Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muakin kiinnostaa sekä malediivi että Martin luenta 🤔 ei kai martinia voi oikein yksityishenkilöksi laskea kun on B mukaan edelleen bändin jäsen vaikkei olekaan lavalla? ja joo älkää vastaatko tolle yhdelle mitään, sillä on selkeästi joku kauna kateus päällänsä. Odottaen mielenkiinnolla tarottaren mielipiteitä siitä mitkä luennat on mahdollisia 💚
 
vierailija
Mä oon tänäänkin vielä fiilistellyt niitä Kärstän eilisiä instastooreja Vaasasta Kuumaan keikalta, jotenkin ne oli tosi kivoja, hyvä fiilis niissä, tai erityisesti koivun alla fiilistelyssä ja "oo vielä sekunnion mun" -pätkässä. Myös aika pähee se mustavalkoinen nahkatakissa heiluminen.
 
vierailija
Martin on yksityishenkilö, ei enää JO jäsen, hän on B:n ystävä, sanoo roommates=kämppikset, lopettakaa B:n kiusaaminen, ei kohta ikinä palaa instaan, ollut huonossa kunnossa. Asiattomat viestit poistetaan ja saattaa sulkeutua koko ketju?
Miten niin yksityishenkilö, kun Bojankin hänet mainitsi? Ei täällä suomen kielisellä palstalla, jota Bojan ei lue voida ”Bojania kiusata”. Kukaan ei ole myöskään kirjoittanut mitään asiatonta heistä, on vain mietitty, olisivatko he suhteessa, kun Bojan sanoi live together (sloveniaksi ei kuulemma myöskään erotu asua /elää verbistä, jota käytetään).
Mielestäni Bojan ei ole niin heteronormatiivisesti käyttäytynyt, että olisi solvaus miettiä onko hän gay. Lisäksi M ei ole mikään sukulainen tms, josta kyseinen mietintä olisikin solvaavaa. En itse edes tiennyt heidän ystävyytensä pituutta ajatuksen tultua mieleeni.
 
vierailija
On tämä vain rasittavasti toimiva palsta. Tuleeko muillekin nyt joka divunvaihdon yhteydessä vaatimus hyväksyä evästeet tjms paskaa, Otavalta? Mulle tulee, eipä tullut vielä 2-3 päivää sitten. Samoin sivut, joilla olet, sekoilee joka helvetin postauksen jälkeen. Tai nyt keksin vain päivittää sivun, niin pääsen jatkamaan lukemista siitä, missä olin.
 
vierailija
Siis mua ainakin kiinnostais mahdollinen Martin-luenta vain siitä näkökulmasta, miten hän näkee B&J:n kuvion, koska B kuitenkin hänelle paljon varmaan kertonut fiiliksiään, jos ovat läheisiä. Ei mua kiinnosta mikään sellainen, että onko B ja M nyt joku suhde, koska sellaista ei ole mitään syytä olettaa muutenkaan.
 
vierailija
On tämä vain rasittavasti toimiva palsta. Tuleeko muillekin nyt joka divunvaihdon yhteydessä vaatimus hyväksyä evästeet tjms paskaa, Otavalta? Mulle tulee, eipä tullut vielä 2-3 päivää sitten. Samoin sivut, joilla olet, sekoilee joka helvetin postauksen jälkeen. Tai nyt keksin vain päivittää sivun, niin pääsen jatkamaan lukemista siitä, missä olin.
Ainakaan mulla ei ole tuollaisia ongelmia, eli sulla nyt jotkut asetukset menneet jotenkin pieleen?
 
vierailija
Apua, tulipa vähän orpo olo viime yön viestejä lukiessa, kun meininki näytti siltä että iso osa porukkaa hyppää sujuvasti laivasta toiseen 😄 Minua ei B&M - shippaus kiinnosta, tosielämän asioista ajattelen, että hyvä kun B:lla on läheinen ystävä arjessa mukana.

Minulla on jostain syystä nyt taas vähän hankala vaihe omien tunteiden suhteen menossa, vaikka eilen olin kaiken shippaukseen liittyvän suhteen aivan fiiliksissä. Mietin, että mitä järkeä on uhrata omia tunteita tähän näin paljon, ja miksi koen näin syvästi. No, tätä aaltoiluahan tämä on ollut kuukausitolkulla, en ole täältä kuitenkaan mihinkään lähdössä.

Stella
 
vierailija
Minua itseäni ei kiinnosta Martin, ja pelottaa että onko tässä nyt tulossa tämän shipin ensimmäinen ’ship war’, joita on kaikissa fandomeissa.
Musta taas tuntuu että toi luenta voisi taas rauhoittaa tilannetta 🤔 jotenki niillä luennoilla on tosi seesteinen vaikutus tähän shippiin. Ja itse siis uskon täysin tarotaren luentoihin koska itsekin olen Tarot harrastaja ja tiiän että tosi taitavan tekijän kanssa kortit voi olla pelottavankin osuvia. (Itse olen vasta aloittelija)
 
vierailija
On tämä vain rasittavasti toimiva palsta. Tuleeko muillekin nyt joka divunvaihdon yhteydessä vaatimus hyväksyä evästeet tjms paskaa, Otavalta? Mulle tulee, eipä tullut vielä 2-3 päivää sitten. Samoin sivut, joilla olet, sekoilee joka helvetin postauksen jälkeen. Tai nyt keksin vain päivittää sivun, niin pääsen jatkamaan lukemista siitä, missä olin.
Mulle on tullut sama ongelma.
 
vierailija
Nyt vaan odotellaan Tarottaren mielipidettä luennon aiheesta. Martin luento vois olla hyvä, jos se keskittyisi vaan B&J kuvioon. Sille, jos kenelle, B olis varmasti avautunut. Ja saatais taas laiva menemään oikeaan suuntaan (ehkä) 😅 Mutta onko luento hankala tehdä, kun uutta materiaalia ei taida tyypistä olla. Toki malediivit -luento kiinnostaisi myös.
 
vierailija
Musta taas tuntuu että toi luenta voisi taas rauhoittaa tilannetta jotenki niillä luennoilla on tosi seesteinen vaikutus tähän shippiin. Ja itse siis uskon täysin tarotaren luentoihin koska itsekin olen Tarot harrastaja ja tiiän että tosi taitavan tekijän kanssa kortit voi olla pelottavankin osuvia. (Itse olen vasta aloittelija)
Mie taas en tiedä taroteista mitään mutta jostain syystä uskon näihin luentoihin 99%. Välillä toi 1% kummittelee mielessä että voiko oikeasti joku saada noin osuvat jutut mutta kai se sitte on mahdollista. 🌻🌻
 
vierailija
Siis mua ainakin kiinnostais mahdollinen Martin-luenta vain siitä näkökulmasta, miten hän näkee B&J:n kuvion, koska B kuitenkin hänelle paljon varmaan kertonut fiiliksiään, jos ovat läheisiä. Ei mua kiinnosta mikään sellainen, että onko B ja M nyt joku suhde, koska sellaista ei ole mitään syytä olettaa muutenkaan.
Samaa mieltä tästä
 
vierailija
Mie taas en tiedä taroteista mitään mutta jostain syystä uskon näihin luentoihin 99%. Välillä toi 1% kummittelee mielessä että voiko oikeasti joku saada noin osuvat jutut mutta kai se sitte on mahdollista.
Joskus ne vaan on. Omalla kohdallani tarot lukija ulkomaanreissulla ollessa sanoi että minulla on häikkää ”naisten alueella”. Ja siitä vähän ajan päästä alavatsakipujen syiksi selvisi munasarja kysta.
Alan tästä lähtien käyttää nimimerkkiä Tarot - baby, viitaten tohon miten olen harrastelija tasolla. Olen myös muuten sama tyyppi joka on täällä että vauvalla kommentoinu käyneensä Kärtsärin keikoilla jo 2019 lähtien.
 
vierailija
Mä oon tänäänkin vielä fiilistellyt niitä Kärstän eilisiä instastooreja Vaasasta Kuumaan keikalta, jotenkin ne oli tosi kivoja, hyvä fiilis niissä, tai erityisesti koivun alla fiilistelyssä ja "oo vielä sekunnion mun" -pätkässä. Myös aika pähee se mustavalkoinen nahkatakissa heiluminen.
Se koivun alla oleilu oli liikkis. Ehkä siksikin kosketti itseäni, että omissa shippikuvitelmissani olen liittänyt suomalaiseen maalaisromantiikkakuvastoon -koivu, auringonlasku, tyyni järvi - Käärijän suuteloimaan Bojanin kanssa kuin Ansan ja Taunon ikään. Kuvasto on muodostunut itselleni tärkeäksi, sillä olen sen avulla rauhoittanut itseni uneen (yleistynyt ahdistuneisuushäiriö) monena iltana. 😅

Ei siitä sen enempää ja nimimerkittä tällä kertaa. Tämä shippi on antanut mulle paljon ja olen näille kahdelle ikuisesti kiitollinen, johtaa polkunsa sitten minne tahansa💚
 
vierailija
Ainakaan mulla ei ole tuollaisia ongelmia, eli sulla nyt jotkut asetukset menneet jotenkin pieleen?
Siis jos kirjoitat viestin vaikka kommenttiin, joka on viisi sivua aiempana, kuin missä ketjun loppupää menee, niin kommenttisi ei ilmesty hassuun paikkaan?
Mulla se kommentti tulee muka sinne 5 sivua takana olevalle sivulle jotenkin sen viestin jälkeen, mitä lainaten kommentoin.
Kun päivitän sivun, se poistuu siitä väärältä sivulta.
Toinen harmi tosiaan on toi hemmetin evästeiden kysely joka välissä.
Mulla on se nyt sekä läppärillä että kännyllä. Mulla on vpn päällä, en tiedä, jos se liittyy siihen. Aiemmin en pitänyt vpn:ää aina päällä.
Mutta se viestiketjun sekoilu kun lainaa vanhaa viestiä mulla on ollut täällä ongelmana jo ennen shippiä. Ei ole tullut kyllä siis juuri yhtään täällä oltuakaan (mm. juuri siksi).
Eikö teillä muilla ole muka sitäkään ongelmaa?
 
vierailija
Siis jos kirjoitat viestin vaikka kommenttiin, joka on viisi sivua aiempana, kuin missä ketjun loppupää menee, niin kommenttisi ei ilmesty hassuun paikkaan?
Mulla se kommentti tulee muka sinne 5 sivua takana olevalle sivulle jotenkin sen viestin jälkeen, mitä lainaten kommentoin.
Kun päivitän sivun, se poistuu siitä väärältä sivulta.
Toinen harmi tosiaan on toi hemmetin evästeiden kysely joka välissä.
Mulla on se nyt sekä läppärillä että kännyllä. Mulla on vpn päällä, en tiedä, jos se liittyy siihen. Aiemmin en pitänyt vpn:ää aina päällä.
Mutta se viestiketjun sekoilu kun lainaa vanhaa viestiä mulla on ollut täällä ongelmana jo ennen shippiä. Ei ole tullut kyllä siis juuri yhtään täällä oltuakaan (mm. juuri siksi).
Eikö teillä muilla ole muka sitäkään ongelmaa?
Ei ole tuollaista🤔 Luulen että ongelma liittyy juuri vpn:ään. Ainakin ip-osoitteen vaihtuessa sivusto kysyy evästeitä joka kerta uudelleen.
 

Yhteistyössä