Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joskus ne vaan on. Omalla kohdallani tarot lukija ulkomaanreissulla ollessa sanoi että minulla on häikkää ”naisten alueella”. Ja siitä vähän ajan päästä alavatsakipujen syiksi selvisi munasarja kysta.
Alan tästä lähtien käyttää nimimerkkiä Tarot - baby, viitaten tohon miten olen harrastelija tasolla. Olen myös muuten sama tyyppi joka on täällä että vauvalla kommentoinu käyneensä Kärtsärin keikoilla jo 2019 lähtien.
Pakko kysäistä tähän, että oireiliko kysta jotenkin ennen diagnoosia? Meinaan jos oireili, niin uskon, että selvänäkijöillä on kyky löytää se tieto sinun mielestäsi luentaa tehdessään. Että olet ajatellut alavatsaasi.
Itselläni on useita sellaisia kokemuksia, että selvänäkijö tietää sellaista, mitä hän ei oikeasti voi minusta tietää.
t. kriittinen
 
vierailija
Siis jos kirjoitat viestin vaikka kommenttiin, joka on viisi sivua aiempana, kuin missä ketjun loppupää menee, niin kommenttisi ei ilmesty hassuun paikkaan?
Mulla se kommentti tulee muka sinne 5 sivua takana olevalle sivulle jotenkin sen viestin jälkeen, mitä lainaten kommentoin.
Kun päivitän sivun, se poistuu siitä väärältä sivulta.
Toinen harmi tosiaan on toi hemmetin evästeiden kysely joka välissä.
Mulla on se nyt sekä läppärillä että kännyllä. Mulla on vpn päällä, en tiedä, jos se liittyy siihen. Aiemmin en pitänyt vpn:ää aina päällä.
Mutta se viestiketjun sekoilu kun lainaa vanhaa viestiä mulla on ollut täällä ongelmana jo ennen shippiä. Ei ole tullut kyllä siis juuri yhtään täällä oltuakaan (mm. juuri siksi).
Eikö teillä muilla ole muka sitäkään ongelmaa?
Kannattaa päivittää selain, voi liittyä siihenkin.
 
vierailija
Siis jos kirjoitat viestin vaikka kommenttiin, joka on viisi sivua aiempana, kuin missä ketjun loppupää menee, niin kommenttisi ei ilmesty hassuun paikkaan?
Mulla se kommentti tulee muka sinne 5 sivua takana olevalle sivulle jotenkin sen viestin jälkeen, mitä lainaten kommentoin.
Kun päivitän sivun, se poistuu siitä väärältä sivulta.
Toinen harmi tosiaan on toi hemmetin evästeiden kysely joka välissä.
Mulla on se nyt sekä läppärillä että kännyllä. Mulla on vpn päällä, en tiedä, jos se liittyy siihen. Aiemmin en pitänyt vpn:ää aina päällä.
Mutta se viestiketjun sekoilu kun lainaa vanhaa viestiä mulla on ollut täällä ongelmana jo ennen shippiä. Ei ole tullut kyllä siis juuri yhtään täällä oltuakaan (mm. juuri siksi).
Eikö teillä muilla ole muka sitäkään ongelmaa?
On tätä samaa. Välillä poistui pitkäksi aikaa evästeiden kysely, mutta nyt on taas palannut. Ei oo vpn päällä ja puhelimella operoin.
 
vierailija
Pakko kysäistä tähän, että oireiliko kysta jotenkin ennen diagnoosia? Meinaan jos oireili, niin uskon, että selvänäkijöillä on kyky löytää se tieto sinun mielestäsi luentaa tehdessään. Että olet ajatellut alavatsaasi.
Itselläni on useita sellaisia kokemuksia, että selvänäkijö tietää sellaista, mitä hän ei oikeasti voi minusta tietää.
t. kriittinen
Tarot lukijat ei ole selvänäkijöitä. Minä en todellakaan mikää selvänäkijä 😅 ja oireili joo mutta en sanonu siitä mitään kyseiselle mummulle vaan se oli mun puolelta vitsillä tehty yleisluenta.
- Tarot baby
 
vierailija
Ensimmäinen B-aiheinen uni nähty. 😄 JO oli keikkakiertueella ja olivat jostain kumman syystä kotimajoituksissa. B sattui majoittumaan paikassa, jossa asuin (ei oma kotini, vaan iso maalaistalo, jossa asui paljon muitakin ihmisiä). Voi miten sympaattinen, kohtelias, maanläheinen ja ihana hän oli. ❤ Kun koitti aika jatkaa matkaa pidimme toisiamme kiinni käsistä ja kiittelimme kilvan tästä lyhyestä kohtaamisesta. Tuli niin sisarillinen ja suojeleva olo häntä kohtaan (vaikka iältäni voisin olla hänen äitinsä). Miten ihana olikaan herätä tähän päivään, kun sydämessä oli niin paljon lämpöä ihanan prinssin tapaamisesta. Ja kyllä, olen ihan AASI, kun liikutun ja ilahduin unesta näin paljon. 😂
 
vierailija
Ensimmäinen B-aiheinen uni nähty. JO oli keikkakiertueella ja olivat jostain kumman syystä kotimajoituksissa. B sattui majoittumaan paikassa, jossa asuin (ei oma kotini, vaan iso maalaistalo, jossa asui paljon muitakin ihmisiä). Voi miten sympaattinen, kohtelias, maanläheinen ja ihana hän oli. Kun koitti aika jatkaa matkaa pidimme toisiamme kiinni käsistä ja kiittelimme kilvan tästä lyhyestä kohtaamisesta. Tuli niin sisarillinen ja suojeleva olo häntä kohtaan (vaikka iältäni voisin olla hänen äitinsä). Miten ihana olikaan herätä tähän päivään, kun sydämessä oli niin paljon lämpöä ihanan prinssin tapaamisesta. Ja kyllä, olen ihan AASI, kun liikutun ja ilahduin unesta näin paljon.
Kateus iskee, kun itse en ole onnistunut näkemään yhden yhtä shippaukseen liittyvää unta. Minkähänlaista meditaatiota sitä täytyisi illalla harjoittaa, jotta siinä onnistuisi 🤔😄?
Katrina
 
Ensimmäinen B-aiheinen uni nähty. JO oli keikkakiertueella ja olivat jostain kumman syystä kotimajoituksissa. B sattui majoittumaan paikassa, jossa asuin (ei oma kotini, vaan iso maalaistalo, jossa asui paljon muitakin ihmisiä). Voi miten sympaattinen, kohtelias, maanläheinen ja ihana hän oli. Kun koitti aika jatkaa matkaa pidimme toisiamme kiinni käsistä ja kiittelimme kilvan tästä lyhyestä kohtaamisesta. Tuli niin sisarillinen ja suojeleva olo häntä kohtaan (vaikka iältäni voisin olla hänen äitinsä). Miten ihana olikaan herätä tähän päivään, kun sydämessä oli niin paljon lämpöä ihanan prinssin tapaamisesta. Ja kyllä, olen ihan AASI, kun liikutun ja ilahduin unesta näin paljon.
Oho, mäkin näin viime yönä ensimmäistä kertaa ikinä Bojanista unta - ja samalla ekaa kertaa pitkään aikaan ylipäätään unia. Jokin universumissa/matrixissa liikahti ja unien katoaminen loppui? 🥲✨️
Munkin unessa oli matka. Olin matkustamassa Bojanin kanssa junalla Suomesta johonkin etelään/ itäiseen Eurooppaan (ehkä Tšekki, Puola, Slovakia, tai joku reilikierros). Meillä oli jotenkin massiivisesti rinkkoja mukana. Muistan fanirannekorut ja sen että Bojan hymyili ja nauroi onnellisena ja että juna oli sellanen vanhanaikanen josta oli ikkunaluukku auki ja vaalea verho heilui tuulessa.
Pitää selittää että mulla on omaan paniikki/ahdistushäiriöön liittyvä muisto samanlaisesta junavaunusta. Sain aikanaan muinoin yhen ensimmäisiä pahoja paniikkikohtauksia pitkän junamatkan ekalla etapilla uudenaikasessa täpötäydessä ic-junassa. Muistan vaan etten oikein enää tuntenu kehoani ja tunsin sataprosenttisesti että nyt olen kuolemassa hetkenä minä hyvänsä ja sairaalaan olisi jo kiire. En muista miten sain vaihdettua junaa, mutta se seuraava oli just tuollainen vanhanaikainen vaunu, jossa oli rauhallinen tunnelma, ikkuna auki, auringonvaloa ja happea, tuntui etten ehkä kuolekaan ja oon matkalla onneksi turvaan.
🐶🩷
 
vierailija
Oho, mäkin näin viime yönä ensimmäistä kertaa ikinä Bojanista unta - ja samalla ekaa kertaa pitkään aikaan ylipäätään unia. Jokin universumissa/matrixissa liikahti ja unien katoaminen loppui? 🥲✨️
Munkin unessa oli matka. Olin matkustamassa Bojanin kanssa junalla Suomesta johonkin etelään/ itäiseen Eurooppaan (ehkä Tšekki, Puola, Slovakia, tai joku reilikierros). Meillä oli jotenkin massiivisesti rinkkoja mukana. Muistan fanirannekorut ja sen että Bojan hymyili ja nauroi onnellisena ja että juna oli sellanen vanhanaikanen josta oli ikkunaluukku auki ja vaalea verho heilui tuulessa.
Pitää selittää että mulla on omaan paniikki/ahdistushäiriöön liittyvä muisto samanlaisesta junavaunusta. Sain aikanaan muinoin yhen ensimmäisiä pahoja paniikkikohtauksia pitkän junamatkan ekalla etapilla uudenaikasessa täpötäydessä ic-junassa. Muistan vaan etten oikein enää tuntenu kehoani ja tunsin sataprosenttisesti että nyt olen kuolemassa hetkenä minä hyvänsä ja sairaalaan olisi jo kiire. En muista miten sain vaihdettua junaa, mutta se seuraava oli just tuollainen vanhanaikainen vaunu, jossa oli rauhallinen tunnelma, ikkuna auki, auringonvaloa ja happea, tuntui etten ehkä kuolekaan ja oon matkalla onneksi turvaan.
Melkoinen symboliikka tuossa unessa siis huomioiden Bojanin nykytilanteen!

Yritän muuten tänään tehdä jotain energiajuttuja poikien kanssa, jos ehdin.

-energiamamma
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Se koivun alla oleilu oli liikkis. Ehkä siksikin kosketti itseäni, että omissa shippikuvitelmissani olen liittänyt suomalaiseen maalaisromantiikkakuvastoon -koivu, auringonlasku, tyyni järvi - Käärijän suuteloimaan Bojanin kanssa kuin Ansan ja Taunon ikään. Kuvasto on muodostunut itselleni tärkeäksi, sillä olen sen avulla rauhoittanut itseni uneen (yleistynyt ahdistuneisuushäiriö) monena iltana.

Ei siitä sen enempää ja nimimerkittä tällä kertaa. Tämä shippi on antanut mulle paljon ja olen näille kahdelle ikuisesti kiitollinen, johtaa polkunsa sitten minne tahansa
Symppaus sinulle, kohtalotoveri. ❤ Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö täälläkin ja suoraan sanoen tämä shippi ei ole ollut oikein hyväksi itselleni ahd. näkökulmasta, mutta muuten antanut niin valtavasti että en halua pois ja olen liian koukussa... Mulla itse asiassa se 9.6. pamautti aika rauhallisena pitkään olleen ahdistuksen saman tien täyteen höyryyn ja olin aivan totaalisen sekaisin koko sen kesäkuun. Ihan kokoaikainen hälytystila elimistössä päällä ja hirveät fyysiset oireet, pahoinvointia jne. Joskus mietin onko tämä jo enemmän paniikkihäiriötä, ja tuli taas mieleen tuosta B:n tilanteesta. Olin töissä koko ajan kuitenkin, joten symppaan myös tästä näkökulmasta B:tä tosi paljon, hän vielä massiivisen yleisön edessä, tekee niin pahaa.

Tiedän että voisin paremmin jos vieroittaisin itseni shipistä ja fanituksesta, mutta samaan aikaan se on niin tärkeä osa elämää syistä joita en nyt avaa kun en halua kirjoittaa tunnistettavasti. Olen kyllä harrastanut tuota sun taktiikkaa ja kuvitellut kaksikon johonkin mahdollisimman ihanaan tilanteeseen ja rauhoittanut sillä itseäni. Aina vaan ei toimi, tämä menee jotenkin niin syvälle ja kiihdyttää kroppaa vaan entisestään. Unet jäivät myös sinne kesäkuuhun, siitä saakka ollut tosi levottomat yöt. Kuulostaa karulta kun näin kirjoittaa eikä kauhean terveeltä. Elin pitkään (melkein koko korona-ajan) niin että välttelin jopa musiikkia koska tunnetilat laukaisee helposti ahdistuksen mutta se on niin puolittaista elämää sekin. On ollut menoa ja melkoista tasapainoilua tämän laivan kyydissä valtavine tunnelatauksineen.

Tsemppiä sinulle, tiedän hyvin millaista tämä on vaikka jokaisella toki omat ilmenemismuodot enkö enempää tiedä tilanteestasi ❤ aivan ihana rauhoituskeino sinulla, se hellii omaakin mieltä 💙💚
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Oho, mäkin näin viime yönä ensimmäistä kertaa ikinä Bojanista unta - ja samalla ekaa kertaa pitkään aikaan ylipäätään unia. Jokin universumissa/matrixissa liikahti ja unien katoaminen loppui? 🥲✨️
Munkin unessa oli matka. Olin matkustamassa Bojanin kanssa junalla Suomesta johonkin etelään/ itäiseen Eurooppaan (ehkä Tšekki, Puola, Slovakia, tai joku reilikierros). Meillä oli jotenkin massiivisesti rinkkoja mukana. Muistan fanirannekorut ja sen että Bojan hymyili ja nauroi onnellisena ja että juna oli sellanen vanhanaikanen josta oli ikkunaluukku auki ja vaalea verho heilui tuulessa.
Pitää selittää että mulla on omaan paniikki/ahdistushäiriöön liittyvä muisto samanlaisesta junavaunusta. Sain aikanaan muinoin yhen ensimmäisiä pahoja paniikkikohtauksia pitkän junamatkan ekalla etapilla uudenaikasessa täpötäydessä ic-junassa. Muistan vaan etten oikein enää tuntenu kehoani ja tunsin sataprosenttisesti että nyt olen kuolemassa hetkenä minä hyvänsä ja sairaalaan olisi jo kiire. En muista miten sain vaihdettua junaa, mutta se seuraava oli just tuollainen vanhanaikainen vaunu, jossa oli rauhallinen tunnelma, ikkuna auki, auringonvaloa ja happea, tuntui etten ehkä kuolekaan ja oon matkalla onneksi turvaan.
🩷
Minäkään en näe koskaan unia tai ainakaan en muista niistä mitään. 😮 Jotain erityistä tapahtui, että näin ja muistan tämän unen, ja etenkin tunnen sen edelleen. ❤

Uusikuu 🌚 oli tämä ensimmäinen uneksija. Unohdin taas allekirjoittaa…
 
Symppaus sinulle, kohtalotoveri. Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö täälläkin ja suoraan sanoen tämä shippi ei ole ollut oikein hyväksi itselleni ahd. näkökulmasta, mutta muuten antanut niin valtavasti että en halua pois ja olen liian koukussa... Mulla itse asiassa se 9.6. pamautti aika rauhallisena pitkään olleen ahdistuksen saman tien täyteen höyryyn ja olin aivan totaalisen sekaisin koko sen kesäkuun. Ihan kokoaikainen hälytystila elimistössä päällä ja hirveät fyysiset oireet, pahoinvointia jne. Joskus mietin onko tämä jo enemmän paniikkihäiriötä, ja tuli taas mieleen tuosta B:n tilanteesta. Olin töissä koko ajan kuitenkin, joten symppaan myös tästä näkökulmasta B:tä tosi paljon, hän vielä massiivisen yleisön edessä, tekee niin pahaa.

Tiedän että voisin paremmin jos vieroittaisin itseni shipistä ja fanituksesta, mutta samaan aikaan se on niin tärkeä osa elämää syistä joita en nyt avaa kun en halua kirjoittaa tunnistettavasti. Olen kyllä harrastanut tuota sun taktiikkaa ja kuvitellut kaksikon johonkin mahdollisimman ihanaan tilanteeseen ja rauhoittanut sillä itseäni. Aina vaan ei toimi, tämä menee jotenkin niin syvälle ja kiihdyttää kroppaa vaan entisestään. Unet jäivät myös sinne kesäkuuhun, siitä saakka ollut tosi levottomat yöt. Kuulostaa karulta kun näin kirjoittaa eikä kauhean terveeltä. Elin pitkään (melkein koko korona-ajan) niin että välttelin jopa musiikkia koska tunnetilat laukaisee helposti ahdistuksen mutta se on niin puolittaista elämää sekin. On ollut menoa ja melkoista tasapainoilua tämän laivan kyydissä valtavine tunnelatauksineen.

Tsemppiä sinulle, tiedän hyvin millaista tämä on vaikka jokaisella toki omat ilmenemismuodot enkö enempää tiedä tilanteestasi aivan ihana rauhoituskeino sinulla, se hellii omaakin mieltä
Miten tässä kaikki voisi olla kuin omasta kynästä!! En vaan ole itse osannut täysin nähdä asiaa, mutta huhhuh. Sama tilanne. En tosiaan itsekään ole/ollut kuunnellut vuosiin, etenkään covid-aikana, mitään muuta kuin ambientia ja luontoääniä. En oikein käsittänyt mistä siinä oli kyse, paitsi että juuri noin kuin kuvasit, tiesin etten yksinkertaisesti kestäisi tunnelatautuneen musan herättämiä tunteita. Siinä menikin varmaan kunnon tunteettomassa sumussa jokunen vuosi.
Tänä keväänä ja kesänä on yhtäkkiä tunteiden kokeminen lehahtanu aivan käsiin - ja on se tuottanu myös ahdistusoireita, just ylivireyttä, unettomuutta, keskittymiskyvyttömyyttä, vatsaoireita... Ei helkkari.
 
vierailija
Tarot lukijat ei ole selvänäkijöitä. Minä en todellakaan mikää selvänäkijä ja oireili joo mutta en sanonu siitä mitään kyseiselle mummulle vaan se oli mun puolelta vitsillä tehty yleisluenta.
- Tarot baby
No niin. En väittänytkään, että sinä sanoit mitään siitä, miten se olisi muuten ollut mitään selvänäkemistä hänen puoleltaan, että hän sanoi siitä?
Vaan sanoin, että jos asia oli ollut sinulla ajatuksissasi, kuten nyt myönsit, niin oman kokemukseni mukaan on olemassa ihmisiä, joilla on kyky olla jollain tavalla yhteydessä mieleesi (tai johonkin sinussa???), että he näkevät sinun ajatelleen asiaa. Ja sitten kertovat sen sinulle. Se ei ole ennustamista, koska asia on jo tiedossa(si). Siis ne oireet.
Ja sinun ei tarvitse sitä varten olla selvänäkijä.
En itsekään ole.
t.kriittinen
 
vierailija
Minäkään en näe koskaan unia tai ainakaan en muista niistä mitään. Jotain erityistä tapahtui, että näin ja muistan tämän unen, ja etenkin tunnen sen edelleen.

Uusikuu oli tämä ensimmäinen uneksija. Unohdin taas allekirjoittaa…
Kehtaisinko kertoa sen ainoan unenpätkän jonka olen K B nähnyt. Se oli pieni väläys, jossa K ja B oli samassa sängyssä. K ta en nähnyt, mutta tiesin, että hän on siinä. Sitten B nousi sängystä, alasti, hän näkyi takaapäin, häipyi jonnekin. Ajankohta tälle unelle oli joku niistä Tavastian aikaisista öistä. Muuta en ole heistä nähnyt. Se oli kummallista mun uneksi, että oli vain välähdys, mutta selkeä.
 
vierailija
Ihania unia nyt päässyt pintaan 🤩 mullahan oli tää teoria, että KB on jossain ihan eri kohdassa aivoja kuin mikään reaaliajattelu, eikä edes juonelliset unet onnistu siitä tunnemylläkästä. Eilen tuli myöhään illalla haastattelu, jossa B avasi tosielämän asioitaan tosi konkreettisesti ekan tällä tasolla varmaan koskaan shipin aikana, ja vielä monen kanssa päästiin niitä yhdessä reaaliajassa puimaan palstalla. Tämä ja se että se Martin siellä tosielämän läheisenä tuli esiin ekan kerran, toi ehkä B:n inan lähemmäs sitä reaaliosaa aivoissa ja unetkin pääsivät kahleistaan irti 💖 tämähän on lähes vedenpitävä tutkimustulos jo tällä otannalla ja muutenkin, eikö 😅

Puppy-ps tuo sinun(kin) kertomuksesi ahdistus- ja paniikkihäiriöstä kosketti. Voi meitä, täällä laivassa kyllä koetaan monenmoista. Ehkäpä arvaat että minäkin. Miten ihanaa että B tuli unessa just tuohon sun junavaunuun, kuin korjaava kokemus.

Odottelen vielä josko B haluaisi tulla minunkin uniin, kuulostivat aivan ihanilta nuo teidän.

🌙💜
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Joskus ne vaan on. Omalla kohdallani tarot lukija ulkomaanreissulla ollessa sanoi että minulla on häikkää ”naisten alueella”. Ja siitä vähän ajan päästä alavatsakipujen syiksi selvisi munasarja kysta.
Alan tästä lähtien käyttää nimimerkkiä Tarot - baby, viitaten tohon miten olen harrastelija tasolla. Olen myös muuten sama tyyppi joka on täällä että vauvalla kommentoinu käyneensä Kärtsärin keikoilla jo 2019 lähtien.
Voi ei, toivottavasti oot jo parantunu tosta vaivasta 💚
 
vierailija
Ehkä minäkin muiden rohkaisemana uskaltaudun kertomaan taannoisesta unesta. Muistaakseni en ole tätä kertonut, pahoittelen jos olen.

K&B soutelivat unessa järvellä, taustalla näkyi vuoria joten Suomessa eivät olleet. K pullisteli airoissa paidatta ja B oli tuhdolla veneen laitoihin nojaillen. B kuvasi naureskellen K:ta kännykällä johonkin ig-liveen ja zoomaili välillä silmäripsiä, välillä vatsaa ja housujen pullistumaa. Molemmilla oli flirtti päällä. Minä olin kiusaantuneena välillä veneessä, välillä jossakin veneen ulkopuolella seuraamassa ko.ig-liveä. Tiesin että kunhan he pääsisivät minusta eroon, he etsiytyisivät saareen lemmiskelemään. Unen loppu valitettavasti sekoittui siihen, että olin festareilla jossakin saaressa, mutta edelleen tietoinen että jossakin pusikossa lempi leiskui.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Minusta on ihanaa että jaatte unia täällä.✨ Itselläni on siinä mielessä jännät unet, kun lähes joka yö K on niissä, vaikka usein vain ohimennen. B taas ei millään suostu (saati yhdessä Kn kanssa) astumaan mieleeni. 😆

Indigo
 
vierailija
Ehkä minäkin muiden rohkaisemana uskaltaudun kertomaan taannoisesta unesta. Muistaakseni en ole tätä kertonut, pahoittelen jos olen.

K&B soutelivat unessa järvellä, taustalla näkyi vuoria joten Suomessa eivät olleet. K pullisteli airoissa paidatta ja B oli tuhdolla veneen laitoihin nojaillen. B kuvasi naureskellen K:ta kännykällä johonkin ig-liveen ja zoomaili välillä silmäripsiä, välillä vatsaa ja housujen pullistumaa. Molemmilla oli flirtti päällä. Minä olin kiusaantuneena välillä veneessä, välillä jossakin veneen ulkopuolella seuraamassa ko.ig-liveä. Tiesin että kunhan he pääsisivät minusta eroon, he etsiytyisivät saareen lemmiskelemään. Unen loppu valitettavasti sekoittui siihen, että olin festareilla jossakin saaressa, mutta edelleen tietoinen että jossakin pusikossa lempi leiskui.
Tämä kuulosti ihan täydelliseltä unelta 😄

Itse oon nähnyt molemmista vilauksia omissa unissa, mutta unohtanut ne aina heti herättyä. Eivätkä ole tosiaankaan olleet mitään juonellisia juttuja.

Stella
 

Yhteistyössä