Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pakko kommentoida pikaisesti omat mietteet tosta B:n shippimatskun jakamisesta. Siinä oon samaa mieltä, että se piti alkujaan rauhoittaa B:n instan takia, mut miksi sitten juuri ennen deaktivoimista jakoi kielivideon, jos aiempi tarkoitus on ollut rauhoittaa? Mietin et voisko olla perimmäisenä ajatuksena twitterkansan huomion siirtäminen siihen? Eli että pienempi paha olis lopulta sit kuitenkin toi shippaaminen kuin se mille laukalle homma lähti, eli suoranaiseen vainoamiseen. En tiedä, tälläsiä keloja vaan. 🤷🏻‍

No, eipä se niin pikaisesti käynytkään. Kysymyksenäkin sopivasti AASI, jollaisen tässä ehkä itsestäni juuri tein. 😅
 
vierailija
Mullakin tää touhu on lähtenyt kesän aikana ihan lapasesta eikä loppua näy. Aina joku onnistuu heittämään sopivasti bensaa liekkeihin, joko meidän päätähdet itse tai sitten te.

Tuli muuten tuosta Coldplaysta mieleen, ot, että ootteko menossa keikalle -24? Nauratti kun siitä lipunmyyntihässäkästä uutisoitiin niin isolla äänellä monessa mediassa niin itse olin että yep, been there Olisivat vaan kysyneet suoraan puutarhureilta.

Ailakki
Itseasiassa olen. Ja siis nimenomaan kiitos kokemusten Jokereiden lipunmetsäsryksestä. En tiennytkään, että lipunmyynneissä saattaa olla jotain ennakkomyyntejö, mutta nyt otin selvää ja sain linkin pre saleen.
Sieltä onnistuin nappaamaan lipun.
Mutta se, että sain, oli silti sattumaa, moni kuvaili niin ihmeellisiä käänteitä, esim. eihän se jonotus myyntipaikallekaan missään jonotusjärjestyksessä mennyt!
Että ehkä isoin hyöty tosta oli se, että olin ostamassa silloin kun tarjontaa oli eniten (se kolme keikkaa. En itse lisäkeikkojen julkaisua tosin huomannut)
 
vierailija
Ketkäs kaikki tästä ketjusta ois menossa sinne the Pikkujouluihin? Mulle on nyt alkanut kertyä fomoa siihen liittyen, kun molemmilla palstoilla vaikuttaa tosi moni olevan menossa sinne, ja nyt alkanut itseäkin kiinnostaa, vaikka sinne pitää sitten erikseen matkustaa ja yöpyäkin. Mutta ois myös kiva treffata siellä muita puutarhureita/laivamatkustajia.

-ruusuristeilijä
 
vierailija
vierailija
Nopeasti huikkaan tänne väliin, että tulossa myös Logomoon niin JO kuin pikkujoulut!

Mä olen tänään larpannut normaalia ihmistä ja palsta jäänyt kokonaan, otan yöllä kiinni missä mennään, koska olen ihan just lähdössä keikalle! Ei mikään tunnettu esiintyjä, mutta tässä lähialueilla ihan porukkaa vetävä kokoonpano. Mä en ole käynyt keikoilla ikuisuuksiin ja fiilis on jo nyt katossa (pari GT alle saattaa vaikuttaa asiaan).

Mutta ihan käsittämätöntä kuinka ”kaikki muistuttaa hänestä” eli tässä tapauksessa heistä. En tosiaan ole ehtinyt puhelinta tiirailemaan, mutta väitän pohtineeni niin Bn kuin Jn asioita vähän väliä kun joku juttu taas muistutti.

Enid (aasi)
 
vierailija
Mun shippaus ja tilanteen seuraaminen on viimeisten ehkä kolmen tai neljän viikon aikana rauhoittunut kovasti. Työt on alkaneet ja muu elämä alkaa taas voittaa ja viedä aikaa. On ihan tyytyväinen, mutta vähän haikeakin olo. Niin erityinen ja erikoinen kevät ja kesä on ollut. Luen viestejä, mutta en enää juuri kirjoittele. En enää etsi videoita, katson vain jos jossain tulee ”itsestään” vastaan. Pojat on mielessäni yhä vähemmän, mutta silloin kun ovat, herättävät edelleen lämpöisiä ja kuumiakin ajatuksia 🥰

Haikea olo tulee vähän siitäkin, että luulen, että olin ensimmäinen, joka aikoinaan Pasin ja Janin puutarhaketjussa heitti ilmoille ajatuksen, että olisi hienoa joskus tavata puutarhureiden kesken vaikka piknikillä, vaikka kukaan ei siinä vaiheessa ollut vielä valmis rohkaistumaan siihen, en olisi ollut itsekään. Tuntui vain jo silloin siltä, että nyt on samalla taajuudella värähteleviä ihmisiä linjoilla. Nyt en itse ole tulossa pikkujouluihin enkä keikoille, enkä edes sähköpostilistalle. Käyn täällä varmaan välillä lukemassa, missä mennään, ja syöksyn tänne taatusti heti, jos instassa alkaa näkyä merkkejä poikien lähestymisestä.

Oon jo pari kertaa kevään ja kesän aikana jättänyt hyvästit puurtarhureille, joten en tällä kertaa enää tee sitä 🤣 Mutta jotenkin tämä oma tilanne ja haikeus halusi tulla ilmoille. Oonkohan mä sitten sellainen, joka hyppää jossain satamassa välillä kyytiin ja juo yhden drinkin ja nauttii hetken elämästään ennen seuraavaan satamaan jäämistä?

Ihanaa, matkaa kaikille, missä kohdassa purjehdittekin ❤

t. se pariterapeutti
 
vierailija
No silti, jos on haluttu vähentää shippausta, miksi tässä vaiheessa postata kielivideo, possujuna, video jossa mainitaan Käärijä-"draama" sekä tykätä bändin tunnuksilla jostain shippaus-TikTokista.
Siis hetkinen, mikä possujuna nyt on tullut?
Ja mun mielestä kielivideo oli just sitä kokeilemista, että mihin tilanne menee uudella yrittämällä?
Lisäksi joku antoi sen julkaisulle K:n puolelta mielestäni tosi herttaisen syyn, että koitti piristää ystäväänsä, siis joo, voi tehdä (ja oletan, että tekikin) sen yksityisesti, mutta en tiedä, joka tapauksessa mä ostin sen selityksen - jolloin ajattelin, että Bojan vain kiitti re-postaamalla sen myös.
Ja ehkä oli valmis katsomaan, tuleeko hirveästi shippaushöpötystä. Tosin storyjahan ei voinut hänelle edes komnentoida.
Käärijä-draaman mainitseminen oli minusta tosi pientä, eli ei niin iiihqua, että kaikki siitä sekoaisivat.
 
vierailija
Mun shippaus ja tilanteen seuraaminen on viimeisten ehkä kolmen tai neljän viikon aikana rauhoittunut kovasti. Työt on alkaneet ja muu elämä alkaa taas voittaa ja viedä aikaa. On ihan tyytyväinen, mutta vähän haikeakin olo. Niin erityinen ja erikoinen kevät ja kesä on ollut. Luen viestejä, mutta en enää juuri kirjoittele. En enää etsi videoita, katson vain jos jossain tulee ”itsestään” vastaan. Pojat on mielessäni yhä vähemmän, mutta silloin kun ovat, herättävät edelleen lämpöisiä ja kuumiakin ajatuksia

Haikea olo tulee vähän siitäkin, että luulen, että olin ensimmäinen, joka aikoinaan Pasin ja Janin puutarhaketjussa heitti ilmoille ajatuksen, että olisi hienoa joskus tavata puutarhureiden kesken vaikka piknikillä, vaikka kukaan ei siinä vaiheessa ollut vielä valmis rohkaistumaan siihen, en olisi ollut itsekään. Tuntui vain jo silloin siltä, että nyt on samalla taajuudella värähteleviä ihmisiä linjoilla. Nyt en itse ole tulossa pikkujouluihin enkä keikoille, enkä edes sähköpostilistalle. Käyn täällä varmaan välillä lukemassa, missä mennään, ja syöksyn tänne taatusti heti, jos instassa alkaa näkyä merkkejä poikien lähestymisestä.

Oon jo pari kertaa kevään ja kesän aikana jättänyt hyvästit puurtarhureille, joten en tällä kertaa enää tee sitä Mutta jotenkin tämä oma tilanne ja haikeus halusi tulla ilmoille. Oonkohan mä sitten sellainen, joka hyppää jossain satamassa välillä kyytiin ja juo yhden drinkin ja nauttii hetken elämästään ennen seuraavaan satamaan jäämistä?

Ihanaa, matkaa kaikille, missä kohdassa purjehdittekin

t. se pariterapeutti
Miks mulle tuli haikea olo tästä. 🥹 Ehkä se, että vaikka vielä onkin kesää jäljellä niin silti jo haistaa viilenevän syysiltojen tuulet liian lähellä. Ja että tämä kesäromanssintai mikä ikinä olikin on väistämättä ohi. Toki eihän tässä tiedä vaikka mitä takkatulivideoita saadaan katsottavaksi syksyn mittaan (manifestoi 🙏)! ☺

Silti olen iloinen, että olet saanut normielämästö kiinni pariterapeutti, ehkä se antaa toivoa meille muillekin. 🤗

Enidille oikein hauskaa iltaa ja hyvää keikkaa!! 💅🏻👏👌

Ailakki
 
Mun shippaus ja tilanteen seuraaminen on viimeisten ehkä kolmen tai neljän viikon aikana rauhoittunut kovasti. Työt on alkaneet ja muu elämä alkaa taas voittaa ja viedä aikaa. On ihan tyytyväinen, mutta vähän haikeakin olo. Niin erityinen ja erikoinen kevät ja kesä on ollut. Luen viestejä, mutta en enää juuri kirjoittele. En enää etsi videoita, katson vain jos jossain tulee ”itsestään” vastaan. Pojat on mielessäni yhä vähemmän, mutta silloin kun ovat, herättävät edelleen lämpöisiä ja kuumiakin ajatuksia

Haikea olo tulee vähän siitäkin, että luulen, että olin ensimmäinen, joka aikoinaan Pasin ja Janin puutarhaketjussa heitti ilmoille ajatuksen, että olisi hienoa joskus tavata puutarhureiden kesken vaikka piknikillä, vaikka kukaan ei siinä vaiheessa ollut vielä valmis rohkaistumaan siihen, en olisi ollut itsekään. Tuntui vain jo silloin siltä, että nyt on samalla taajuudella värähteleviä ihmisiä linjoilla. Nyt en itse ole tulossa pikkujouluihin enkä keikoille, enkä edes sähköpostilistalle. Käyn täällä varmaan välillä lukemassa, missä mennään, ja syöksyn tänne taatusti heti, jos instassa alkaa näkyä merkkejä poikien lähestymisestä.

Oon jo pari kertaa kevään ja kesän aikana jättänyt hyvästit puurtarhureille, joten en tällä kertaa enää tee sitä Mutta jotenkin tämä oma tilanne ja haikeus halusi tulla ilmoille. Oonkohan mä sitten sellainen, joka hyppää jossain satamassa välillä kyytiin ja juo yhden drinkin ja nauttii hetken elämästään ennen seuraavaan satamaan jäämistä?

Ihanaa, matkaa kaikille, missä kohdassa purjehdittekin

t. se pariterapeutti
Kiitos ja ihanaa kun kirjoitit pariterapeutti! Tuli heti kodikas olo ☺ Ja kohtakos ne värikkäät syysperennat jo puhkeavat kukkaan 🌼 Nostalginen ja haikea olo tosiaan, voi niitä aikoja ja sitä paloa mikä meitä vei keväthetkessä 🥹

Minullakin on ollut taukoja täältä ja shippi muuttanut muotoaan. Välillä satamissa on ollut puuhaa, ja toisinaan olen kahlannut laivan perässä. Nyt viimeaikoina tämä laivareissu on palautunut minua ennen kaikkea itseeni, että mitä tästä kaikesta voisin ymmärtää, mitä tarvitsen ja haluan, toivon. Ja että minkälaiset kaikenlaiset asiat voisivat tuoda hyvää energiaa ja syviä hyviä virtauksia omaan elämään ✨

Tulee mieleeni Tarot kuu ja aurinko kortit. Että vaikka jäisi laivasta pois ja elämä jatkuu, niin tämä on kuitenkin ollut jotain niin spesiaalia, syvältä intuitiivisesti koskettavaa. Jotain sellaista kaunista, mihin voi aina palata ja pieniä hetkiä kokea uudelleen sitä jaettua riemua, onnen tärinää ja flowta, kuin silloin Tavan yönä. Että tämän voi jättää elämään itsessä ja vaikuttamaan omiin kartastoihin, vaikka ei olisikaan enää laivan kyydissä matkaa tekemässä 💚
 
vierailija
Minäkin seurailen tiiviisti tätä keskustelua, mutta harvoin kommentoin. En ehkä oikein osaa pukea sanoiksi kaikkea mitä koen tämän myötä. Kiitokset kaikille jotka täällä matkaavat yhdessä. Jatkoa odotellen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Lilja, sait jonkun padon aukenemaan viestilläsi ja itken täällä nyt melkein yhtä hysteerisesti ja katarttisesti kuin silloin, kun luin että Bojan on Suomessa (minkä tiesin kyllä sisälläni jo yöllä). En todellakaan koskaan ole enää sama ihminen kuin ennen tätä, enkä ikinä tule tätä katumaan enkä edes ihmettelemään, on tää ollut niin outo suloinen väkevä hysteerinen tapahtuma- ja tunnekimppu ja toiminut oman sisimmän syvyyksien peilinä ja elävöittäjänä. Nyt just on vaan iso kiitos kaikesta ❤

pt
 
vierailija
Ihana Kääryle tuolloin vielä mietti haluaakohan Jokerit olla hänen ystäviään. Eipä tiennyt, että B oli jo

Kerrothan sitten raporttia <3
Oho, miten tuonne ylös tuli edellisestä viestin pätkästä osa. Tarkoitus oli linkittää tämä:


Ja tuumata, että ihana Jere tuolloin vielä pohti haluavatkohan Jokerit olla ystäviään, vaikka B oli jo syvästi ihastunut 🥰
 
Lilja, sait jonkun padon aukenemaan viestilläsi ja itken täällä nyt melkein yhtä hysteerisesti ja katarttisesti kuin silloin, kun luin että Bojan on Suomessa (minkä tiesin kyllä sisälläni jo yöllä). En todellakaan koskaan ole enää sama ihminen kuin ennen tätä, enkä ikinä tule tätä katumaan enkä edes ihmettelemään, on tää ollut niin outo suloinen väkevä hysteerinen tapahtuma- ja tunnekimppu ja toiminut oman sisimmän syvyyksien peilinä ja elävöittäjänä. Nyt just on vaan iso kiitos kaikesta

pt
Ihanan kauniisti sanoitettu, minuakin alkoi itkettää!

Sytytin juuri kynttilöitä ja istun viinilasin kanssa hetken puutarhassa. Kohta syttyvät valoketjut kaikkialla rönsyilevään villiviiniin. Tämäkin hetki on kaunis! Ihan voi melkein kuulla laivan hyrinää (tai ehkä se on pyykinpesukone, joka kohta jo piippaa..)

Elämä on ihmeellistä, ja tässä hetkessä voi melkein tuntea meidän jaetun matrixin värähtelyt 💚 Carpe Diem! Elämälle ✨
 
vierailija
Kiitos ja ihanaa kun kirjoitit pariterapeutti! Tuli heti kodikas olo Ja kohtakos ne värikkäät syysperennat jo puhkeavat kukkaan Nostalginen ja haikea olo tosiaan, voi niitä aikoja ja sitä paloa mikä meitä vei keväthetkessä 🥹

Minullakin on ollut taukoja täältä ja shippi muuttanut muotoaan. Välillä satamissa on ollut puuhaa, ja toisinaan olen kahlannut laivan perässä. Nyt viimeaikoina tämä laivareissu on palautunut minua ennen kaikkea itseeni, että mitä tästä kaikesta voisin ymmärtää, mitä tarvitsen ja haluan, toivon. Ja että minkälaiset kaikenlaiset asiat voisivat tuoda hyvää energiaa ja syviä hyviä virtauksia omaan elämään

Tulee mieleeni Tarot kuu ja aurinko kortit. Että vaikka jäisi laivasta pois ja elämä jatkuu, niin tämä on kuitenkin ollut jotain niin spesiaalia, syvältä intuitiivisesti koskettavaa. Jotain sellaista kaunista, mihin voi aina palata ja pieniä hetkiä kokea uudelleen sitä jaettua riemua, onnen tärinää ja flowta, kuin silloin Tavan yönä. Että tämän voi jättää elämään itsessä ja vaikuttamaan omiin kartastoihin, vaikka ei olisikaan enää laivan kyydissä matkaa tekemässä
En tiedä mitkä taivaankappaleet on taas siinä asennossa, että tänään herkistää vähän kaikki, myös tämä Liljan teksti ja samoin tuo Kärtsän video, kun pohtii mitähän ne balkanin ruusut hänestä on mieltä. 🥲🥰

Suloisenhaikeaa tämä kaikki. Odotan niin paljon K&B yhteistä sisältöä siis että olisivat samassa maassa, samassa paikassa ja mieluusti samalla neliösentillä toisistaan. Kova ikävä heitä yhdessä! 🥹
 
vierailija
Hurjia nuo tulvauutiset Sloveniasta. Luulen että se keikan peruuntuminen saattoi liittyä tuohon tilanteeseen. Onneksi Jokerit ovat kuitenkin kunnossa.

Minäkin olen jotenkin ollut herkillä tänä viikonloppuna. Itketti tuo tulva. Itketti se ihana fanin tekemä auringonkeltainen halailukuva. Itketti vanhat haastatteluvideot. Itketti myös se, että olisin halunnut tänään syventyä rauhassa ficceihin, mutta en saanut omaa rauhaa. Yritin patistaa puolisoa asioille tai käymään vaikka oluella, kun oli niin hieno ilmakin, mutta edes se ei onnistunut. :D Lähdin sitten itse pitkälle kävelylle ja välillä yritin lukea ficcejä puhelimesta läppärin, jota yleensä suosin, sijaan. Muissa fandomeissa olen huomannut audio-ficcejä, olisipa tässäkin. Helpottaisi huomattavasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺

Yhteistyössä