevalta, ja epävarmuuksia oli edelleen. Oli huolissaan siitä ettei vaan JO suosio huonone hänen vuokseen ja juoksee edelleen vaan öisin koska ei painavampana kehdannut juosta päivisin. Tästä mun sydän pikkaisen särkyi. Tykkään Nacesta jotenkin kauheasti, sellainen turvahahmo ja kuvaavaa, että juuri hän lähti kuskaamaan B:tä Ljubljanaan sieltä surullisenkuuluisalta keikalta.

Mitä muuta teillä tulee mieleen bändiläisten taustoista / arvoista?
Unohdin muuten allekirjoittaa vähän ylempänä olevan tekstini. Kirjoitin siihen Nacesta hänen paino- ja itsetunto-ongelmiin liittyen, mutta en tiedä, mihin teksti katosi.

Olen siis menossa pikkujouluihin kaverini kanssa, mutta Jokereiden keikalle on liput vielä ostamatta, koska en saa sinne seuraa.

Sori, kun tulee paljon sekavaa tekstiä, mutta nyt itse asiaan. Eikö Bojan ollut kuopus? On muutamassa haastattelussa ilmaissut, että hänen suurin haave oli saada pikkusisko/veli. On tuonut myös ilmi sen, että hän on erittäin lapsirakas ja viihtyy heidän kanssa. Tuntuu tosiaan siltä, että hän on hyvin perhekeskeinen ja että hänellä on hyvät välit perheeseensä. Bojan toi jossakin haastattelussa ilmi, että hän jännittää kovasti muiden, kuin oman bändiläistensä kanssa esiintymistä. Käärijän kohdalla en kyllä huomannut sellaista. Moni on kommentoinut, että Bojan on jotenkin kliininen naisten kanssa, mutta voisiko se johtua juuri tästä jännityksestä? Toki myös esim. se kasvatus voi vaikuttaa. Olisi mielenkiintoista tavata hänet luonnossa ja kokea nämä asiat itse.

Jan, hmmm. Salaperäinen ja samaanaikaan niin kuuma. Myönnän, että olen kolunnut hänen instansa huolella läpi.🙈 Saankohan syntini anteeksi? Silti hän pysyy salamyhkäisenä. Jan on kissaihmisiä ja instasta löytyy useita videoita, joissa hän on kissansa kanssa. Jan taitaa olla itsekin kissa. Seksiin vihjaavia kuvia ja lauseita löytyy myös, mutta mitään muuta tämä kuuma matemaatikko ei suostu itsestään paljastamaan. Noh, toisaalta salaperäisyyden varjo sopii hänelle.

T: 3 lapsen äiti
 
vierailija
En tykkää yhtään, että Bojanin oletetaan automaattisesti olevan homo ja sitten täällä kerrotaan totuutena tällaisia asioita tai sanotaan Bojanin esittävön jotain roolia.
Käytin viestissäni ilmaisuita "Minusta tuntuu", "teoriaa" ja "spekua" juurikin ilmaistakseni, että kyse on minun näkemyksistäni jotka eivät välttämättä ole yhteneviä todellisuuden kanssa. En usko, että Bojan on hetero, mutta mitään faktatietoahan minulla ei asiasta ole.

- Joymuffin
 
vierailija
Hmm..keskustelun säännöissä on, että siellä keskustellaan otsikon mukaisesti. Akkojen ja yhden kukkapaidan naittaminen ties kelle monen tunnin ajan ei kyllä kuulu bojan ja käärijä fiilistelyketjuun. T. Eri vastaaja
Juuri näin. On todella outoa, ettei moderointi voisi jo ollut lukinnut ketjua aikapäivät sitten, koska jengi siellä ei osaa enää keskustella edes etäisesti otsikon aiheesta. Itsekeskeinen oman itsen tyrkytys ketjuun ei sitä ole. Ketjun voisi vaikka poistaa tai lukita.
 
vierailija
En tykkää yhtään, että Bojanin oletetaan automaattisesti olevan homo ja sitten täällä kerrotaan totuutena tällaisia asioita tai sanotaan Bojanin esittävön jotain roolia.
Mielestäni täällä ei todellakaan ole oletettu yhtään mitään, vaan välillä hyvinkin laajasti keskusteltu seksuaalisuuden moninaisesta kirjosta. Seksuaalisuus harvoin on mitenkään mustavalkoinen juttu. Ja tämän saman ymmärtääkseni on myös Bojan tajunnut, kun on välilä pyrkinyt haastatteluissa sukupuolineutraaliin ilmaisuun tai näin olen ainakin ymmärtänyt.
 
vierailija
Itseänikin siis vähän kyllä ahdistaa aina nähdä Jeren tili siinä ylhäällä, kun automaattisesti hyppää ensimmäisten joukkoon jos on paikalla… Tuntuu jotenkin stalkkerimaiselta vaikken sitä kyttäilekkään. En tiedä saisiko sen pois päältä asetuksista jos J vain laittaisi, eikö sitten kiinnosta vaiko tiedä asiasta.

Keskusteluvalikolla siis meinasin sitä DM-listaa missä näkyy keskustelut mitä sinulla on Igssä!
Mulla ei ole siellä mitään tuollaista. Ei mitään dm-listaa.
 
vierailija
Kyllä kai tässä itse kukakin kannattaa juuri itselleen mieluista keskustelua. Viestien liputtaminen poistettavaksi on kuitenkin tarkotettu asiattomuuksien ja laittomuuksien ilmiantamiseen eikä keskustelun ohjailuun omien mieltymysten mukaiseksi.
👍 Tämä on niin totta. Meidän pitää vain hyväksyä se, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä sekä huumorintaju. Myös sana asiallinen ei tarkoita kaikille samaa. Emme silti voi lähteä poistamaan jotakin viestiä vain sen takia, ettei se miellytä meitä. Toki esim. rasistiset ja muuten sääntöjen vastaiset viestit ovat eri asia. Nämä ovat hupiketjuja ja jos niiden sisältöä ei kestä, niin mitenköhän sitä kestää oikeaa maailmaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
Unohdin muuten allekirjoittaa vähän ylempänä olevan tekstini. Kirjoitin siihen Nacesta hänen paino- ja itsetunto-ongelmiin liittyen, mutta en tiedä, mihin teksti katosi.

Olen siis menossa pikkujouluihin kaverini kanssa, mutta Jokereiden keikalle on liput vielä ostamatta, koska en saa sinne seuraa.

Sori, kun tulee paljon sekavaa tekstiä, mutta nyt itse asiaan. Eikö Bojan ollut kuopus? On muutamassa haastattelussa ilmaissut, että hänen suurin haave oli saada pikkusisko/veli. On tuonut myös ilmi sen, että hän on erittäin lapsirakas ja viihtyy heidän kanssa. Tuntuu tosiaan siltä, että hän on hyvin perhekeskeinen ja että hänellä on hyvät välit perheeseensä. Bojan toi jossakin haastattelussa ilmi, että hän jännittää kovasti muiden, kuin oman bändiläistensä kanssa esiintymistä. Käärijän kohdalla en kyllä huomannut sellaista. Moni on kommentoinut, että Bojan on jotenkin kliininen naisten kanssa, mutta voisiko se johtua juuri tästä jännityksestä? Toki myös esim. se kasvatus voi vaikuttaa. Olisi mielenkiintoista tavata hänet luonnossa ja kokea nämä asiat itse.

Jan, hmmm. Salaperäinen ja samaanaikaan niin kuuma. Myönnän, että olen kolunnut hänen instansa huolella läpi. Saankohan syntini anteeksi? Silti hän pysyy salamyhkäisenä. Jan on kissaihmisiä ja instasta löytyy useita videoita, joissa hän on kissansa kanssa. Jan taitaa olla itsekin kissa. Seksiin vihjaavia kuvia ja lauseita löytyy myös, mutta mitään muuta tämä kuuma matemaatikko ei suostu itsestään paljastamaan. Noh, toisaalta salaperäisyyden varjo sopii hänelle.

T: 3 lapsen äiti
Voi harmi että viesti katosi. Kiinnostaisi tietää, mitä kirjoitit Nacesta. Samasta aiheesta tuossa mun viestin Nace-kohdassa.

Miten saatoin unohtaa Igorin, Janin kissan! 😻
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Tämä on niin totta. Meidän pitää vain hyväksyä se, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä sekä huumorintaju. Myös sana asiallinen ei tarkoita kaikille samaa. Emme silti voi lähteä poistamaan jotakin viestiä vain sen takia, ettei se miellytä meitä. Toki esim. rasistiset ja muuten sääntöjen vastaiset viestit ovat eri asia. Nämä ovat hupiketjuja ja jos niiden sisältöä ei kestä, niin mitenköhän sitä kestää oikeaa maailmaa.
Ei ollut kyllä mikään hupiketju, olet ymmärtänyt kyseisen ketjun idean ja tarkoituksen täysin väärin. tarkoitus oli nimenomaan jutella kaksikosta ja shipata heitä. Koota ajatukset, löydökset ja tiedot yhteen. Ei mikään lapsellinen paskanjauhanta!
Lisäksi ketjun aloittaja on käynyt moneen otteeseen ketjussa sanomassa, että sen tarkoitus ei ole olla tuota, mihin nämä siellä nyt mellastaneet kirjoittelijat ovat sen syösseet.
Jos Sanoma noudattaisi omia sääntöjään, se lukitsisi tai poistaisi koko ketjun.
Siitä ei todellakaan ole kyse, ettei hyväksyttäisi erilaisia näkemyksiä tai mielipiteitä pojista!
 
vierailija
Juuri näin. On todella outoa, ettei moderointi voisi jo ollut lukinnut ketjua aikapäivät sitten, koska jengi siellä ei osaa enää keskustella edes etäisesti otsikon aiheesta. Itsekeskeinen oman itsen tyrkytys ketjuun ei sitä ole. Ketjun voisi vaikka poistaa tai lukita.
Eipä sinunkaan viestisi liity mitenkään tähän aiheeseen tai edes tähän ketjuun. Jos sinulla on noin kova tarve haukkua av:n puolella kirjoittelevia (suurin osa meistä muuten käy sekä siellä että täällä), niin voisitko tehdä sen muualla. Tämän ketjun tarkoitus on fiilistellä poikia, ei solvata muita ihmisiä heidän mielipiteidensä tai huumorinsa takia.
 
vierailija
Juuri näin. On todella outoa, ettei moderointi voisi jo ollut lukinnut ketjua aikapäivät sitten, koska jengi siellä ei osaa enää keskustella edes etäisesti otsikon aiheesta. Itsekeskeinen oman itsen tyrkytys ketjuun ei sitä ole. Ketjun voisi vaikka poistaa tai lukita.
Jonkun muun mielestä se hää-höpötys liittyy aiheeseen. Ketjussa fiilistellään kaikkea K ja B liittyvää, kyllähän silloin voi ajatella, että heihin liittyvien muiden ihmisten fiilistely kuuluu samaan yhteyteen. Pointtina, että sinä et sitä päätä ja sinun mielipiteesi ei ole ainoa oikea.
 
vierailija
Eipä sinunkaan viestisi liity mitenkään tähän aiheeseen tai edes tähän ketjuun. Jos sinulla on noin kova tarve haukkua av:n puolella kirjoittelevia (suurin osa meistä muuten käy sekä siellä että täällä), niin voisitko tehdä sen muualla. Tämän ketjun tarkoitus on fiilistellä poikia, ei solvata muita ihmisiä heidän mielipiteidensä tai huumorinsa takia.
En voi, koska eipähän siellä Vauvallakaan ihmisiä ole kiinnostanut, kun olen asiasta heille sanonut.
 
vierailija
Jonkun muun mielestä se hää-höpötys liittyy aiheeseen. Ketjussa fiilistellään kaikkea K ja B liittyvää, kyllähän silloin voi ajatella, että heihin liittyvien muiden ihmisten fiilistely kuuluu samaan yhteyteen. Pointtina, että sinä et sitä päätä ja sinun mielipiteesi ei ole ainoa oikea.
No, älä sitten odota, että minäkään kunnioittaisin sinun toiveitasi, mielipiteitäsi....
 
vierailija
Voi harmi että viesti katosi. Kiinnostaisi tietää, mitä kirjoitit Nacesta. Samasta aiheesta tuossa mun viestin Nace-kohdassa.

Miten saatoin unohtaa Igorin, Janin kissan!
Mä tulen huomenna uudestaan palstalle. Ehkä sitten pääsemme aiheeseen Nace tai vaikka Jan.😉 Pitää laittaa lapset nukkumaan ja lukea iltasatu. Äidin pikku palstahetki on aina liian lyhyt. 😂 Öitä!

T: 3 lapsen äiti
 
vierailija
Ei ollut kyllä mikään hupiketju, olet ymmärtänyt kyseisen ketjun idean ja tarkoituksen täysin väärin. tarkoitus oli nimenomaan jutella kaksikosta ja shipata heitä. Koota ajatukset, löydökset ja tiedot yhteen. Ei mikään lapsellinen paskanjauhanta!
Lisäksi ketjun aloittaja on käynyt moneen otteeseen ketjussa sanomassa, että sen tarkoitus ei ole olla tuota, mihin nämä siellä nyt mellastaneet kirjoittelijat ovat sen syösseet.
Jos Sanoma noudattaisi omia sääntöjään, se lukitsisi tai poistaisi koko ketjun.
Siitä ei todellakaan ole kyse, ettei hyväksyttäisi erilaisia näkemyksiä tai mielipiteitä pojista!
Ei niitä ketjuja kukaan omista, ei edes se joka sen aloitti. Keskustelu elää, rönsyilee, joskus hyvinkin kauas alkuperäisestä ajatuksesta, sitähän ihan live-keskustelutkin on.

Ehdotan, että poistut itse keskustelusta koska selvästi muut eivät nyt keskustele sinun haluamallasi tavalla. Miksi siis kiusata itseä roikkumalla siellä jos siitä tulee vain kiukkuiseksi? Se keskustelu ei enää koskaan muutu sellaiseksi kuin se ihan alussa oli, ei vaikka kuinka yrität sitä pakottaa.
 
vierailija

Yhteistyössä