Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vauvalla spekuloitiin, onko K lähdössä mukaan, kun gf oli bestiksensä instassa viestinyt lähtevänsä Italiaan tämän perässä. K oli tykännyt tuon bestiksen Italia-postauksesta, ja siitäkin kai hänen pääteltiin olevan lähdössä mukaan.
ois se aika
Minusta ainakin puhelut ja videopuhelut on toiveajattelua. Mistä heillä aikaa sellaisiin riittäisi, eikä Kn kielitaitokaan oo tarpeeksi hyvä. Viestejä varmasti silloin tällöin lähettelevät.
Kn gf on menossa ystävänsä luokse italiaan, kaverin instassa näkyy, myös k on tykännyt siitä postauksesta. Siitä tämä italianmatkaspekulaatio.
Minustakn Kn reaktio JOn postaukseen oli nimenomaan yllättynyt, mutta samalla huojentunut. En usko, että Bojan edes jaksaa olla nyt kovin sosiaalinen. Hänellä on kuitenkin laaja ystäväpiiri slovreniassa, joten tukea saa kotonakin yltä kyllin.
näkee sitten lähteekö gf yksin italiaan ja k sitten sloveniaan koska aika lyhyt reissu se italiaan ois jos k on seuraava keikka joskus 18 päivä muistaakseni :/
 
vierailija
No tää gf on kommentoinut bestiksensä Italian instakuvaan et tuun perässä ja w.valisa vastas ettei malta odottaa. Tästä alkoi spekulointi et ovatko yhdessä menossa italiaan vai meniskö K sloveniaan ja gf tuonne italiaan..
Huoh tää kyl menee jo stalkkerointiin. En syytä sua, mutta ihmetyttää keitä on nämä surulliset sielut, jotka seuraa jotain käärijän tyttöystävän kaveria igssä, vain raportoidakseen tällaista "juorua" johonki vauvapalstalle...
 
vierailija
Itselle sillä ei oo kyllä mitään väliä, jos käärijä jostain Italiasta itsensä löytää. Pieni loma paikassa, jossa sitä ei koko aikaa tunnisteta, tekee varmasti tosi hyvää!

Oon kyllä tosi pettynyt kanssashippajiin, jos tästä asiasta aletaan käärijää jotenkin syyllistämään. Sloveniassa tällä hetkellä aika rajut myrskyt päällä ettei sen puolesta kauheasti varmaan kannata sinne mennä. Kyllä se siellä ehtii käydä, kun alkaa keikka-aikataulut nyt kesän alta höllentyä ja painottua vain viikonloppuihin. Bojanilla on myös muuta tukiverkostoa paikan päällä (esim kämppis) sekä puhelimet on keksitty...

Mä pysyn laivassa ainakin JO suomikeikkoihin asti. Jos sen jälkeen näyttää, että mitään kiinnostavaa ei jostain syystä enää ole, niin alan luovuttamaan. Jos tarotkortteihin on kuitenkaan uskomista, ei nopeita luovutushaaveita kannata ainakaan vielä miettiä. Uskon, että moni nyt shippauksesta poistumisesta ilmoittava tulee tänne sillä sekunnilla kun saadaan nää kaks samaan maahan samaan aikaan söpöilee 😉
 
vierailija
Itselle sillä ei oo kyllä mitään väliä, jos käärijä jostain Italiasta itsensä löytää. Pieni loma paikassa, jossa sitä ei koko aikaa tunnisteta, tekee varmasti tosi hyvää!

Oon kyllä tosi pettynyt kanssashippajiin, jos tästä asiasta aletaan käärijää jotenkin syyllistämään. Sloveniassa tällä hetkellä aika rajut myrskyt päällä ettei sen puolesta kauheasti varmaan kannata sinne mennä. Kyllä se siellä ehtii käydä, kun alkaa keikka-aikataulut nyt kesän alta höllentyä ja painottua vain viikonloppuihin. Bojanilla on myös muuta tukiverkostoa paikan päällä (esim kämppis) sekä puhelimet on keksitty...

Mä pysyn laivassa ainakin JO suomikeikkoihin asti. Jos sen jälkeen näyttää, että mitään kiinnostavaa ei jostain syystä enää ole, niin alan luovuttamaan. Jos tarotkortteihin on kuitenkaan uskomista, ei nopeita luovutushaaveita kannata ainakaan vielä miettiä. Uskon, että moni nyt shippauksesta poistumisesta ilmoittava tulee tänne sillä sekunnilla kun saadaan nää kaks samaan maahan samaan aikaan söpöilee
samoi myrskyi on suomeenkin luvattu maanantaiksi toivotaan että tulee jotain selkoo :/

aksu
 
vierailija
Vauvalla spekuloitiin, onko K lähdössä mukaan, kun gf oli bestiksensä instassa viestinyt lähtevänsä Italiaan tämän perässä. K oli tykännyt tuon bestiksen Italia-postauksesta, ja siitäkin kai hänen pääteltiin olevan lähdössä mukaan.
Kyllähän K mukaan lähtee, ainahan ne kulkee yhdessä. Miksi tämä olisi poikkeus. Eniten minua nyt kiinnostaa Bojanin vointi, kaikki muu on sitten toisarvoista. B llä onneksi paljon läheisiä huolehtimassa.
 
vierailija
Itselle sillä ei oo kyllä mitään väliä, jos käärijä jostain Italiasta itsensä löytää. Pieni loma paikassa, jossa sitä ei koko aikaa tunnisteta, tekee varmasti tosi hyvää!

Oon kyllä tosi pettynyt kanssashippajiin, jos tästä asiasta aletaan käärijää jotenkin syyllistämään. Sloveniassa tällä hetkellä aika rajut myrskyt päällä ettei sen puolesta kauheasti varmaan kannata sinne mennä. Kyllä se siellä ehtii käydä, kun alkaa keikka-aikataulut nyt kesän alta höllentyä ja painottua vain viikonloppuihin. Bojanilla on myös muuta tukiverkostoa paikan päällä (esim kämppis) sekä puhelimet on keksitty...

Mä pysyn laivassa ainakin JO suomikeikkoihin asti. Jos sen jälkeen näyttää, että mitään kiinnostavaa ei jostain syystä enää ole, niin alan luovuttamaan. Jos tarotkortteihin on kuitenkaan uskomista, ei nopeita luovutushaaveita kannata ainakaan vielä miettiä. Uskon, että moni nyt shippauksesta poistumisesta ilmoittava tulee tänne sillä sekunnilla kun saadaan nää kaks samaan maahan samaan aikaan söpöilee
Ei ne kortit siinä kertoneet, että tilanne ei selkene nopeasti, vaan se on ihan kenen tahansa pääteltävissä asiasta. Kortit eivät sitä _kertoneet_. Korteilla siis ei ollut kyseisen tulkinnan esiin nousemisessa mitään osaa eikä arpaa.
Voi toki pakasta löytyä sellainen kortti, joka tilannetta ilmentää, mutta kortti ei tullut kertomaan, mikä tämä tilanne on.
 
vierailija
Peruuntunut keikkahan olisi ollut Sarajevossa, ei Sloveniassa, ei liittynyt tulviin ja possujuna Jo poikien brittikiertueen bussissa, kun joku kysyi
Kuka sen possujunan julkaisi? Olen edelleen sitä mieltä, että tauon tarkoituksena oli rauhoittaa Bojanin instaa, se taisi olla jo kiinni kun tuo video julkaistiin, tai ainakin kaikki kommentointimahdollisuudet sinne päin oli jo suljettu.
En aivan ymmärrä, millä lailla muiden laittamat julkaisut liittyvät B&K:n spekuloituun sometaukoon? Kun seurasi heitä Tavastia-viikonloppuna niin ei voi verrata nykyistä tilannetta sen lähellekään. Eli hiljennetty on menoa täysin siitä.
Lisäksi en näe tätä aihetta mitenkään relevanttina nyt, kun on huoli Bojanin voinnista, hän ei ole somessa enää ollenkaan. Miten tässä enää olisi syytä keskustella hänen sometauostaan Käärijän kanssa?
 
vierailija
Minun shippaukseni ei ole siitä kiinni, meneekö Jere Italiaan, Sloveniaan vai molempiin. Toki minulla on asian suhteen toiveita, ja erinäiset ruusuihin liittyvät toiveet ovat vain vahvistuneet, mutta ihmissuhteet ovat hyvin monimutkaisia ilman välimatkoja ja julkisuuttakin. Minulle shippaus liittyy enemmän siihen, millaisia asioita on jo tapahtunut ja olemassa. Joten olen kyllä tässä paatissa vaikka yksikseni sitten. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Näin unta... Ja herättyäni olisin toivonut sen olevan totta. En muista siitä paljoakaan. Unessa Nace oli kutsunut Jeren Sloveniaan. Haki tämän lentokentältä ja vei Bojanin ovelle. B ei unessa tiennyt J:n tulosta. Enempää en muista, mutta olipa jotenkin mieltä lämmittävä uni, vaikka siinä ei paljon mitään tapahtunutkaan. Tää on toinen kerta, kun nään tästä shipistä unta. 😅
 
vierailija
Minun shippaukseni ei ole siitä kiinni, meneekö Jere Italiaan, Sloveniaan vai molempiin. Toki minulla on asian suhteen toiveita, ja erinäiset ruusuihin liittyvät toiveet ovat vain vahvistuneet, mutta ihmissuhteet ovat hyvin monimutkaisia ilman välimatkoja ja julkisuuttakin. Minulle shippaus liittyy enemmän siihen, millaisia asioita on jo tapahtunut ja olemassa. Joten olen kyllä tässä paatissa vaikka yksikseni sitten.

- Joymuffin
Ajattelen samoin. Ihmettelen näitä erityisesti öisin esiin ryömiviä, jotka asettavat varsinkin K:lle jatkuvasti tavoitteita, ja loukkaantuvat (jo valmiiksi) Bojanin puolesta. Shippaus ei toimi niin.
 
vierailija
Näin unta... Ja herättyäni olisin toivonut sen olevan totta. En muista siitä paljoakaan. Unessa Nace oli kutsunut Jeren Sloveniaan. Haki tämän lentokentältä ja vei Bojanin ovelle. B ei unessa tiennyt J:n tulosta. Enempää en muista, mutta olipa jotenkin mieltä lämmittävä uni, vaikka siinä ei paljon mitään tapahtunutkaan. Tää on toinen kerta, kun nään tästä shipistä unta.
Kuulostaapa paljon ficiltä, jollaista olen pohtinut kirjoittavani seuraavaksi, mitä teit päässäni?! :D

Minä näin pitkää unta, missä luin Vauvalta ketjua, mutta en muista siitä oikein muuta.

- Joymuffin
 
vierailija
Sloveniaan matkustamista ei suositella tällä hetkellä kellekään tulvien vuoksi.
Se vaan, et jos K ois ollut sinne menossa, se ihan sata varmasti peruutuksen jälkeen mainitsis sen, ja ettei päässyt. Jos se siis yhtään tajuaa, miten paljon jengi odottaa sitä, että se menis sinne.
Se (ilmoitus) ei rikkoisi Bojanin tarvetta rauhaan, koska yhteistä aikaa, jota stalkata, ei syntyisi. Mutta se lopettaisi huhut siitä, että K ei välitä eikä vaivaudu.
 
vierailija
Se vaan, et jos K ois ollut sinne menossa, se ihan sata varmasti peruutuksen jälkeen mainitsis sen, ja ettei päässyt. Jos se siis yhtään tajuaa, miten paljon jengi odottaa sitä, että se menis sinne.
Se (ilmoitus) ei rikkoisi Bojanin tarvetta rauhaan, koska yhteistä aikaa, jota stalkata, ei syntyisi. Mutta se lopettaisi huhut siitä, että K ei välitä eikä vaivaudu.
Ei K ole velkaa sanoa mitään tällaista, vaikka jotain juoruja muka olisikin.
 
vierailija
Se vaan, et jos K ois ollut sinne menossa, se ihan sata varmasti peruutuksen jälkeen mainitsis sen, ja ettei päässyt. Jos se siis yhtään tajuaa, miten paljon jengi odottaa sitä, että se menis sinne.
Se (ilmoitus) ei rikkoisi Bojanin tarvetta rauhaan, koska yhteistä aikaa, jota stalkata, ei syntyisi. Mutta se lopettaisi huhut siitä, että K ei välitä eikä vaivaudu.
Ei välttämättä sanoisi mitään, ei se meille kuulu eikä hän ole velkaa kellekään.
 
vierailija
Että meinaan jos ei sano mitään -> ei ollut menossa (tällöin).
Oli menossa tai ei ollut menossa. Mitä väliä? Paljon enemmän välitän ja toivon, että pysyvät yhteyksissä ja ystävinä ainakin. Siitä tässä mun shippauksessa on kyse, ei siitä, että niiden pitäisi tehdä jotain, joka minua miellyttää eniten.

Ja ei, en toivo, että K menee Italiaan, mutta jos menee, niin toivottavasti saa levättyä rankan keikkaputken keskellä. Ja toivottavasti viestittelee B:lle. Mutta jos ei lepää eikä viesittele, niin ei se silti vaikuta tähän shippaukseen, koska kyse on oikeista ja elävistä ihmisistä, jotka tekevät päätöksiä omaksi parhaakseen, ei minun parhaakseni.
 

Yhteistyössä