Symppaus sinulle, kohtalotoveri. Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö täälläkin ja suoraan sanoen tämä shippi ei ole ollut oikein hyväksi itselleni ahd. näkökulmasta, mutta muuten antanut niin valtavasti että en halua pois ja olen liian koukussa... Mulla itse asiassa se 9.6. pamautti aika rauhallisena pitkään olleen ahdistuksen saman tien täyteen höyryyn ja olin aivan totaalisen sekaisin koko sen kesäkuun. Ihan kokoaikainen hälytystila elimistössä päällä ja hirveät fyysiset oireet, pahoinvointia jne. Joskus mietin onko tämä jo enemmän paniikkihäiriötä, ja tuli taas mieleen tuosta B:n tilanteesta. Olin töissä koko ajan kuitenkin, joten symppaan myös tästä näkökulmasta B:tä tosi paljon, hän vielä massiivisen yleisön edessä, tekee niin pahaa.
Tiedän että voisin paremmin jos vieroittaisin itseni shipistä ja fanituksesta, mutta samaan aikaan se on niin tärkeä osa elämää syistä joita en nyt avaa kun en halua kirjoittaa tunnistettavasti. Olen kyllä harrastanut tuota sun taktiikkaa ja kuvitellut kaksikon johonkin mahdollisimman ihanaan tilanteeseen ja rauhoittanut sillä itseäni. Aina vaan ei toimi, tämä menee jotenkin niin syvälle ja kiihdyttää kroppaa vaan entisestään. Unet jäivät myös sinne kesäkuuhun, siitä saakka ollut tosi levottomat yöt. Kuulostaa karulta kun näin kirjoittaa eikä kauhean terveeltä. Elin pitkään (melkein koko korona-ajan) niin että välttelin jopa musiikkia koska tunnetilat laukaisee helposti ahdistuksen mutta se on niin puolittaista elämää sekin. On ollut menoa ja melkoista tasapainoilua tämän laivan kyydissä valtavine tunnelatauksineen.
Tsemppiä sinulle, tiedän hyvin millaista tämä on vaikka jokaisella toki omat ilmenemismuodot enkö enempää tiedä tilanteestasi aivan ihana rauhoituskeino sinulla, se hellii omaakin mieltä