Hurjia nuo tulvauutiset Sloveniasta. Luulen että se keikan peruuntuminen saattoi liittyä tuohon tilanteeseen. Onneksi Jokerit ovat kuitenkin kunnossa.
Minäkin olen jotenkin ollut herkillä tänä viikonloppuna. Itketti tuo tulva. Itketti se ihana fanin tekemä auringonkeltainen halailukuva. Itketti vanhat haastatteluvideot. Itketti myös se, että olisin halunnut tänään syventyä rauhassa ficceihin, mutta en saanut omaa rauhaa. Yritin patistaa puolisoa asioille tai käymään vaikka oluella, kun oli niin hieno ilmakin, mutta edes se ei onnistunut. Lähdin sitten itse pitkälle kävelylle ja välillä yritin lukea ficcejä puhelimesta läppärin, jota yleensä suosin, sijaan. Muissa fandomeissa olen huomannut audio-ficcejä, olisipa tässäkin. Helpottaisi huomattavasti.
Niin mistä me tiedetään, että JO ja läheiset kunnossa?
Tiedossa olevat faktat:
- Yhtäkkinen somehiljaisuus ruusujen välillä, joka kesti kuukauden päivät, heti Tavan jälkeen
- Bojanin tipassa olo
- Muutama kiva viittaus toisiinsa
- Bojanin poistuminen instasta
- Bojanin 'sairastuminen'
- Useiden JO-keikkojen peruutus
- Jeren 'itkee täysiä' ja sydämiä reaktio postiin, jonka mukaan JO levyttelee ensi viikolla
- Jere halaa Bojan-pulloa
- Sloveniassa ikävä tilanne tulvien takia, ei tiedetä miten JO:n porukka ja löheiset voivat
- Lisää keikkoja perutaan
Minun sydämeni ei kyllä saa rauhaa näillä eväillä. Voisin jopa uskoa, että yhteydet ruusujen välillä ovat viime viikkoina olleet varsin vähäiset. Olen ehkä nyt liian pessimisti.
En tahdo maalata piruja seinille. Suomen keikkoihin on enää kuukausi, ja toivon, että B saa palata Suomeen prinssinä, eikä valtaistuimeltaan heitettynä, niin minä?
Meillehän B on aina Balkanin prinssi, mutta tuskin se hänen sydäntään tässä kohtaa lämmittää.
Yleensä aina joku auttaa mut ylös tälläisten ajatusten jälkeen, vaikka vain uusi aamu...?